jak to jest, ze u mnie a karcie graf geforce lol lapie fpsy po 150 i spada do 20 a u dziewczyny na lapku z karta z intela zintegrowana ma 45fps i to ciągle. :/ oby dwie gry na low detalach.
Wersja do druku
jak to jest, ze u mnie a karcie graf geforce lol lapie fpsy po 150 i spada do 20 a u dziewczyny na lapku z karta z intela zintegrowana ma 45fps i to ciągle. :/ oby dwie gry na low detalach.
NVIDIA GeForce GT 720M na 90%, bo nie jestem u siebie. Straszne fps dropy mam, na ultraniskich, wchodze do gry 150 - 120 - 45- 79 - 130.. itd. przy jakiejś akcj grubszej spada do 10 :P Nie jest to normalne chyba co, zwlaszcza, że lapek ma rok a już długi czas mam z tym problem, po prostu gram grubymi postaciami. Raczej sie nie grzeje, sprawdzalem i bylo okej. Jedyna opcja to musialbym formata zrobić. Jakieś inne rady? @kuchi1995 ;
To nie było coś z synchronizacją pionową czy coś w ustawieniach karty?
była mowa o czymś w ten deseń, nie znam się zbyt dobrze, to to co mi się kojarzy
O HUJU ZŁOTY XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
mam kilka pytań:
1. czy kupiłeś ten komputer w supermarkecie?
2. sam sobie wmówiłeś że ta karta jest w jakikolwiek sposób wolna czy ktoś ci pomógł?
3. grasz na tym w jakiekolwiek gry poza lolem które zostały wypuszczone po 2004 roku?
niemożliwym jest mieć na laptopie over 60 fps w tym momencie
ekran nie jest w stanie zapewnić Ci takiego taktowania, więc musisz mieć jakiś błąd
nie masz go ustawionego na power-saving mode albo po prostu odpiętego od ładowarki, gdzie karta zewnętrzna jest wtedy wyłączona i jedziesz na integrze?
synchro wyłączoną mam, może powinienem włączyć? nie wiem sam. :/
1. nie
2. na chuj ta ironia, nie znam sie na kompach, nie mialem kasy na lepszego a nie mialem akutalnie zadnego
3. tak
@up
sprawdzam zawsze praktycznie, mam ustawienia zeby lola zawsze na gforce, podpięty do ładowarki i na trybie wydajnościowym czy coś. Kurde, latwiej by mi bylo gdybym był przy tym kompie ;d