Wystarczy swapnąć bonecrushera z axemasterem.
Wersja do druku
weź mi zbuduj taką plażę gdzieś koło domu... piękne to i takie odludne
Zapowiada się zacnie :) Zagram :)
Uwaga Panowie potrzebujemy pomocy.
Czy ktoś z was zna Panów z Ronit, np Mat'a? To chyba ostatnie osoby które posiadają www Atlantydy, byli byśmy niezmiernie wdzięczni, oraz wynagrodzilibysmy osobę która pomoże nam się z nimi skontaktować oraz odzyskać naszą starą stronkę www. Zaoszczedzilo by to nam kilka dobrych dni pracy, a co za tym idzie znacznie przyspieszyło start.
Jeżeli czyta to ktoś z z Ron'a, to proszę o kontakt oraz pomoc, dzięki wielkie z góry.
Pozdrawiamy.
P.S zależy nam na tym bardzo, dzięki za wyrozumiałość.
może po prostu napisz do nich maila?
Chyba nie aktualny 0 odzewu. Na torgu to samo.
Jak chcesz pomocy przy sprawach technicznych to umie chyba wszystko mysql, php, linux cała struktura ots to dla mnie pikuś, byłem hosterem pare lat temu jak jeszcze grywałem a jak będzie dużo osób grać to sam może wbije
czy jest mozliwosc startu przed swietami?
Rozpoczęliśmy proces balansu profesji, jeżeli macie jakieś propozycje zmian/dodatków to prosimy śmiało, póki co sprawa wygląda następująco:
System promocji jest stworzony w taki sposób by gracz oprócz wbijania coraz to wyższego levela oraz poziomu umiejętności miał alternatywnie drugi cel, czyli awansowanie swojej profesji w możliwie jak najszybszy sposób, sądzimy że takie rozwiązanie znacznie urozmaici waszą rozgrywkę.
Bardzo ciekawy pomysł, mam tylko jednak pewną obawę o ten "very difficult task". Złym chyba pomysłem jest wymuszanie na graczu, by przez dłuuugi czas klepał te same potwory. Tym bardziej, że kiedy gracze osiągną lvl, który im wystarczy, żeby do tego podejść, to wszyscy się na to rzucą i ciężko będzie z expieniem.
Może ciekawszym rozwiązaniem będzie zabicie jakiegoś trudnego bossa? Albo coś w stylu areny ze Svargrond - aby osiągnąć wyższą profesję, należy przejść dany poziom areny. Imo coś takiego spisałoby się lepiej, bo gracze będą to traktować jako wyzwanie, które jest czymś pozytywnym, natomiast wizja długiego expienia na tych samych mobach, jeszcze zabijając się o nie z innymi chętnymi na kolejny poziom profesji, jest raczej dość frustrująca i kojarzy się z przykrym obowiązkiem ;p