-
nowy laptop do 1100zł
Panowie szukam lapka do 1100zł a średnio się znam wypadłem z tych tematów dobre kilka lat temu z poziomu zaawansowany amator do amatora totalnego, nie chcę zainwestować źle pieniędzy. Interesuje mnie laptop najbardziej wydajny pod względem technicznym, aby nie był jakiś strasznym bublem...tylko posłużył mi fajne z chociaż 'kilka lat' Nie znam się, potrzebuję go do muzyki,fejsa (byłbym w siódmym niebie jeżeli, dałby radę uciągnąć fife 15...., jeżeli nie trudno, może jakąś starszą wersję :D. Interesuję mnie zeby miał najlepiej HD grafikę (albo i nie? nie znam się) tzn zeby matryca dawała na prawdę ładne żywe kolory, oglądam bardzo dużo filmów z głownych funkcji to raczej tyle.... proszę o pomoc.
-
Za taką kasę ciesz się żebyś mógł w tibie pograć;p
Laptop za takie pieniądze będzie miał zintegrowana grafe, więc o grze w fife 15 nie ma w ogóle mowy. Zresztą w ogóle raczej w więcej niż pasjansa to nie pograsz.
Rozglądałbym się raczej za używkami, ale to może już ktoś inny poleci Ci konkrety. A jeżeli koniecznie chcesz nowego, to z takimi wymaganiami musisz dołożyć conajmniej drugie tyle.
-
Ja mam lapka za 400 zl, wszystko smiga, np. cs:s albo gta sa, wiec na bank znajdziesz to czego szukasz za 1,1k
-
W takim razie zostańmy przy laptopie jak najbardziej wydajnym do tych pieniędzy.... :D , jak największa i najładniej prezentująca kolory matrycą?
#edit_LordCompi
właśnie coś w stylu takich gierek, nie jestem jakimś zapaleńcem nowości.......oprócz fanatykiem fify.
PANOWIE JEŻELI MOŻNA: to proiłbym o jakieś konretne linki, pewnych sklepów gdzie złożę zamówienie za pobraniem, dziękuję..
-
-
Pokazałeś mi laptopa za 1,399zł to trzysta złoty bez jednej złotówki za dużo, nie mam tyle, i nie będę miał więcej niż 1100zł. Używany też nie wchodzi w grę, w ogóle. Nie chcę po kimś komputera.
-
Nie kupisz nic nowego w zakresie 1100zł z Twoimi wymaganiami. Dostaniesz typowego laptopa do pracy biurowej. Masz dwie opcje:
- Kupujesz używaną/powystawową/etc jednostkę,