-
webdesign i inne
-
Mi się podoba:
- stonowane kolory
- w miarę czytelnie
-
Rzeczywiście, kolory stonowane i jest czytelnie ale dupy nie urywa. Mimo, że sam nie jestem grafikiem (pracuję and tym), to naoglądałem się designów trochę w swoim krótkim życiu i tu po prostu nie ma niczego innowacyjnego, nie ma tego czegoś 'designowego', co sprawia wrażenie pięknej strony.
Może to, że te strony są przeznaczone dla klanów CS'a ma też jakieś znaczenie w moim odbiorze.
Ale!
Mimo tego co napisałem jest całkiem ładnie i nie ma się co zrażać, czekam z niecierpliwością na kolejne prace z twojego warsztatu :)
-
Mi najbardziej podoba się ten pierwszy. Tylko te napisy po prawo (partnerzy, statystyki) mnie tak jakoś odrzucają, jak dla mnie niezbyt pasują do reszty. Według mnie strona powinna być schludna i czytelna i tak właśnie jest. Webdesignem się nie zajmuję, ale kiedyś robiłem sygnaturki, loga, bannery, więc co nieco się znam. 9/10 za te napisy ;d
rup wiencej
@edit
Logo: fajne, ale niepotrzebne odbicie na dole.
Forum: fajna opcja z ogłoszeniem, obok każdego podforum zamiast tego "BB" lepiej wyglądałby ten niebieski tygrys. Nie wiem jeszcze czy ten ogień w tle panelu sterowania nie wyglądałby lepiej na niebiesko, ale nie jestem pewien.
-
-
Fajny design, ale mam parę uwag:
1) tło - całkowicie nie pasuje, o wiele lepiej pasowałoby już szare tło w złote ukośne kreski.
2) shoutbox - za duża czcionka i ogólnie pole na pojedynczą wiadomość.
Tak to bardzo fajnie ;d
-
Siema, mam sprawe ;d Potrzebuje logo do mojej nubskiej stronki, nic skomplikowanego wymiary 218x80 pixeli, jakis fajny napis i tyle, ewentualnie jakis maly obrazek do tego. W zamian moge wyslac jakeigos sms'a np za dyche albo cos w ten styl ;) Jakby co to pisz na gadu 6621553
-
Dawno nic nie wrzucałem :] chyba zrobiłem trochę postępy, to jest praca, którą zrobiłem w formie treningu
http://iv.pl/images/66448712592037084103.jpg
-