góra
Wersja do druku
góra
kupiłem postać za sms 17zł, passy nie działały, napisałem wiadomość na torgu i na maila. Zero odpowiedzi
up
A nie masz może jakiegoś konta voucher 5+3 dni bez RK? Wydawało mi się, że widziałem na allegro, ale nie zdążyłem kupić.
góra
@Cartman ;
5+3 bez rk mam kilka, 10zł/ea
@BBsrv, a same 5 vouchera + bez rk ? Za SMSa bym potrzebował jakieś
@BBsrv Wysłałem PW, jestem zainteresowany takim kontem.
Edit: Przed chwilą kupiłem u tego Pana konto z voucherem bez RK. Trafiła mi się taka oto perełka :)
http://i58.tinypic.com/1zc3fkm.jpg
się gra się ma ;)
gz
bump
@góra; brawo, ja jakis czas temu sobie zalogowalem na jakiś 60 lvl to trafiłem chyba na konto jakiegoś hackera bo w depo miał 5 parceli z full eq + 15kk gp XD
Dzisiaj strona zyskała nowy wygląd, obecnie trwa również dodawanie nowych kont (bot sprawdza i od razu dodaje, obecnie dodanych jest ponad 3000 kont, razem będzie koło 10000 myślę że do jutra all będzie dodane)
Planuję również w najbliższych dniach wprowadzić system poleceń, jakieś free konta za polecanie etc
Wszystkim do pisali w ostatnich dniach na maila odpiszę dzisiaj wieczorem
Kupiłem od Ciebie juz 14 kodów i troche mnie w...... to, że nie odpisałeś na reklamacje ani w mailu, ani PW, a czekam już od 8go maja... Może tak łaskawie coś z tym zrobisz?
Co do nowej stronki, czy możesz dodać opcję przypomnienia passów? Bo wcześniej była i zapisywałem sobie maile z kodami, a nie passy.
zrobiłem już 4 dni temu - mail poleciał do kosza
Jesli myslisz, że nie mam nic innego do roboty tylko sprawdzać co ty kupiłeś, za ile, kiedy i jak, to grubo się mylisz. Wysiliłbyś się bardziej, podał chociaż co kupiłeś, które passy nie działają (jeśli było kilka) itd.
https://i.imgur.com/jSju3yx.png
takie maile ignoruję, bo nie mam czasu na szukanie co gdzie i jak, a jasnowidzem nie jestem wbrew pozorom ^^
A co do przypominania passów wszystkie zakupione konta po 11.05.2015 można sprawdzać pod adresem http://tibia24.com/code/<kod> natomiast "starszych" chwilowo nie można przypomnieć, ale dodam taką opcję myślę że jutro, ewentualnie jeśli bardzo ci się śpieszy to możesz podesłać mi kody do "przypomniania" i ci skopiuję passy @Keyelias ;
Wiesz, w regulaminie jest napisane wyraźnie, w korespondencji prosze podać KOD ZWROTNY, co do passów to nawet nie sprawdziłeś ile ich było więc może byś się tak wysilił! Widziałem jak hamsko traktowałeś klientów wcześniej bo nie podali kodu, ja podałem kod tak jak to było w regulaminie, kiedyś wysłałem TAKIEGO SAMEGO MAILA i nie było problemu, fakt że wtedy podałem passy ale było tam 10 kont, a nie 2... A jeśli to już taka łaska to trzeba było sprawdzić ile jest kont i odesłać pytanie z jakim kontem jest problem bucu! Nagle pieprzysz że Ci sie nie chce, to ty masz z tego kasę, traktujesz stałego klienta jak śmiecia, a wszystko zależy od twojego humoru, weź człowieku może troche pokory.! A co do nie działających passów to nie mam jak podać bo nie ma przypomnienia, a ja ich nie zapisuję...