jakieś pomysły gdzie można iść na prakty jako technik informatyk?
tylko odpuśćcie sobie teksty 'wszędzie gdzie komp'
myślałem o banku ale co tam można właściwie robić?
Wersja do druku
jakieś pomysły gdzie można iść na prakty jako technik informatyk?
tylko odpuśćcie sobie teksty 'wszędzie gdzie komp'
myślałem o banku ale co tam można właściwie robić?
po tym to sie idzie do sklepu komputerowego/serwisu albo jakiegos sklepu agd. nie wiem co ty chcesz w banku robic lol
Możę biuro bukmacherskie (o ile znajdziesz). Tam komputerów (obliczanie prawdopodobieństw itp.) pewnie sporo, a i ciekawie tez jest pewnie
Myślę że firmy zajmujące się elektroniką, sprzedażą, serwisem.
chodzi o praktyki szkolne, ktore w technikach informatycznych ma sie w 3ciej klasie? czy juz pozniej, majac zawod praktyki platne?
ja aktualnie mam miesiac praktyk, jestem ze szczecina, z technikum informatycznego. zalatwilem sobie "robote" w firmie Gamelion ktora zajmuje sie tworzeniem/testowaniem gier i aplikacji na rozne platformy : D
poki co siedze i programuje w c++ to co szef mi zleci, ogolnie jest okej. poszukaj po firmach informatycznych, popytaj czy nie potrzebuja praktykanta, bo tam najwiecej sie nauczysz. niektorzy kumple z klasy pozalatwiali sobie w jakis serwisach itp praktyki. jeden siedzi i sprawdza czy zepsute napedy dzialaja, drugi caly dzien ostatnio niszczyl dokumenty w niszczarce a trzeci siedzi w domu juz 2gi tydzien, bo szef powiedzial mu ze narazie nie ma roboty i jak cos bedzie to zadzwoni xd
Ja sobie załatwiłem w lokalnej firmie internetowo-telewizyjnej. Lepsze to niż sklep a ogarnę coś o sieciach,modemach. Powinno być ok. Jeżeli w markecie jest informatyk (musisz mieć INFORMATYKA nad sobą) to jest to dobre wyjście ze względu na to iż wszystko tam pracuje na netwarze i ogólnie wszystko opiera się na sieciach + kontrola kas z komputera.
Ogólnie pytaj firmy informatyczne, byle to nie były sklepy komputerowe bo tam naprawdę nic nie bedziesz robił + niczego się nie nauczysz.