-
Video by Nenic
Witam
Ostatnio z powodu zbyt dużej ilości wolnego czasu postanowiłem pobawić się trochę w SonyVegasie i potworzyć filmiki. Jestem w tym zielony ale coś tam stworzyłem :) Więc myślę dlaczego by nie zamieścić tego i na torgu? Może komuś się spodoba :)
https://www.youtube.com/watch?v=oJmVeb9aJQs
-
widać, że niesamowicie się bawiłeś w tym sonyvegas, wspaniałe efekty, a te przejścia? NIE-WIA-RY-GODNE. nietuzinkowy fragmovie, akcje wymagające ogromnego ogrania niczym nasi skośnoocy mistrzowie. polecam, nie, NAKAZUJĘ każdemu to obejrzeć, bo to jest majstersztyk. :')
gówno, nic ciekawego, elo
-
sick plays dude
sick nightcore
-
To mój pierwszy filmik więc wiem że jest dużo niedociągnięć ;)
-
Plejsy nic specjalnego, i kamera za bardzo oddalona.
Ale piosenka to 0/10 naprawdę, nawet nie da się tego słuchać a co dopiero żeby pasowała do tych akcji.
Ale jak ci tu wypiszemy co źle to może następne filmiki będą lepsze xD
-
no, np. brakuje dobrych playsów xD
-
Z kamerą ciężko będzie bo to na lapku :D No a pleysy to nie są w każdej grze no a materiał z ok 5 gier :D będzie lepiej :)
-
fakt, plejsy takie 3/10, muzyczka też średnia. Może następny będzie lepszy :D
-
Plejsy plejsami, ale przecież tu nie ma jakichkolwiek efektów, więc o jakiej zabawie w SonyVegasie mówisz? Oprócz sklejenia kilku filmików w jeden.
-
https://www.youtube.com/watch?v=iPDAqO-rmU4
Kolejny filmik, ale zrobione w tym samym czasie tylko nie wrzucałem, jeszcze bez efektów, teraz w przerwie na naukę powoli sklejam coś bardziej twórczego niż właśnie tylko sklejenia kilku fragmentów ;)
-
Czym nagrywasz clipy z lola zeby do Vegasa je wrzucic pozniej?
-
fraps /action
@maciek600 ;
-
Ej, nie obraź się, ale te filmiki są bardzo słabe jak na Sony Vegas. xD
Posklejałeś kilka akcji w jeden filmik i wstawiłeś jakąś muzyczkę, to samo możesz zrobić na Windows Movie Maker, który jest darmowy. xD