Protokół 8.6? Nie, dziękuje.
Już wolę bugi na TorgOT.
Jedyne co fajne, to nazwa.
Wersja do druku
Protokół 8.6? Nie, dziękuje.
Już wolę bugi na TorgOT.
Jedyne co fajne, to nazwa.
8.6 ale wzorowany na 8.0, nie ma potów są uhy, hity po staremu, nie ma żadnego chodzenia po ludziach itp.
Zachęcam do czytania ze zrozumieniem postów w temacie.
/edit.
A zresztą, serwer ocenia się po jego odwiedzinach, a nie po protokole na którym jest postawiony :D
Na dobrą sprawę jest to swojego rodzaju mix, ciężko określić Atlantydę na podstawie jakiegoś innego serwera czy coś, Ci co grali wiedzą o co chodzi, dlatego najlepszym rozwiązaniem jest po prostu odwiedzenie go i sprawdzenie ingame.
a co jest złego w protokole 8.6? 8.0 ssie, nie ma wielu ułatwień typu takie proste rzeczy jak stackowanie itemów przy wrzucaniu do bp albo wyświetlanie loota w server logu
uhy, hity itp. to kwestia ustawień plików a nie wersji silnika
Potwierdzam, są taski :D sam część skryptu na nie pisałem :P
War mode też był ale coś było z nim nie tak.
Na pewno trzeba sprawdzić shared expa bo nie pamiętam czy był
Patrzaj co znalazłem :D
http://i42.tinypic.com/1z33z9e.png
Jak ogarniecie anty-bot klient to wbije bankowo :) Spróbuj się skontaktować z @LordCompi ; może się zgodzi :P
I znowu robienie apetytu jak torgot ;p Nie mowie, ze tu bedzie tak samo czyli przy starcie straszna kupa ale z checia wbilbym na taki server odpalony nawet 5 min temu zeby posprawdzac mapke :P Wydaje sie dosc interesujaca.
Jeśli będzie potrzeba to mogę zająć się balansem profesji i całym PvP, trzeba to zbudować w 100% idealnie. Nie oszukujmy się, nawet na RPG serwerach PvP to najważniejsza rzecz.
Na poprzednich edycjach PvP było słabe, szczególnie balans między profesjami.
Czas na testy będzie. Na szybkiego klepnie się gdzieś mały do testów pvp by sprawdzić różne aspekty walki: openki, sneak. 1 na 1 grupowe, pk team etc. Trzeba mieć pewność iż wszystko działa jak najlepiej.
No i w sumie nie można zapomnieć o masie pracy włożonej w rozwój projektu przez Pentosa. Za jego sprawą tak właściwie OTS ma możliwość wrócić.
Atlantyda <33
Troche trzeba bedzie popracowac nad balansem bo z tego co pamietam to od 20lv sorkiem robilem za 'tanka' a kolega knight robil dmg xD
Po prostu bez problemu blokowalem nomad warriory na hp nawet ich nie bilem bo kolega ciachal mieczem po 150+ a ja strzelalem z exori vis po 40 za to exurowalem sie po 100-150 tak samo dalej na 60lv na kanibalach duzo lepiej szlo jak knight spamowal lape i exori hur niz sorc wand exori vis a knight tankowal :/
Jak beda testy to z checia wbije (te pvp tez) chociaz z tego co pamietam to szlo cos ugrac bo np sorek 80-90lv z 2x fe w full trapie gasil takiego 60kine z mort hurow i ue na dobicie ale potem byla troche lipa bo jak ktos wbil wiekszy lvl knightem to palkow gasil z exori grana i lapy :s
Grałem już na poprzednich edycjach i wiem, że warto poczekać. Nie ma co wywierać presji, lepiej trochę poczekać, narobić sobie apetytu i dostać dopracowany produkt, niż zabugowane gówno, gdzie gracze po 2 dniach się zniechęcą. Szkoda włożonej pracy.
Więc na spokojnie, czekamy. A jest na co :)
100% Przetestowanie balansacji profesji, czarów oraz mobów, to aktualnie nasze priorytetowe zadanie - jeżeli będziemy mieli już wszystko poukładane na pewno pojawi się informacja o tym że poszukujemy beta testerów.
Pragnę również dodać z tego miejsca, że dość nie chlubnie w tym wszystkim pominąłem 2 osoby, mam tutaj na myśli Pentosman oraz Kenji, Panowie napracowali się baardzo dużo, między innymi to dzięki nim zostało poprawione wiele błędów NPC, mapy, czarów itd. Głównie na pochwałę zasługuje Pentosman bo po tym jak ja już nieco się wypaliłem, to on swoim zapałem wyprowadził Atlantydę na prostą - dzięki czemu teraz ten serwer jest na prawdę w świetnej kondycji.
Pozdrawiamy!
Kiedy jakieś screeny in-game?