Też tak mi się wydaje.
Wersja do druku
x: 33015 y:32014 z:8 - piętro niżej w północnej dziurze brakuje jednego wykończenia
swamp blokuje przejście:
x: 33107 y:32150 z:7; x: 33101 y:32161 z:7; x: 33093 y:32167 z:7; x: 33091 y:32157 z:7; x: 33084 y:32190 z:7
x: 33099 y:32143 z:9 - brakuje części ściany
x: 33072 y:32170 z:6 - itemki po wrzuceniu w teleporty powinny znikać
Brakuje skrzynek z questa w Fortecy Elfów, a chyba dragi powinny być zamiast bearów w x: 33076 y:32167 z:4( oile mnie pamięć nie myli)
Brakuje Orc shaman quest(patrz opis na torgu)x: 33015 y:32014 z:8 - brak spawnu?, piętro niżej w północnej dziurze brakuje jednego wykończenia
swamp blokuje przejście:
x: 33107 y:32150 z:7; x: 33101 y:32161 z:7; x: 33093 y:32167 z:7; x: 33091 y:32157 z:7; x: 33084 y:32190 z:7
x: 33099 y:32143 z:9 - brakuje części ściany
x: 33072 y:32170 z:6 - itemki po wrzuceniu w teleporty powinny znikać
Brakuje skrzynek z questa w Fortecy Elfów, a chyba dragi powinny być zamiast bearów w x: 33076 y:32167 z:4( oile mnie pamięć nie myli)
Brakuje Orc shaman quest(patrz opis na torgu)
Moze tez sie dolacze xd
1. Nie da sie wejsc w niektore tpki w miescie / po za nim
2. I z tymi tombami co kolega wyrzej napisal bardzo milo by bylo gdyby idealnie chodzily bo przypominam ze na 7.4 versji tomby to jedyny (moze nie jedyny ale jeden z najlepszych) exp dla magow wiec bolek dobrze by bylo jak bys sie powaznie zainteresowal wszystkimi tombami (penisula / tarpid tomb i ruina) <- te najbardziej potrzebne xd
Brak respa w tombie w srodku miasta...
1. Jak narazie zauwazylem ze npc od jedzenia nie sprzedaja szynek (w kazdym miescie) tzn zabieraja pieniadze ale nie daja "hamow"
2. Wydaje mi sie ze na tibii 7.4 nie bylo przejscia na VDL lewą bramą ( ta głowna brama) tylko na dragi venore mozna bylo dojsc poludniowa brama
3. (Malo wazne) Gdzieniegdzie roznia sie sciany np sciana jest kamienna a tu nagle inny rodzaj sciany w niektorych miejscach oczywiscie ale to juz formalnosc ;p
4. Na wyspie cormaya gdy chce sie skorzystac z parowca kawalek mostku do statku jest uciety (ten mostek u tego krasnoluda w podziemiach) przez co nie da sie przeplynac do kazzo (moze i to bylo juz reportowane , moze i to specjalnie jest zrobione nie wiem nie sledze forum tylko sprawdzam mape xd)
5. O ile sobie przypominam zeby wejsc do wiezienia w kazzo to trzeba bylo miec klucz a tak poza tym to w tym wiezieniu sa same guardy a o ile sobie przypominam to bylo tak wiecej minosow i orkow xd (klucz mozna bylo zdobyc do wiezienia kolo przejscia tym co sie schodzi do kanionu kolo d bridge) - a wiezienie to dobra miejscowa na zgubienie pzta jak cie gonia h lvle xd o ile nie maja klucza
6. WAŻNE - Prawie zaden npc w kazzo nie dziala ( maryza nie sprzedaje jedzenia , kroox i uzgod nie kupuja shieldow / helmetow / armorow itp , bezil i nezil nie sprzedaja liny / lopaty / pochodni / plecakow itp , Lokur nie sprzedaje parceli
7. Winda w kazzo nie dziala (chodzi mi glownie o ten przelacznik ta dzwignie , nie dziala)
8. Scythe'm (kosą) nie mozna scinac pszenicy
9. Nie wszystkie drzwi powinny byc otwarte do nie ktorych powinien byc potrzebny klucz poniewaz przez niektore drzwi mozna dojsc w ciekawe miejsca zwlaszcza w kazzo wszedlem w jakies drzwi a wyszedlem na wysokiej wierzyczce przy bramie przez ktora sie wchodzi do kazzo ( te drzwi znajduja sie kolo schodow do windy tam gdzie sa plony przenicy i mozna robic bagietki - na glownym pietrze kazzo na ktorym znajduje sie dp itp)
10. Cos tu jest nie tak skoro time ring wypada z guarda xD
11. Przy Npc tulf (na przejsciu w kazzo na gorze przy ktorym sie wychodzi na kanion przy d bridge) nie ma guardow - chodzi mi o te 2 pietra jak by biblioteke +1 i + 2 na rl 7.4 byly tam soldiery i guardy
12. Nie dziala przejscie przy ktorym wychodzi sie na kanion miedzy d bridge a ab'dendriel wielki glaz blokuje przejscie ( oczywiscie na rl mozna bylo ten glaz usunac poprzez dzwignie (switch) , ale tej dzwignie nie widac poniewaz skrzynka na niej lezy a jej sie nie da przesunac <- w tej skrzynce znajduje sie klucz przez ktory mozna zdobyc klucz do wiezienia kazzo
13. Parowiec w kazzo nie dziala nie da sie przeplynac na cormaye
14. 16:49 You lose 81 hitpoints due to an attack by a dwarf soldier. ;o
Btw. npc w venore wszystko ladnie kupuje (steel helmety/dwarven shieldy/steel shieldy/battle hammery) i po normalnych cenach oblecialem cale venore wydaje mi sie ok (miasto)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No jak dla mnie to wszystko pozostale jest ok w miastach takich jak Kazordoon / Darashia / Ankrahmun / Venore reszty nie sprawdzalem . Czary , lowienie ryb , npc w dara itp wszystko sie zgadza jak bede mial czas posprawdzam pozostale miasta
Czarnych książek nie da się otworzyć(przynajmniej tej z swamp trolli na x: 32950 y:32208 z:8)
Debug kilka kroków na zachód od ww pozycji.
Edit i znowu debug. Batów chyba jeszcze nie było wtedy? Bo jak się pojawił na ekranie i skręcił to dostałem debuga(ale jednocześnie szedłem 2,3 kroki na zachód od ostatniego miejsca debug)
Czy green wand ma jakiekolwiek zastosowanie?:D
- Z ancient scarabów nie spadają p armory. Całego respa przeleciałem z 5x w poszukiwaniu scarab coinów i ani 1 p arm nie dropnął.
- NPC Olrik w ab nie sprzedaje parceli (a powinien)
- Umruc bije zdecydowanie za dużo 8-9k
- Nie działa tp na hellgate (było?:D)
- Orc king reaguje tylko na "hi" i.... nic się nie dzieje
- Orc warlord nie powinien dropic dragon hammerów
16:57 You lose 46 hitpoints due to an attack by a dwarf soldier.
16:57 You lose 35 hitpoints due to an attack by a dwarf soldier.
16:57 You lose 57 hitpoints due to an attack by a dwarf soldier.
16:57 You lose 55 hitpoints due to an attack by a dwarf soldier.
16:57 You lose 17 hitpoints due to an attack by a dwarf.
16:57 You lose 71 hitpoints due to an attack by a dwarf soldier.
Wydaje mi sie ze soldier troche za mocno bije mam na sobie p seta + dwarvenke na balance
- Teleport na hellgate nie dziala i nie potrzeba klucza aby wejsc na hellgate ( drzwi sa poprostu otwarte)
- Na glownej poczcie miedzy dwarf bridge a thais npc wally nie sprzedaje parceli
Jest jeszcze wiele niedopracowanych respow potworow i NPC. I wydaje mi sie ze bolek tak szybko sam tego nie ogarnie. Mogł by dac jakiemus mapperowi mape, innemu npc a sam zajmował by sie sprawami technicznmi w silniku otsa. Szybciej serv by wyszedł.
Dobry pomysl server wtedy by byl bardzo dopracowany jak by sie podzielili obowiazkami bo jak jedna osoba robi wszystko sama to takie latwe to nie jest xd i przede wszystkim czasochlonne
Ja osobiscie mogł bym sie zająć NPC, myślę ze w 3 dni bym sie wyrobił. Teraz akurat sa wakacje i mam dużo czasu :)
Byłoby miło Bolek jakbyś zaczął prowadzić jakiś change log np. w pierwszym poście na początku tematu. Zdecydowanie ułatwiłoby to poszukiwanie bugów.
Dokladnie bo nie jestem w temacie i zapewne podaje te bledy ktore juz zostaly wymienione xd wiekszosc waznych bledow zostala wymieniona a jak bys juz zrobil change log to bysmy mogli sie skupic na mniej waznych bledach gry xd
1. Npc na fibuli "Timur" o ile to to npc od kusz nie kupuje crossbow na rl mozna bylo u niego sprzedawac kusze za 160 gp
2. W ank jest masa bugow na piramidach szczegolnie z pztem mozna prawie na kazda piramide wejsc skosem ze skullem xd
3. Na ice rapierze nie pisze ile ma atk i def xd tylko pisze ze ma 1 uzycie
4. na tombach pelno lezy cial / smieci itp przydalo by sie je pousuwac xd
5. Chcial bym sie dowiedziec jak sie robi banshee qesta czy trzeba robic misje czy odrazu mozna plynac na ta wyspe
6. Droga na parhament nie jestem pewny czy dziala - do sprawdzenia
7. Brak masy qestow na edron zwlaszcza tych na hero w drodze na parhament to jakis qest na gemai cos jeszcze , w drodze na demony tam w tych pokojach z hero co sa po 3 hero / dsy i monki brakuje nastepnego qesta to byl na sword ringa i na cos jeszcze juz dokladnie nie pamietam
8. Nie jestem pewny czy potwory za szybko sie nie respia
9. Brami lvlowe tez do poprawienia bo masa nie dziala (o ile nie wszystkie)
10. Brak nagrod na wrl qescie
11. Soulfire stanowczo za dlugo trzyma okolo 10 min
12. Exiva nie zbyt dobrze dziala jak ktos jest niedaleko mnie a jest pietro wyzej odemnie to i tak pokazuje na south czy north np a jezeli jest naprawde blisko mnie to dopiero pokazuje highter / lower lvl spotkalem sie z czyms takim juz na kilku otsach ciezko znalesc dana osobe na rl bylo o wiele latwiej z exiva pokazywala dokladniejsze polozenie
Co do bramek to działają te co potrzeba, startując na serwerze nie zaczniesz z 100 poziomem i eq, wbicie tego 50 poziomu trochę Ci zajmie i da mi pełno czasu na dokończenie bramek +50 poziom w czasie działania serwera (jak i questów +50).
Większość tutja wymienionych bugów jest fixnięta, jutro, tj. dzisiaj, zrobię quote postów i napiszę co fixed.