Według mnie ten stage co pan up podał jest dobry tylko dodać od 140 lvl x3 i od 200 x2
Wersja do druku
Według mnie ten stage co pan up podał jest dobry tylko dodać od 140 lvl x3 i od 200 x2
ICE MEN napisz tak mniej więcej tak na oko za ile ots będzie gotowy: 2 dni , tydzień , miesiąc?
Zareklamuj go wcześniej dobrze , żeby było trochę graczy.
Tak przy okazji masz już jakaś stronę główną? myślę że dobrze gdyby strona była w języku angielskim by ułatwić rejestracje obcokrajowcom.
Można by na ots list dać flagę np: szwedzką , hiszpańską czy brazylijską , by gracze z tamtych rejonów myśleli że będą mieli lepsze łącze z serwerem i chętniej wbiją.
Lepiej gdy na serwerze są gracze z różnych krajów , niż sami z polski to nada lepszy klimat.
Wlasnie ssy, a i wejdz w koncu kiedys na gg to polaze po mapce...
Dobry pomysł gdyby byli zagraniczni gracze zawsze lepiej byłoby ich ubijać xd
Racja,jednakze zagraniczni gracze beda uzywali botkow, tak samo z reszta jak Polacy. Trzeba by zmienic id Uh,Sd,Mana fluida.
ICE co powiesz na to ,zeby na otsie umiescic manarunki, ktore odpowiadaly by mniej wiecej dzisiejszym potionom. Manaruna 100MP, Strong Manaruna 150MP, Great Manarune 200MP.
Oczywiscie musiala by sie konczyc,byc zalezna od mlvl, tak by knighci nie mogli uzywac great i strong- oczywiste. Manaruna 5mlvl, Strong Manaruna 16mlvl, Great Manaruna 50mlvl
Mysle ze to ograniczylo by ilosc botkow do manasowania, a po 2 balansuje profesje, po 3 dodaje nowy element rozgrywce. Oczywiscie musiala by dzialac jak uh (uzycie na postaci ,nie w backpacku, jak to zazwyczaj bywalo z manarunami. Podobno mozna jeszcze zrobic ,aby samemu tworzyc manaruny. Kazdy moglby to robic. Jezeli manarune daje 100 many to jej zrobienie zabiera np 120-200 many.
Kiedys tez robilem ots 7.6, mysle ze to ciekawy pomysl. A co ty o tym sadzisz?
Nic nie da to zmienianie id i tak to obejdą i rozdadzą innym , jedyny sposób to wyłapywać samemu.Cytuj:
Racja,jednakze zagraniczni gracze beda uzywali botkow, tak samo z reszta jak Polacy. Trzeba by zmienic id Uh,Sd,Mana fluida.
Według mnie mana fluidy czy ewentualnie te mana runy powinny być dostępne dla wszystkich z jednakową ilością many i bez jakiś ograniczeń mlv czy lvl.
Takie ograniczenia kojarzą mi się z wersjami 8+ i co poniektórym zapewne też.
@down
No właśnie nie wiem po co robić te mana runy , chyba tylko po to można je zrobić że nie wylewają się na ziemie i ludzie nie będą rzucać pustymi butelkami po mapie. 7.6 to wersja pod która jest sporo botów i robienie zmiennego id run i tak nic nie da.Zrobić płatny pacc i karać usunięciem konta za każde przewinienie to botom będzie żal pieniążków. jak parę razy stracą konto.Cytuj:
To po co robic te manaruny skoro dzialaja jak Manafluidy.
@up double post
Zostawcie wszystko tak jak jest poprostu lepiej kontrolować boty i je banować
Hmm, Sir w jaki sposób to miało by balansować profesje? O ile wiem to przy zasadach 7.4 balans był całkiem niezły - Sorc i Druid bili powoli pierwsze levele, a potem się rozpędzali(z sporymi kosztami), Paladyn mógł lać póki miał bolty (albo w średnim tempie, albo nieco szybciej i znacznie drożej), a Kina szedł stabilnie, ale powoli. W PvP każdy miał pewne zalety i wady.
Przy 7.6 usunięto problem z zdobywaniem pierwszych poziomów przez magów i wzmocniono jego część czarów odpowiedzialną za spontaniczność co zaburzyło balans.
Oczywiście kwestia jest taka, że przy rate podanym przez Brzeszczota magowie od mogą natychmiast lecieć ostro z lvl póki będą mieli zyskowne hunty. To jeszcze bardziej zwiększa przebitkę magów. Dodając do tego manaruny współdziałające tylko z magami otrzymujemy znaczną przewagę profesji których domeną jest magia. Knight musiałby otrzymać nowe bronie lub fast attack lub znacznie większy rate skilli lub nowe czary, podobnie Paladyn(chociaż w mniejszym stopniu) by zachować równowagę.
Oczywiscie rl mapa i 7.6 z questami normalnymi. Pacc za darmo i jak najwieksza ilosc ludzi ;)
@autor
Rozumiem, ze offtopik ale przeczytalem, ze chcialbys ,zeby server sam sie utrzymywal a nawet chcesz zarabiac. Jestem w stanie zaplacic Ci 500zl jak nie lepiej za ots'a bo chcialbym sam postawic na moim macu(4 rdzenie i7 2.9ghz 16gb ram i net 150mb) calkowicie za darmo! Jesli ots bylby popularny placilbym za utrzymywanie go na serwerze dedykowanym! Oczywiscie co do ceny ots'a mozemy sie dogadac bo chcialbym powrocic do starych czasow tibi ;) Daj znac na maila ewentualnie pw.
Co do manarun to trochę bezsens bo i tak jak będą chcieli będą bocić,a jak będzie dobra ekipa to botów nie będzie, a sama nazwa kojarzy się z evo 'mana runa' :D i może odstraszać potencjalnych graczy, i troche spiepszy rozgrywkę bo będzie kilka grup manarun - a nie jak teraz, jedna.
Next, będą testy ale muszę wstępnie skonfigurować acc maker a jak widać jestem dopiero o 20~ w domku, co do startu powiem tak: jesteśmy w stanie odpalić dość szybko, oczywiście przed wcześniejszą reklamą (na którą mam mały plan) a wszystkie pomysły i plany realizować na bieżąco niż teraz wymyślać i przedłużać :)
Ta mapa zdjęcia co wcześniej dawałeś przypomina mapę pandera.no-ip.info nie jest przypadkiem to ta sama?
Tak przy okazji jakie potwory będą na mapie wszystkie z wersji 7.6 czy jakiś nie będzie , lub będą jakieś inne?
@Down
Ja uważam że najlepszy sposób walki z boterami to płatny pacc i natychmiastowa kasacja całego konta z pacc , zamiast jakiś banów to w zupełności powinno uporać się z większa grupą boterów. Oczywiście można tez pozmieniać to id mana fluida i run żeby ograniczyć używanie tym co się z tym nie uporają. Ale na większości ots ze zmiennym id runek nie widać efektów tego by to coś pomagało. Co z tego że będzie grało mniej graczy , a raczej botów bo ich graczami nazwać nie można program gra za nich. Zwiększenie ilości mana fluida będzie się równało z większym spamowaniem ue i innych czarów przez postacie magiczne to nie jest dobry pomysł. Przecież w dawnym systemie pvp chodziło bardziej o to by bić się runami , a nie spamować jak na orshabalach.
To nie musi byc koniecznie runa, mozna zrobic to pod id viali np ze slimem czy lemoniada.
Po co walczyc z botami uzywajacymi manasowania sie. Jezeli poleca bany to spadnie liczba graczy ,jestes z nimi powiazany zasada "nie ma graczy nie ma serva" Lepiej spowodowac by tego robic nie musieli. Kto druidem chcialby recznie walic 3 manafluidy by czarowac. Lepiej wypic jeden wiekszy, to nie robiloby problemu, moznaby bylo robic to recznie. A jak wyzej napisalem robiloby sie je, nie kupowalo. Mysle ,ze to daloby kolejny element rozgrywki.A co do spiepszenie rozgrywki, mysle ze staloby sie wrecz przeciwni. Z reszta nie ma co gdybac i przypuszczac, trzeba to sprawdzic juz na serverze.
Zycze szybkiego testa. Chetnie polaze po mapie. Pisalem na gg, ale odpowiedzi nie otrzymalem.
w tygodniu jestem na pc dopiero o 20 :D a testy będą jak pisałem, trzeba się omówić na konkretna godzinę tak będzie najlepiej w jedna lub kilka osób :))
edit: minimapa, komentować,
http://img43.imageshack.us/img43/139/mapaexk.png
mam taki wniosek, że zaczynasz od miasta w skałach na zachodzie, ale trochę przesadzony jest las za miastem, i pustynia, mam pomysł aby to przerobić bo za duże są tereny jak na początek i nie będzie widać graczy ;>
Może byś odciął większą część pustyni i dodał trochę koloru białego na mapie jakieś zaśnieżone tereny.
Wytnij trochę z lodowych wysp z rl mapki i mógłbyś zrobić miasteczko w klimacie śnieżnym. Ogólnie duża ta mapa utnij jak najwięcej zostaw same najlepsze miejscówki. Najlepiej by było tą mapę tak powycinać i posklejać żeby była nie porozciągana i ciasna , tylko zrobić właśnie jeden wielki kontynent jak Australia.