w Millennium masz konto 360 student i wystarczy jedna transakcja karta. kwota nie ma znaczenia
Wersja do druku
Chciałem dzisaij hajs wypłacić kartą i nie mogłem. Wracam loguje się do bankowości internetowej i mi pisze że Zablokowano przez bank i nic więcej. Wiecie jaki może być tego powód?
Latający Potwór Spaghetti wykorzystał ją do przygotowania sosu bolognese.
Puknij się w czółko, a potem pomyśl skąd możemy mieć pojęcie, dlaczego Twoja karta została zablokowana. Jak już wpadniesz na to, skontaktuj się z Wirtulanym Oddziałem i poproś konsultanta, żeby sprawdził to w systemie.
lol pytałem się jaki może być powód. Jak by ktoś wymienił 5 różnych powodów to może bym skojarzył czy czegoś z nich nie zrobiłem. Albo może ktoś ma informacje że takie rzeczy się zdarzają raz na jakiś czas pomyłkowo czy coś. Na razie nie mam możliwości żeby się połączyć videoczatem a na karcie telefonu 1zł więc po weryfikacji mnie rozłączy...
Wystarczy połączenie audio.
Dzisiaj do nich dzwoniłem i bla bla bla za względu bezpieczeństwa karta zablokowana bo było podejrzenie o posiadaniu danych o karcie przez osoby trzecie i w sumie żadnych informacji więcej nie dostałem niż to i że muszę zastrzec kartę i mi nową wyślą. A do tego mi powiedzieli że od kiedyśtam jest nowa polityka i teraz jeżeli się nie zrobi za xxx zł operacji miesięcznie tą kartą to hajsy potrącają chyba 6zł/miech więc to lipa jakaś...
@Dzzej ;
Zablokowanie Twojej karty i wprowadzenie opłat nie ma jakiegokolwiek związku.
Rozumiem, że w 100% darmowego banku jak Sync/T-Mobile już nie ma ale jest coś co ma bardziej ludzkie wymogi jeśli chodzi o te transakcje kartą? 200zł miesięcznie niestety nie wykręcę. Ważna też jest płatność w internecie kartą, musi mi ją przyjąć na Steamie, Google Play - wszędzie, a z tym miałem ogromny problem w PKO więc wolę to podkreślić.
Panownie mam problem :D
Chciałem zakupić od kolegi z forum -Premium Scrolla, na stronie jest oferowana płatność przez tranferuj.pl .
Wszystko wypełniłem, wybrałem płatność przez T-Mobile Usługi Bankowe, zalogowałem się, przepisałem kod SMS i po zaakceptowaniu pojawił się błąd:
"Próba połączenia z serwerem nie powiodła się" , wylogowałem się i zalogowałem ponownie - i pobrało kasę z konta (nie jest w kwocie zablokowanej) i mam potwierdzenie przelewu.
Przez godzinę sprawdzałem status płatności na transferuj.pl i cały czas jest "Status: Transakcja oczekująca".
Pisałem z Wirtualnym Oddziałem, to kazali pisać do transferuj.pl - Transferuj odpisali, że takiej płatności nie mają zaksięgowanej.
Co zrobic? Jak długo czeka się za ew. reklamacją w tym banku?
//EDIT
Nieaktualne :D
P.S. Też dostaliście nową kartę - białą z logiem T-Mobile? Przyszła do mnie dzisiaj :D
kolega wczoraj wieczorem mi zrobił przelew z innego banku (PKO chyba), jest godzina 15:30 i przelewu dalej nie ma, WTF?
kiedy t-mobile księguje te przelewy? w jakich godzinach? to dla mnie mega ważne obecnie
Witam, moja karta debetowa, którą dostałem na początku zakładania konta powoli traci ważność i chciałbym wyrobić nową i wyskakuje mi taki komunikat "Brak dostępnych rachunków" Jak złożyć ten wniosek na kartę?
sami ci wyślą kartę gdzieś 3-4 tyg przed końcem ważności tej.