Witam,
krótko: nie znam się na drukarkach, a potrzebuje jakieś myślę, że do 200 zł tylko żeby były tusze zamienne a nie te po 70 czy tam ileś zł :S
Wersja do druku
Witam,
krótko: nie znam się na drukarkach, a potrzebuje jakieś myślę, że do 200 zł tylko żeby były tusze zamienne a nie te po 70 czy tam ileś zł :S
Posiadałem drukarkę hp psc 1510 i nawet oryginalne zbiorniczki można było napełniać tuszem bez żadnych dodatkowych zabiegów typu reset chipa itp. Zestaw kolorowych tuszy do napełniania kosztuje około 35zł i starcza na jakieś 6 napełnień, czarnych tuszy 20zł i też na jakieś 6 napełnień. Oryginalne zbiorniczki wytrzymały mi 8 napełnień, później musiałem kupić zestaw nowych, bo stare się zepsuły. (koszt nowych zbiorników to około 80zł za zestaw) Teraz posiadam drukarkę epson stylus sx218 i tu już są problemy z napełnianiem, bo drukarka pamięta numery seryjne zbiorników i nie przyjmuje drugi raz tego samego. Można kupować zamienniki (około 100zł za zestaw ze zwiększoną pojemnością) lub kombinować z resetującymi się chipami, ale nie jest to zbyt opłacalne i z tego powodu odradzam tą drukarkę i (o ile tak jest we wszystkich drukarkach epsona) tą markę.
Epson WiFi SX235W
tą wybrałem ;p co myślicie o niej ?
marka brother - tusze zamienniki po 3zł - starczają na długo (czarny na około 300 kartek) - jakość wydruku zadowalająca (kolory są nieco bledsze, za to przy czarnym nie widać różnicy)
Nie lepiej laserówkę Np: Ja mam HP laser Jet P1005 ale i inne modele też :D drukuję już z rok masę kartek i dalej nic nie wymieniałem nawet tonera nie dotykałem.. A nabicie Tonera to z 100 zł chyba? ale mogę się mylić i starcza na baaaardzo długo + bardzo szybkie drukowanie
@down
Rozgrzeje? Przecież to trwa jakieś 5 sekund ? Faktycznie dużo czasu :D
@up: jak się rozgrzeje to szybko
chociaż max speed mojej atramentówki też niszczy system