-
Kolejna fala mass banów.
Wczoraj, tj. 14grudnia zostało zbanowanych 2036 kont.
Czytałem sporo na forach neobota i około 20% uzytkownikow tego bota zaczyna sie skarzyc, ze dostało bana. Wczesniej gdy pojawial sie temat o mass banach to wszyscy pisali "clear clear". Nie wiem, moze to wina skryptow albo tego, ze teraz gdy ma kogos cipsoft zbanowac kogo ktos reportnął to robi to dopiero podczas fali :/.
Piszcie kto dostal bana i za jakiego bota :)
-
Sam czytalem ze cipsoft ma wglad na rynek botow, wiec to ze dostaliscie teraz bana to mozna bylo sie spodziewac, niedlugo bedzie jak z innymi botami i bana bedzie mial kazdy :PP
-
Ja nie dostałem bana a praktycznie używam najgorszego syfu, bbota i nie mam bana na 4 postaciach a boce juz ponad 3 miesiące, wszystko cacy pozdrawiam
-
-
neobot również bez bana ; >>> trzeba miec farta -.-
ogólnie cisne na neo już z miesiąc i narazie nic więc dla mnie on nadal jest nie wykrywalny.
-
Nie znam się na wykrywalności botów, ale tak na logikę...
Jeżeli ludzie dostają bany nawet, gdy używają neo to moim zdaniem znaczy, że wszystkie boty są wykrywalne. Ludzie @up. Piszecie, że was nie zbanowali. Bardzo dużo ludzi korzysta z botów, więc jeżeli cipsoft, by zbanował wszystkich używających, to by stracili bardzo dużo pieniędzy... Proste i klarowne.
Pozdrawiam :)
-
Neobot i jest czysto. Oj, mam nadzieję, że wytrzymam jeszcze te kilka miesięcy.
-
a ja wlasnie bana dostalem za neobota _/ ;//
-
TA facc czysto, ale nieczęsto używam i sam wszystko ustawiam
-
Tibia auto, pacc, czysto.
sam ustawialem.
-
Neo bot - noi banned....
A bociłem może z 3 tygodnie, na 15 lvl na skillowaniu...
FACC.
Zależy od farta, tak mi się wydaje...
DOWN:
Ja na szczęście w ogóle nie płaciłem :)
-
pozdrawiam wszystkich co wydali te 1kk (czy ile tam w gp) lub 120 zł na neobota i dostało bana :D
obojętnie czy tibiaauto czy neobot - zawsze można dostać bana
@up
jak to
-