No to zostają orci, zostają cyce pod exp.. ale dragi to dragi, powinny ciosać i być dużo trudniejsze do zabicia. Dragon Lord to już powinien być coś jak teraźniejszy demon. Ogólnie - cholerrnie utrudnić zabijanie potworów, które w rl tibii mają powyżej 1000 hp.
Bo jeśli exp- to niech idzie sobie na orci, na cyce, na dwarfy, czy elfy. A jeśli ktoś chce iść po dobry loot, to niech dla niego to będzie ogromne wyzwanie, rewanżowane dobrym, soczystym lootem. Największym wyzwaniem będzie demon, na którego ekipa będzie musiała liczyć z 6-8 ludzi, ale wystarczy, że zabiją te kilkanaście demonów i im się zwróci całe to polowanie na duży plus.
Zmniejszanie siły czarów będzie troszku lipą, bo może i utrudni zabijanie mobów, ale kompletnie zruinuje wojny. I tak dużym utrudnieniem dla run będzie to, że trzeba z palca celować, więc decydujące będzie strapowanie kogoś. Można to w ten sposób rozwiązać, że zostawić wszystkie moce czarów i run po staremu, ale przyspieszyć zdobywanie mlevela, co by magowie mogli większe obrażenia zadawać. (A sorc np. mógłby ten mlev szybciej od druida zdobywać).
A teraz tak:
jeśli będzie teraz postanowione, że startujesz na 7.6, z rl mapą (może być, że jej częścią [co by z maszyną na razie kłopotów nie było], np na razie sama pustynia darashia+ankh) pod testy, to.. jak długo zajmie postawienie tego, by mogło wejść tam z 20~ ludzi na testy? Tylko na testy, by móc wszystko fajnie poustalać, każdego wziąć na IRCa/ventrillo, by można było mieć ze sobą szybszy kontakt i "na żywo" zmieniać balans postaci (bo chyba wyłączenie servera na te 5 minut i ponowne włączenie to nie jest problem? xD) Kilka dni zabawy i wszystko gotowe, spora grupka ludzi, która potwierdzi fajność tego systemu i.. reklama podparta opiniami. Moim zdaniem przyjdzie sporo ludzi, skłonnych płacić za np. premmy account. (itemy w sms shopie to spora nieuczciwość), A te głupie 5-10 zł za miesiąc premmy, to nikt od tego nie zbiednieje, a by móc kupić promocję, móc korzystać z wysp i mieć wstęp na trainery- to już każdy przekaukuluje sobie, że warto "zainwestować".
Warto spróbować, serio. Ryzyka praktycznie nie ma, bo co stracisz jak zaryzykujesz? A jest spora szansa na to, że przez przypadek wyjdzie coś przełomowego, co podbije serca i starszych graczy, jak i nowych, których skusi kooperacja : )