Czy istnieje obecnie serv pod 7.6 na oldschoolowym yurku?
Wersja do druku
Czy istnieje obecnie serv pod 7.6 na oldschoolowym yurku?
nie, albo przerobiony, ze nie przypomina starego, albo nikt na nim nie gra dlatego o nim nie wiem
niema, jest tylko 1832938129382 otsow rl map z expem x200 i sms shopem z emerald swordami
Nie ma, nie widziałem. Był niedawno jeden pod 8 coś ale gm był fatalny, questy tak fajne, że...
Był quest na assassin stary tam gdzie były faraony i dragon lance. Haczyk: Assassin stary były po 100 gp w sklepie i się nie kończyły.
Co najwyżej mógłbyś próbować samemu postawić, źródła, serwer, map editor trzymam dalej na dropboxie. Kurde, pograłbym sobie, nawet może zrobił trochę mapy(chociaż mój styl jest inny niż yurki pod 7.6). Tylko hostowaniem nie chce się zajmować bo nie znam się nic, a nic w kwestii doboru serwera, zabezpieczenia, walki z ddos-ami.
Też właśnie jestem głodny starego poczciwego yurka ale obecnie nic takiego nie ma w sieci...
Cóż, pozostaje postawić na własną rękę jedynie. Mógłbym coś pomagać(tj. budować zawartości nieco - mapy, questy, proste skrypty i npc-e, zabawy z balansem), ale musiałbyś znaleźć kogoś kto byłby w stanie ogarnąć sprawy hostu i bezpieczeństwa. Lub olać to wszystko i stawiać jak to się kiedyś robiło 8 do 24, czy 14 do 18 na prywatnym kompie i grać z kumplami, co wcale nie było głupie, jak się grało tylko ze znajomymi.
Jeszcze do niedawna mój i Jakesa yurek stał, ale hosting się skończył i po ptokach.
Znalazłem na TNP coś takiego: 91.239.66.20
Yurek, podobno RPG pod 7.6 :)
LOL
RPG SWORD - JEDNORECZNY - ATAK/OBRONA - 55/45
TRESC: HPAY.RPGS
NA NUMER: 91155 - 11,07 ZL
RPG AXE - JEDNORECZNY - ATAK/OBRONA - 55/45
TRESC: HPAY.RPGA
RPG MACE - JEDNORECZNY - ATAK/OBRONA - 55/45
TRESC: HPAY.RPGM
Nie ma to jak erpegie za esemes
Witam.
Od paru tygodniu pracuje właśnie nas serverem Youots pod wersje 7.6.
Miałem kiedyś swój server w latach 2005-2007 i był to własnie Yurots server nazywał się UCHOLAND moze ktoś pamięta hehe.