jesli nie zaliczę wszystkich przedmiotów, ale zmieszczę się w długu 12 punktów ects, to co się ze mną dzieje? normalnie studiuję dalej, czy żeby iść na zajęcia na drugi semestr to muszę coś zapłacić?
Wersja do druku
jesli nie zaliczę wszystkich przedmiotów, ale zmieszczę się w długu 12 punktów ects, to co się ze mną dzieje? normalnie studiuję dalej, czy żeby iść na zajęcia na drugi semestr to muszę coś zapłacić?
Nie wiem jak u ciebie, ale u mnie na politechnice jak czegoś na zaliczysz i masz warunek to płacisz, a potem poprawiasz rok później z rocznikiem niższym.
U mnie to zależy i można zapłacić za warunek nawet do dnia poprzedzającego rozpoczęcie semestru, w którym będzie się poprawiało ten warunek więc teoretycznie nawet rok jeśli uwaliłeś coś w I semestrze. Na każdej uczelni są inne przepisy i pytanie o coś takiego na torgu mija się z sensem. Masz coś takiego jak REGULAMIN STUDIÓW i tam znajdziesz wszystko co Ci potrzeba.
u mnie jest tak, ze piszesz pismo czy tam wniosek, zeby cie nie skreslili, a zaplacic mozesz dopoki nie rozpoczna sie zajecia z poprawanego przedmiotu (czasem odrabia sie z nizszym rokiem, czasem jak sporo osob nie zda, to tworza grupy poscigowe, ktore piszą w lecie.
Wydaje mi się, że tylko out. Myślisz, że ścigaliby Cię drogą sądową o wypłacenie należności za warunek, czyli uściślając za zajęcia dydaktyczne, na które nie będziesz uczęszczał ?
Co do powrotu na uczelnie to jest tak ze dopoki nie zaplacisz nie bedziesz mial wejscia spwrotem na uczelnie ;)
U mnie najpierw masz dlug punktowy. I to zaliczasz w okolicach kwietnia/maja. Jestes na nastepnym semestrze normalnie, chodzisz na zajecia, masz podbita legitke. Nic sie nie placi. Jak tego nie zaliczysz to masz komisa. I jak komisa nie zaliczysz to jest warunek, placi sie cos i przechodzisz dalej a potem nawet w nastepnym roku zaliczasz ten warunek. Warunkow nie ma na pierwszym roku.
A wiec to zalezy od uczelni. Najlepiej pytaj w sekretariacie.