niee jak się mówi do tibianusa ass to zbija do 1hp.
Edit najlepiej jakby GMi oprócz bolka mogli tylko kikać być niewidzialni, teleportować się i tyle Tak to tylko bolek by banował np osoby które inni GM wskazali.
Wersja do druku
Game master mógł(a przynajmniej wg dokumentu który wyciekł za sprawą pewnego gm-a) poza banami:
Teleportować się w określone miejsca lub do gracza, zmieniać prędkość, używać odpowiednika levitate na 0 many, dezintegrować przedmioty, kickować i przenosić do temple innych. Poza samą dezintegracją raczej nie było miejsca na nadużycia i myślę, że ten system by się tutaj sprawdził.
nekst debuk
hxxp://img88.imageshack.us/i/nextc.png/
Pierwszy debug na 12 stronie xdf
Dajcie namiary na tego otesa
namiary na otsa up:)
bolek napisał
Dobra, słuchajcie, raportujecie wszystko, czym więcej tym lepiej, wszystko fixne w mig, i startujemy za tydzień o ile nie pojawią się komplikacje (jak np. nie zdanie przezemnie matury, czy też fatal error na serwerze).
188.165.193.72/74acc.php
Serwer stoi na porcie 7178, więc multi ip changera nie użyjecie, ponieważ nie zmienia on odp. portów w kliencie, dlatego też, napisałem prosty i zarazem szybki ip changer do tego ots, włączonyn tibie, włączamy go i change ip.
Zdaje sobię sprawę, że może być w chuj bugów, ale po to jesteście bym to w mig naprawił.
188.165.193.72/74ipchanger.exe
I tyle, proszę mi tu raportować całkowicie wszystko, byśmy dopracowali do classictibii serwer.
Jakos w drodze z thais w strone venore, przy tych dwoch malych mostach
Teleporty na Citizena powinny już działać ;)
#up
Ten debug fixed.
Kontynuacja listy z tego postu
http://forum.tibia.org.pl/showpost.p...&postcount=104
Bo tam wyczerpałem już limit załączników ;p
95. Brak skrzynek questowych na skałce minotaurów na wschód od kazzo
96. zrąbany respaw dwarf guardów w kopalni miedzy rzekami (na -6 respawią się tylko 2 guardy i jeden dwarf którego nie powinno tam być). Piętro wyżej są guardy ale jest ich mniej w stosunku do classictibii.
W kopalni z curs helmet questem na -5 respią się dwarf solidery, a na -6 dwarf geomantery, a na tych dwóch piętrach powinny tylko guardy być.
97. Z Dwarf Guarda wypada iron helmet, co jest błędem bo na 7.4 takie hełmy nie wypadały i z 10 zabitych guardów wylootowałem 4 double axe, jest to stanowczo za dużo, tym bardziej, że są one sporo warte. Dla porównania na classictibii przez 5 godzin hunta wynosiło się parę sztuk double axów
98. Dwarf Geomanter z reguły bardzo szybko się leczy, lecz na tym otsie z deep reda jednym rzutem na full hp potrafi się uleczyć, przez co staje się praktycznie nie do zabicia, przez palladyna/knighta którzy nie mają sd za 200dmg+
99. Brakuje tu schodów(na dole schody są to na górze chyba też powinny) i teleport nie działa, załącznik 1
100. Jeżeli chcemy się wspiąć po drabinie, a na tej kratce leży jakiś trup, to otwierają się zwłoki. Jak tak zostanie to ładne trapy będzie można robić ;p
101. Na pohu na cyclopach/minosach w zejściu na -1 nie ma questu na battle hammera i chyba talona i nie można otworzyć wejścia do orka, bo dźwignia nie działa
102. Na zachód miedzy amazon campem a bk house jest taka jakby wyspa gdzie respił się slime idealny do treningu, tu tego slime nie ma
103. fixed
104. W podziemnej grocie smoka na północny wschód od kazzo, odrazu przy zejściu powinno być pole z ogniem i na -1 na północ od groty dodaj trochę ziemi, bo jest tam widoczne dla wszystkich czarne pole które mało estetycznie wygląda
105. Całe jezioro na goblinach nie daleko power ring quest jest źle zrobione,
106. NPC Hoggle między thais a pustynią w swojej chatce rybackiej, nie działa. Reaguje na hi, obraca się w moją stronę, lecz nic nie odpisuje, zapytany o prace - także nic.
107. Tam gdzie na 7.5 powinna zaczynać się dżungla, tu są nieestetyczne czarne plamy ze śmieciami, załącznik 2
108. 6 power boltów z jednego dragon lorda
109. fixed
110. Pies króla Tibianusa, źle się zachowuje, jak napisze się do niego hi to zatrzymuje się, gapi w moją stronę i na nic nie reaguje.
111. fixed
112. fixed
113. fixed
114. Cały ten teren jest zbugowany, załącznik 3
115. Na mount sterum dostałem debuga w miejscu gdzie w ogóle nie powinno mnie być. Nie jestem na 100% pewien ale zdaje mi się, że na 7.4 nie można było zejść w to miejsce. Załącznik 4
116. bloodherb quest nie działa
117. na bagnach w pobliżu mostu dwarfów jest taka dziura po której nie da się łazić. Załącznik 5
118. Na outlaw camp w tym miejscu powinna być tylko jednostronna drabinga która pozwala wejście na górę ale zejść już nie. I nie jestem pewien ale chyba powinny się tu respawić 3 cyklopy. Załącznik 6
119. axe ring nie działa
Moim zdaniem to nie musi być identyczna kopia clasicali... coś trochę można zmienić loot +- ładowanie many itp to też będzie dobrze.
Całkowicie nowa klasa NPC w silniku OTS, powinni oni być teraz bardziej "ogarnięci" jak i nie powinni mylić się (np. wtrącenie się do kolejki).
Tak tylko ci się wydaje, ale to raczej nie będzie taki fun ots gdzie expisz parę godzin i idziesz na wojnę i masz w dupie czy wyleciało double axe czy nie.
Jak zostawimy tak jak jest to wszyscy będą się zabijać o kopalnie i narzekać że ci co tam expią mają 10 razy więcej kasy niż pozostali, skutkiem czego i tak w końcu Bolek ulegnie presją i naciskom i zmniejszy loota, więc lepiej to zrobić przed startem.
1. Piramida w ank tam gdzie powinnien byc vampir fire elemental behemoth i pietro nizej green djiin to ich nie ma ; p powinien byc tam tez quest na white pearl na ktory wchodzi sie poprzez teleport to teleport tez nie dziala.
2. Gdy chce sie kupic HAMY u npc od fooda w ank pisze ci Here you are. lecz nie zabiera kasy i nie daje hamów
3. W drugim depo w venore w podziemiach jest kilka roomów z boxami mozna tez tam znalesc golden nuget te drzwi powinny byc LOCKED
4. Kasyno w veno nie dziala
No to Bolek fixuj błędy :D
Wiesz bramki lvlowe są zepsute , tp przy demonach nie dziala