1. Po wejściu w tp aby zostać mieszkańcem Ankh lądujemy w ścianie.
2. Piramida nie powinna mieć takich wstawek.
Zdjęcia to mi się udały.... nie ma co. -.-
Wersja do druku
1. Po wejściu w tp aby zostać mieszkańcem Ankh lądujemy w ścianie.
2. Piramida nie powinna mieć takich wstawek.
Zdjęcia to mi się udały.... nie ma co. -.-
Serwer jest online? Bo coś nie mogę się zalogować ;|
#edit
ok działa
gram :P
-Nie działa Gamel quest
-Brakuje chyba sporego kawałka penisuli
-W penisuli nie da się położyć scarab coina na ten coal basin
-2 screen: Oasis tomb - nie da się zejść do poziomu z tp
- W żadnej tombie nie da się wejść za tp (nie można rzucić scarab coina na coal basin)
Gamel quest to ten z life ringiem?
Wiesz co, sądze, że go wprowadzili ciut później...
szaleństwo :O, niezle.
W takim razie odwzorujmy prawdziwą tibie i nie udostępniajmy go, jeżeli ludzie nie korzystali z niego w tamtych czasach również :D
x: 33015 y:32014 z:8 - piętro niżej w północnej dziurze brakuje jednego wykończenia
swamp blokuje przejście:
x: 33107 y:32150 z:7; x: 33101 y:32161 z:7; x: 33093 y:32167 z:7; x: 33091 y:32157 z:7; x: 33084 y:32190 z:7
x: 33099 y:32143 z:9 - brakuje części ściany
x: 33072 y:32170 z:6 - itemki po wrzuceniu w teleporty powinny znikać
Brakuje skrzynek z questa w Fortecy Elfów, a chyba dragi powinny być zamiast bearów w x: 33076 y:32167 z:4( oile mnie pamięć nie myli)
Brakuje Orc shaman quest(patrz opis na torgu)x: 33015 y:32014 z:8 - brak spawnu?, piętro niżej w północnej dziurze brakuje jednego wykończenia
swamp blokuje przejście:
x: 33107 y:32150 z:7; x: 33101 y:32161 z:7; x: 33093 y:32167 z:7; x: 33091 y:32157 z:7; x: 33084 y:32190 z:7
x: 33099 y:32143 z:9 - brakuje części ściany
x: 33072 y:32170 z:6 - itemki po wrzuceniu w teleporty powinny znikać
Brakuje skrzynek z questa w Fortecy Elfów, a chyba dragi powinny być zamiast bearów w x: 33076 y:32167 z:4( oile mnie pamięć nie myli)
Brakuje Orc shaman quest(patrz opis na torgu)
Moze tez sie dolacze xd
1. Nie da sie wejsc w niektore tpki w miescie / po za nim
2. I z tymi tombami co kolega wyrzej napisal bardzo milo by bylo gdyby idealnie chodzily bo przypominam ze na 7.4 versji tomby to jedyny (moze nie jedyny ale jeden z najlepszych) exp dla magow wiec bolek dobrze by bylo jak bys sie powaznie zainteresowal wszystkimi tombami (penisula / tarpid tomb i ruina) <- te najbardziej potrzebne xd
Brak respa w tombie w srodku miasta...
1. Jak narazie zauwazylem ze npc od jedzenia nie sprzedaja szynek (w kazdym miescie) tzn zabieraja pieniadze ale nie daja "hamow"
2. Wydaje mi sie ze na tibii 7.4 nie bylo przejscia na VDL lewą bramą ( ta głowna brama) tylko na dragi venore mozna bylo dojsc poludniowa brama
3. (Malo wazne) Gdzieniegdzie roznia sie sciany np sciana jest kamienna a tu nagle inny rodzaj sciany w niektorych miejscach oczywiscie ale to juz formalnosc ;p
4. Na wyspie cormaya gdy chce sie skorzystac z parowca kawalek mostku do statku jest uciety (ten mostek u tego krasnoluda w podziemiach) przez co nie da sie przeplynac do kazzo (moze i to bylo juz reportowane , moze i to specjalnie jest zrobione nie wiem nie sledze forum tylko sprawdzam mape xd)
5. O ile sobie przypominam zeby wejsc do wiezienia w kazzo to trzeba bylo miec klucz a tak poza tym to w tym wiezieniu sa same guardy a o ile sobie przypominam to bylo tak wiecej minosow i orkow xd (klucz mozna bylo zdobyc do wiezienia kolo przejscia tym co sie schodzi do kanionu kolo d bridge) - a wiezienie to dobra miejscowa na zgubienie pzta jak cie gonia h lvle xd o ile nie maja klucza
6. WAŻNE - Prawie zaden npc w kazzo nie dziala ( maryza nie sprzedaje jedzenia , kroox i uzgod nie kupuja shieldow / helmetow / armorow itp , bezil i nezil nie sprzedaja liny / lopaty / pochodni / plecakow itp , Lokur nie sprzedaje parceli
7. Winda w kazzo nie dziala (chodzi mi glownie o ten przelacznik ta dzwignie , nie dziala)
8. Scythe'm (kosą) nie mozna scinac pszenicy
9. Nie wszystkie drzwi powinny byc otwarte do nie ktorych powinien byc potrzebny klucz poniewaz przez niektore drzwi mozna dojsc w ciekawe miejsca zwlaszcza w kazzo wszedlem w jakies drzwi a wyszedlem na wysokiej wierzyczce przy bramie przez ktora sie wchodzi do kazzo ( te drzwi znajduja sie kolo schodow do windy tam gdzie sa plony przenicy i mozna robic bagietki - na glownym pietrze kazzo na ktorym znajduje sie dp itp)
10. Cos tu jest nie tak skoro time ring wypada z guarda xD
11. Przy Npc tulf (na przejsciu w kazzo na gorze przy ktorym sie wychodzi na kanion przy d bridge) nie ma guardow - chodzi mi o te 2 pietra jak by biblioteke +1 i + 2 na rl 7.4 byly tam soldiery i guardy
12. Nie dziala przejscie przy ktorym wychodzi sie na kanion miedzy d bridge a ab'dendriel wielki glaz blokuje przejscie ( oczywiscie na rl mozna bylo ten glaz usunac poprzez dzwignie (switch) , ale tej dzwignie nie widac poniewaz skrzynka na niej lezy a jej sie nie da przesunac <- w tej skrzynce znajduje sie klucz przez ktory mozna zdobyc klucz do wiezienia kazzo
13. Parowiec w kazzo nie dziala nie da sie przeplynac na cormaye
14. 16:49 You lose 81 hitpoints due to an attack by a dwarf soldier. ;o
Btw. npc w venore wszystko ladnie kupuje (steel helmety/dwarven shieldy/steel shieldy/battle hammery) i po normalnych cenach oblecialem cale venore wydaje mi sie ok (miasto)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No jak dla mnie to wszystko pozostale jest ok w miastach takich jak Kazordoon / Darashia / Ankrahmun / Venore reszty nie sprawdzalem . Czary , lowienie ryb , npc w dara itp wszystko sie zgadza jak bede mial czas posprawdzam pozostale miasta
Czarnych książek nie da się otworzyć(przynajmniej tej z swamp trolli na x: 32950 y:32208 z:8)
Debug kilka kroków na zachód od ww pozycji.
Edit i znowu debug. Batów chyba jeszcze nie było wtedy? Bo jak się pojawił na ekranie i skręcił to dostałem debuga(ale jednocześnie szedłem 2,3 kroki na zachód od ostatniego miejsca debug)
Czy green wand ma jakiekolwiek zastosowanie?:D
- Z ancient scarabów nie spadają p armory. Całego respa przeleciałem z 5x w poszukiwaniu scarab coinów i ani 1 p arm nie dropnął.
- NPC Olrik w ab nie sprzedaje parceli (a powinien)
- Umruc bije zdecydowanie za dużo 8-9k
- Nie działa tp na hellgate (było?:D)
- Orc king reaguje tylko na "hi" i.... nic się nie dzieje
- Orc warlord nie powinien dropic dragon hammerów
16:57 You lose 46 hitpoints due to an attack by a dwarf soldier.
16:57 You lose 35 hitpoints due to an attack by a dwarf soldier.
16:57 You lose 57 hitpoints due to an attack by a dwarf soldier.
16:57 You lose 55 hitpoints due to an attack by a dwarf soldier.
16:57 You lose 17 hitpoints due to an attack by a dwarf.
16:57 You lose 71 hitpoints due to an attack by a dwarf soldier.
Wydaje mi sie ze soldier troche za mocno bije mam na sobie p seta + dwarvenke na balance
- Teleport na hellgate nie dziala i nie potrzeba klucza aby wejsc na hellgate ( drzwi sa poprostu otwarte)
- Na glownej poczcie miedzy dwarf bridge a thais npc wally nie sprzedaje parceli
Jest jeszcze wiele niedopracowanych respow potworow i NPC. I wydaje mi sie ze bolek tak szybko sam tego nie ogarnie. Mogł by dac jakiemus mapperowi mape, innemu npc a sam zajmował by sie sprawami technicznmi w silniku otsa. Szybciej serv by wyszedł.
Dobry pomysl server wtedy by byl bardzo dopracowany jak by sie podzielili obowiazkami bo jak jedna osoba robi wszystko sama to takie latwe to nie jest xd i przede wszystkim czasochlonne
Ja osobiscie mogł bym sie zająć NPC, myślę ze w 3 dni bym sie wyrobił. Teraz akurat sa wakacje i mam dużo czasu :)
Byłoby miło Bolek jakbyś zaczął prowadzić jakiś change log np. w pierwszym poście na początku tematu. Zdecydowanie ułatwiłoby to poszukiwanie bugów.
Dokladnie bo nie jestem w temacie i zapewne podaje te bledy ktore juz zostaly wymienione xd wiekszosc waznych bledow zostala wymieniona a jak bys juz zrobil change log to bysmy mogli sie skupic na mniej waznych bledach gry xd
1. Npc na fibuli "Timur" o ile to to npc od kusz nie kupuje crossbow na rl mozna bylo u niego sprzedawac kusze za 160 gp
2. W ank jest masa bugow na piramidach szczegolnie z pztem mozna prawie na kazda piramide wejsc skosem ze skullem xd
3. Na ice rapierze nie pisze ile ma atk i def xd tylko pisze ze ma 1 uzycie
4. na tombach pelno lezy cial / smieci itp przydalo by sie je pousuwac xd
5. Chcial bym sie dowiedziec jak sie robi banshee qesta czy trzeba robic misje czy odrazu mozna plynac na ta wyspe
6. Droga na parhament nie jestem pewny czy dziala - do sprawdzenia
7. Brak masy qestow na edron zwlaszcza tych na hero w drodze na parhament to jakis qest na gemai cos jeszcze , w drodze na demony tam w tych pokojach z hero co sa po 3 hero / dsy i monki brakuje nastepnego qesta to byl na sword ringa i na cos jeszcze juz dokladnie nie pamietam
8. Nie jestem pewny czy potwory za szybko sie nie respia
9. Brami lvlowe tez do poprawienia bo masa nie dziala (o ile nie wszystkie)
10. Brak nagrod na wrl qescie
11. Soulfire stanowczo za dlugo trzyma okolo 10 min
12. Exiva nie zbyt dobrze dziala jak ktos jest niedaleko mnie a jest pietro wyzej odemnie to i tak pokazuje na south czy north np a jezeli jest naprawde blisko mnie to dopiero pokazuje highter / lower lvl spotkalem sie z czyms takim juz na kilku otsach ciezko znalesc dana osobe na rl bylo o wiele latwiej z exiva pokazywala dokladniejsze polozenie
Co do bramek to działają te co potrzeba, startując na serwerze nie zaczniesz z 100 poziomem i eq, wbicie tego 50 poziomu trochę Ci zajmie i da mi pełno czasu na dokończenie bramek +50 poziom w czasie działania serwera (jak i questów +50).
Większość tutja wymienionych bugów jest fixnięta, jutro, tj. dzisiaj, zrobię quote postów i napiszę co fixed.
Elegancko xd bedzie latwiej raportowac
1. Nie da sie niszczyc krzesel stolikow itp bronią (prawym na bron i lewym na przedmiot)
2. Wydaje mi sie ze dmg paladina i knighta sa za male (wiem ze na tibii 7.4 byly male ale to sa naprawde za niskie obrazenia) - z kolega testowalismy najta to on z war hammera + 150 skilla bil mnie po 5-30 przez 2 minuty chyba nie wszedl hit wiekszy niz 50 na 150 skillu gdzie ja mialem na sobie p seta c shielda + def fighting / paladin tez slabiutko bije po 20-30 w gracza bez tarczy na full ataku na skillu 88 - Mysle ze w zwarciu obrazenia bolek powinienes zwiekszyc oczywiscie nie za bardzo bo jak wiadomo tibia 7.4 dla magow byla trudna ale jezeli paladin tak bedzie bil np na skillu 80 po 50 w gsa to nikt nie bedzie expil na pohu xd bo to bedzie bez sens (oczywiscie ja bede gral magiem wiec mam to gdzies ) ale nie chcem zeby byli sami magowie na serverze xd
3. Zastanawiaja mnie obrazenia z run
- Sd jak dla mnie dobrze bije idealnie
- Hmm slabiutko po 10-15 w pvp po 30-35 w pvm na 50 lvlu 15 m lvlu to za malo wydaje mi sie xd powinienem przynajmniej bic po 50-60 z hmm w pvm (zdaje sobie sprawe ze mam 15 m lvl xd ale wkoncu 50 lvl)
- Gfb bije dobrze po 40 w pvp na 50 lvl 15 m lvl (po 80 w pvm)
- Z explo po 30-40 tez wydaje mi sie ze malo w pvp sie bije z explo xd
No i to chyba wszystko z runami
4. Desintegrate rune nie niszczy chestow (skrzynek)
5.Wydaje mi sie ze Desintegrate niszczylo smieci pod fieldem (chodzi mi np o trapy parcelami 2 parcele + smieci + fire bomb o ile dobrze pamietam desintegrate niszczyl wszystko co znajdowalo sie pod fieldem i fielda tez calego sqma czyscil a tutaj niszczy tylko jedna rzecz na kratce zamiast wszystkich xd
- Już można rzucić scarab coina na coal basin ale tp na tombie tarpit (bagna) nie reagują.
- Vampiry są minimum 2x za szybkie
Racja vampiry sa za szybkie
Twoja pozycja x: 33339 y:32667 z:13
Zbyt wolny respaw (po 10 minutach nic sie nie zrespilo)
Wydaje sie, ze wszystkie wschodznie respy na tym poziomie sa zbyt wolne
Co do ataku knighta to na 75 skillu z giant sworda bijąc w draga max hit powinien wyglądać coś okolo 170~. Grałem knightem na 7.4 rl wiec mniej więcej pamiętam jakie hity waliłem.
- Nie działa tp na pennisuli do faraona
- żadne haste nie neutralizuje efektu paraliżu
Śmigam obejrzeć Kubice i potem coś poszukam.
Jak się mogę połączyć na tego testa ? jakies ip ?
Bolek czekamy az napiszesz jakie bugi sa juz naprawione a jakie beda w najblizszym czasie
Na DTD są 2 DSy zamiast 3 ghouli (DSy są zdecydowanie za szybkie) i nagrody otrzymuje się w bagu z jednej skrzynki, a powinno dostawać się je z dwóch skrzynek osobno.
Spokojnie, wkrótce coś napiszę, ponieważ w tej chwili pracujemy nad anty-cheatem do klienta, praktycznie jest już gotowe, ale wymaga kilka dodatkowych zabezpieczeń by utrudnić zrozumienie jego roboty.
Mamy zwracac uwage na to ze np. gdzies potwory respia sie za szybko a gdzies z koleji za wolno? Czy to bez znaczenia?
DTD qest do naprawy tak na real nie bylo kolega na gorze ma racje zamiast dsow ghoule byly i nie bylo 1 skrzynki z workiem tylko 2 oddzielnie c helm w jednej i noble arm w drugiej (i potrzeba bylo klucza aby wejsc na qest)
To chyba oczywiste, że na takie rzeczy trzeba zwracać uwagę bo nagle się może okazać, żę wszyscy expią w X bo tam jest bdb spawn, a nie w miejscu Y(gdzie spawn jest bardzo zły) które dawniej było użyteczne dzięki dobrej szybkości spawna? Takie coś może zmienić ekonomie serwera z racji, że więcej osób będzie expiło na potworach które dają taki, a nie inny loot(ot na przykład zrobić jakiś przedmiot rzadkim lub bardzo częstym i przez to tańszym od np. jego słabszych odpowiedników). Inną sprawą jest, że respawn zależał od ilości graczy online więc to w pewnym stopniu też modyfikowało(chociaż tyczyło się to wszystkich potworów).
@bugi
x: 32769 y:32004 z:10 brakuje wykończenia jaskinii
Gdy klikam na drzewo z bloog herb questa pisze, że jest puste mimo, że nie robiłem questa(chyba, że ktoś wbił mi na postać - wątpie żebym grał we śnie) o.0
Z GSem(na skillu 10) nie mogę się przebić przez obronę dwarfa, hitam raz na 15-20 hitów, tak samo z rotami. Na full atk. Przez szkielety też jakoś idą problemy chociaż to może być jakieś subiektywne uczucie.
x: 32771 y:32019 z:7 - błąd mapy- border z swamp zamiast normalnej trawy i lawn.
x: 32770 y:31998 z:7 - a tutaj totalny brak borderów
Slime chyba nie powinny zatruwać zwykłym hitem i chyba ma za dużo summonów.
NPC Nemal nie działa
NPC Hagor także
Nie ma chesta z panpipe quest
fixed
Quest działa dobrze, nie ma co do naprawy.
Poprawa obrony dwarfa i skeletów (na mniejsze)
fixed
fixed
fixed
fixed
fixed
brak na razie
No i potrzeba, to, że ktoś otworzył to inna sprawa raczej? Baga potem poprawię (Ghoule już są).
1. Brak fixu na razie
2. Nie wiem skąd sobie uzbdurałeś 150 skill, ale przy wyliczeniu z formuły 150 skill, war hammer i full attack maksymalny hit w potwora to 380
3. Explosion jest dobrze, gfb także, co do hmm wydaje mi się, że także.
4. Nie ważne.
5. Wcześniej z 30 stron temu, jakoś się upieraliście odwrotnie.
1. Fixed
2. Fixed
Fixed
1. Nie ważne, już pisałem coś o tym.
2. A czasem to czary leczące nie powinny tego robić?
Fixed
Fixed
Fixed
Fixed
Fixed
Fixed
Brak fixu na razie
Fixed
Fixed
Fixed
Fixed, ale Wally nigdy nie sprzedawal parceli (tj. NPC wally fixed).
1. Fixed
2. Brak fixu, podawajcie dokladne koordynaty
3. Fixed
4. Nie ważne
5. Jest quest na Isle of the king
6. Nie ważne
7. Nie ważne na razie.
8. Jakie?
9. Masa, wszystkie, czyli jakie?
10. Nie ważne.
11. 10 min? mi to na 10s wygląda.
12. Fixłem z głowy, nie wiem czy działa dobrze już.
1. Fixed
2. Fixed
Fixed
Brak fixu na razie
Fixed
Fixed
Fixed
Fixed
Fixed
Fixed
Fixed
Brak fixu na razie (fixed z bearami)
Brak fixu
Fixed
Fixed
Fixed
Brak fixu
Brak Fixu
Reszta jeszcze później.
Deintegrate niszczyl wszystko na sqm.
~
Wiem o tym ze opisal poprostu potwierdzam , czy to jest zabronione ?
No widze bolek ze sie postarales brawo , jezeli chodzi juz o te bramki lvlowe (wiem ze je pozniej naprawisz bo pisales juz) np. wrl qest bramka lvl/ behe qest bramka lvl / of qest (?) itd nie dzialaja xd
Jezeli chodzi o hmm to naprawde malo sie bije , tym bardziej jak to bedzie server low rate to prawie kazdy bedzie expil z hmm'kami 50 lvlem raczje nie powinienem bic w pvp po 15 a w potwory po 30-35
Na temat skilli nie bede sie wypowiadal niech sie wypowiadaja ci co beda grac paladynami / rycerzami jezeli im nie pasuje to niech sie wypowiadaja
A jezeli chodzi o desintegrate to widze ze jakis ostry idiota sie musial wypowiadac ktory nie gral na 7.4 xd kazdy kto gral na 7.4 nawet te osoby z classica potwierdza to ze desintegratem sie niszczylo wszystko pod fieldem wlacznie z nim
No nawet farcanox potwierdza moja wypowiedz xd
kiedy ots bedzie online?
Może inaczej, jest zaplanowana data odpalenia? I jaki wkoncu bedzie Exp?? 3x??
1.Do niektorych drzwi nadal nie potrzeba klucza m.in. Wiezienie w kazzo
2. Npc w kazzo nadal nie dzialaja :s (Maryza - od jedzenia / Bezil i Nezil - od narzedzi / Kroox - od shieldow / armorow itp / Uzgod - od broni / Lokur - od parceli
3. Przejscie w kazzo ktorym sie wychodzi na kanion miedzy ab a dwarf bridge nie dziala lezy glaz ktorego nie da sie w zaden sposob usunac poniewaz dzwignia znajduje sie pod skrzynia ktorej nie mozna przesunac
4. Dwarfy guardy nadal dropia time ringi
5. Wracajac bolek do soulfire nie chodzi mi to ze soulfire "co ile zabiera" tylko ile trzyma moze i zabiera "CO 10 sekund" ale trzyma lacznie czasu 10 minut gdy ktos cie podpali to palisz sie przez 10 minut a o ile dobrze pamietam ( moge sie mylic) to soulfire trzymal 5 min czyli 2 razy krocej
Mysle ze server predko nie wystartuje poniewaz jeszcze troche bugow jest do naprawienia / sprawdzenia lepiej wchodzcie szukac bledow w grze a nie czekacie na gotowe im wiecej i szybciej znajdziemy tym lepiej i server szybciej ruszy ;p
no wiec tak, wszedlem na ots, poszukac paru bledow.
dawno temu, spedzilem mnostwo czasu w okolicach thais, zaczynajac grac w tibie na rl i pamietam wiele rzeczy, ktore roznia sie od tych tutaj.
tu powinny byc jeszcze 2 spearmany i warrior. ZALACZNIK 1
spellbook nie powinien miec opisu, ze moze sluzyc jako tarcza, nie pokazuje takze posiadanych czarow. ZALACZNIK 2
tu powinien byc berserker a troche wczesniej 2 warriory.ZALACZNIK 3
i jeszcze 1 rzecz. patrzcie, jak sie chodzi po poison fieldach, to gdy sie wejdzie na nastepny, zatruwa cie kazdy kolejny. na rl teraz tez tak jest. wczesniej bylo tak, ze nie zatruwal cie kazdy nastepny, dopiero gdy trucizna sie skonczyla, wiec te poison fieldy mozna bylo przejsc tracac tylko 5hp. mam nadzieje ze wiecie o co chodzi ZALACZNIK 4
7,4 czasy..
NPC statek byle jaki dodaj komende slozaca do przeplyniecia bez kolejek taka moja rada;p
21:52 Lysy: bring me to ankrahmun
np z Venore.
nie wiem czy mnie wzrok zawodzi czy promocja nic nie daje?? a powinna tą 1sec+
/Łysy
Racja moj błąd pamietam jak mnie na edron tak jebneli moim Msem ;P z Fe =D sorki pomyłka