Coraz częściej wyczuwam potrzebę otworzenia konta bankowego. Więc proszę torgi abyście doradzili mi gdzie najlepiej się udać i jaką ofertę przyjąć bo jestem zielony :3
Narazie znalazłem coś takiego
www.ingbank.pl/indywidualni/konta-osobiste
Wersja do druku
Coraz częściej wyczuwam potrzebę otworzenia konta bankowego. Więc proszę torgi abyście doradzili mi gdzie najlepiej się udać i jaką ofertę przyjąć bo jestem zielony :3
Narazie znalazłem coś takiego
www.ingbank.pl/indywidualni/konta-osobiste
Uprzedzę jakieś 20 odpowiedzi:
Aliosync > aktualnie T-Mobile - Konto Internetowe - wszystko za 0
T-Mobile Usługi Bankowe (dawny Alior Sync)
@edit
następnym razem będę szybszy xD
@down
też byłem do momentu aż mi bez powodu zaczęli pobierać 5zł/miesięcznie. niby to praktycznie nic ale wkurwiłem się bo tak bez żadnego powodu i bez żadnej informacji...
Ja tam z mBanku jestem bardzo zadowolony.
Panowie, bo jak już mówiłem jestem zielony :D
W jakim punkcie mogę założyć tam konto? w salonie t-mobile? :O
Sam posiadam konto w pko, płatność za kartę 5pln/miech(za 1x płatność kartą cena obniża się o 1pln). Darmowe przelewy, wypłaty z banko na terenie Polski.
No tak, ale wtedy muszę potwierdzić wszystko przelewem z innego banku. Ale ja w żadnym innym nie mam. No chyba, że przez internet i czekam na kuriera, yup ?
Przepraszam, ze sie troche podepne, ale licze na konkretna, jednopostowa wypowiedz. Chuje od wydania nowej karty zaczeli mi pobierac prowizje 5zl/mies w BZWBK na koncie <30 jak nie wykonam platnosci karta. Idzie miec to samo konto bez karty? Zeby bylo bez oplat?
I odnosnie pytania kolegi Geneza-jesli bede siedzial za granica to za to konto T-mobile nie bede nic placil?
Potrzeba mi czasem cos sobie kupic w PL (np. w najblizszym czasie premke na Torgu co nie)
Pierwsze pytanie wazniejsze, ale mysle, by zmienic ten skurwialy WBK.