Siema, dlaczego na okres jesień-zima akurat nie rozpylają rakotwórczej chemii ? Całe laato rozpylali a teraz nic..
Wersja do druku
Siema, dlaczego na okres jesień-zima akurat nie rozpylają rakotwórczej chemii ? Całe laato rozpylali a teraz nic..
Oczywiscie, ze rozpylaja nawet w Tatrach prosze bardzo zdjecie wykonane 2 tygodnie temu:
https://i.imgur.com/LWtNvAE.jpg
Chca nas zniszczyc, a niektorzy dalej twierdza, ze to bajki.
ja tam już zdechłem od tego a wy
Nie znam się, więc zawołam eksperta
@Pies ;
To nie HP zwierzęta, nauczcie się dyskutować o ważnych sprawach.
W Białym nie ma samolotów, więc nie ma żadnego chemtrails, problem z głowy.
ja bym to nazwał smuga kondensacyjna no ale mogę się nie znać
to cos takiego jak haarp?
dowody panowie dowody pokażcie mi 100% dowód ba! nawet 90% a wam uwierzę.
tak w niektórych środowiskach krąży przesąd iż chmury za samolotami to nie chmury za samolotami tylko samoloty opryskują całą kulę ziemską chemikaliami żeby zdepopulować ludzkość. Oczywiście nikt nie ma na to dowodu ale każdy wie że to legitnie potwierdzone info. Ja w tych teroiach spiskowych i innych chujach mujach siedzę chyba z 10 lat i też jak byłem młody i głupi to się jarałem wszystkim co przeczytałem w necie ale mi przeszło bo jak się w to wszystko zagłebisz to wszystkie te teorie dosłownie wszystkie są wynikiem działań rasy jaszczuroludzi zwanych reptilianami którzy żyją we wnętrzu ziemi w której jest drugie słońce xDDDDD Bez jednego pierdolonego wyjątku. Jaszczuroludzie i chemitriale to były te dwie teorie które najbardziej mi śmierdziały i od samego początku je wyśmiewałem. Zaraz mi pewnie ktoś powie że jestem masonem i że bronie inbteresów kościoła illuminati xD Podsumowując po 10 latach studiowania przeróżnych teorii spiskowych mogę wam powiedzieć że są bardzo ciekawe i można je włożyć raczej między bajki a uwierzcie mi znam chyba wszystkie a napewno wszystkie najpopularniejsze :)
pozdrowienia z alpha draonis