Siemka!
Mam do wyboru jeden z tych dwóch telefonów. Chciałbym żebyście mi pomogli wybrać. W tym temacie jestem dość zielony, komórki dotychczas używałem tylko do dzwonienia, smsów i słuchania muzy :)
Z góry dziękuje
Wersja do druku
Siemka!
Mam do wyboru jeden z tych dwóch telefonów. Chciałbym żebyście mi pomogli wybrać. W tym temacie jestem dość zielony, komórki dotychczas używałem tylko do dzwonienia, smsów i słuchania muzy :)
Z góry dziękuje
Plusem Nokii jest klawiatura qwerty. HTC a3333 (Wildfire) ma androida, co moze dzialac na jego niekorzysc bo wiadomo, bateria dlugo nie pociagnie, w Nokii jest symbian. Htc ma do tego wiecej ramu, mocniejszy procesor, no i ogromny plus - ekran pojemnosciowy. W Nokii jest oporowy wiec troche lipa. Muzyka pewnie lepiej stoi w c6.
Wiec musisz sam zdecydowac. Oba telefony sa juz dosc stare. Ja bym sie sklanial w strone HTC :p
C6 chodzi jak gowno, nawet pomimo prawie calkiem czystej pamieci tnie sie w cholere, natomiast w HTC bateria po miechu trzyma dzien, a pozniej juz z 18h. Ogolnie lepiej wypada Wildfire, wiec rowniez glosuje na niego.
weź htc, ta nokia to takie ścierwo, że nie chciałbyś wiedzieć
Wildfire to tez okropne scierwo.
#do autora
Wybierasz telefon w abo/wolnej sprzedaży?
Nokia C6 nie jest az taka zla, ale to racja ze scina niemozliwie. Internet to tylko na operze mini, inaczej przy 2 zdjeciach ci sie wylaczy bo brak pamieci. Youtube co 2 filmik tez sie wylacza bo malo ramu.
Ja bym bral wildfire, android to zajebista sprawa a na tego symbiana nic nie ma (mialem c6 z 2 lata, i teraz sie przesiadlem na xperie u z androidem, naprawde OGROMNA roznica juz nie tyle w osiagach co w funkcjonalnosci systemu)