wITAM
Gram na OTS od ponad 2 lat, jednak wszystkie dotychczas szybko się kończyły (może mam takie szczęście)
Szukam świeżego OTSa który nie zniknie zbyt szybko ;)
Klient bez znaczenia.
Z góry dziękuje
Wersja do druku
wITAM
Gram na OTS od ponad 2 lat, jednak wszystkie dotychczas szybko się kończyły (może mam takie szczęście)
Szukam świeżego OTSa który nie zniknie zbyt szybko ;)
Klient bez znaczenia.
Z góry dziękuje
Zaloz sobie otsa, na ktorym ty sam bedziesz grac, albo razem z kumplami. Wlaczasz, kiedy chcesz, umawiacie z kolegami i gracie :D Jesli tylko ciebie takie cos interesuje.
Graj na serwerach hexana.net trwają one bardzo długo (jak na ots) jest dużo gości,wary ale dużo botów .. Wrazie restartu twoja postać nie zostanie usunięta tylko przeniesiona na główny serwer
Apo, Akademicki.
jesteś pojebany !! ( chce warna )
dziękuję administracji itp itd za warna :)
^ idiota
@top
od siebie także polecam hexane :) 1,5 roku bez resa
Apo, akademicki, hexany to nie sa swieze otsy.
a ja odradzam hexane i to bardzo odradzam
czemu? przeludniony ots, za łatwy, i KAŻDY exp jakiś bot lata... nie da się grać bez bota, za duże lvle
znajdź sobie jakiś max 10 razy exp który stoi już z rok a nie scierwa jak hexana
na hexanie mialem 340lvl jak by ktos pytal
server.tibiarpgbrasil.com
anty-bot system... włączyłem ng na 40min i po 40min ban xD
Aktualnie na rynku otsów, nie ma lepszego ots'a niż hexana. (Nie rozmieszajcie mnie tylko z apo/akademickim, plax0r)
^ up, on nie napisał nigdzie, że ots ma byc trudny :) /btw. znajdź mi byle jakiego otsa, gdzie ludzie nie bocą, przeleje Ci 100 zł na konto.
^ 2 up, za to APO to jest świeży ots, buhaha. 2,5k lvl biega chyba, czy nawet większy, wiec o czym my w ogóle rozmawiamy.
od hexany już wolę http://ambera.net/
kiedyś tam grałem i było całkiem ciekawie podobał mi się bardziej niż hexana ;p
No sory ciężko znaleźć świeżego otsa który na pewno postoi, przecież to nawet nie jest logiczne. Można co najwyżej przewidywać.