Reklama
Strona 3 z 28 PierwszaPierwsza 1234513 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 31 do 45 z 416

Temat: Aborcja

  1. #31
    Avatar Filia the Dragon
    Data rejestracji
    2004
    Posty
    11,564
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    Ciekawe ile takich osób by powiedziało, że wolałoby się nie urodzić zgaduję, że mniej niż w NORMALNEJ populacji.

    Po zapłodnieniu powstaje nowy organizm, który pod względem genetycznym nie różni się od osobnika w wieku X dni/miesięcy/lat. Jest to proste i OBIEKTYWNE kryterium oceny co jest człowiekiem, a co nie jest. Każda późniejsza próba takiego określenia jest głęboko niedokładna.





  2. #32
    Avatar Alex Hope
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    4,367
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    każdy zwolennik aborcji w dyskusji:
    -tutaj chodzi o kobiety, dajmy im możliwość decydowania o swoich ciałach (zawsze gniję z tego tekstu o ciele XD, tak kurwo chodzi tylko o twoją dupę, a nie o życie, które w sobie nosisz)
    żeby chwilę później:
    -nie rozumiecie, że ludzie z downem się męczą, a przynajmniej część z nich o co "mogę się założyć" (XD), dlatego powinniśmy zadecydować o wszystkich osobach z downem i zezwolić na nieograniczone zabijanie ich

  3. Reklama
  4. #33
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Santa Motyka
    Wiek
    22
    Posty
    13,882
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    Cytuj Alex Hope napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    każdy zwolennik aborcji w dyskusji:
    -tutaj chodzi o kobiety, dajmy im możliwość decydowania o swoich ciałach (zawsze gniję z tego tekstu o ciele XD, tak kurwo chodzi tylko o twoją dupę, a nie o życie, które w sobie nosisz)
    żeby chwilę później:
    -nie rozumiecie, że ludzie z downem się męczą, a przynajmniej część z nich o co "mogę się założyć" (XD), dlatego powinniśmy zadecydować o wszystkich osobach z downem i zezwolić na nieograniczone zabijanie ich
    To. Fajnie gdyby zwolennicy liberalizowania prawa do aborcji mieli jakiekolwiek logiczne argumenty, naukowe juz Filia wyjasnil wiec to mozna pominac. Ale jakas taka logiczna spojnosc gdyby prezentowali.

    No i najwazniejsze - gdby nie marginalizowali roli mezczyzny w tym wszystkim bo to juz jest w ogole zdrowo popierdolone, ze baba moze se zabic dziecko tak o, bez zgody i nawet wiedzy ojca.

  5. #34
    Avatar Filia the Dragon
    Data rejestracji
    2004
    Posty
    11,564
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    i w ogóle dlaczego ojciec płoda nie ma tutaj nic do gadania





  6. #35

    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    17
    Posty
    9,625
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ogólnie aż ciężko skomentować perfidię waszej dwójki. Żeby odebranie prawa do życia zakamuflować jako wielką troskę o potrzebujących i obronę wolności, i ustawić się w opozycji do bezdusznych przeciwników aborcji, którzy nie mają współczucia dla osób z fasem, to naprawdę trzeba mieć tupet.
    Już lepiej było pozostać przy stanowisku, że płód nie jest człowiekiem, albo że dziecko z fasem nie jest człowiekiem. Przeczenie nauce nie wyglądałoby aż tak źle.

    oni tak dzialaja. bez zawladniecia jezykiem, stworzenia nowomowy, niewlasciwego rozpoznania rzeczywistosci, odwrocenia znaczenia pojec, wytworzenia nowych i fikcyjnych jak jakies aborcje, rasizmy, homofobie i calkowitej demoralizacji spoleczenstwa nic co z*d i chorzy psychicznie ludzie dzisiaj postuluja nie byloby akceptowane przez zwyklego czlowieka. dopiero jak przewartosciujesz zlo na dobro i ukryjesz swoj niecny pomysl pod sztandarem szczytnego celu, to dopiero wtedy moze to miec dla nieswiadomego obserwatora sens (oczywiscie pozorny) i zaprogramowane goje sa gotowe cie zabic w imie tej idei. goraco polecam wszystkim zapoznanie sie z wykladami sympatycznego dzentelmena z obrazka.
    Ostatnio zmieniony przez Lord Xivan : 19-05-2020, 11:03

  7. #36
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Sayonara
    Wiek
    29
    Posty
    20,979
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    Cytuj Alex Hope napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nie rozumiecie, że ludzie z downem się męczą
    to rodzicie i bliscy downow się męczą, bo to są pojeby, w późniejszym wieku często agresywne przez popęd nad którym kompletnie nie panują

    temat aborcji był już szeroko wyjaśniany w innym temacie, gdzie wtedy tibia77 podjął rękawice, a nie chce mi się powtarzać

  8. #37
    Avatar Zulfisek
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    29
    Posty
    497
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czyli róbta co chceta. Odbieramy prawo do życia, żeby jakaś alkoholiczka mogła sobie robić co chce. Czyli pod płaszczykiem troski o biedne dzieci schowaliście zrobienie dobrze ćpunkom i alkoholiczkom.
    Pomijam już tutaj kompletną aberrację, jaką jest sprowadzanie tematu do niepełnosprawnych dzieci, kiedy przy powszechnym przyzwoleniu na aborcję byłby to jakiś promil, a aborcja wcale nie spowoduje, że alkoholiczki i ćpunki przestaną zachodzić w ciążę.
    Ale to nie chodzi o to żeby przestały zachodzić w ciążę, tylko o to żeby nie przychodziły na świat kolejne ułomne dzieci. A że skorzystają na tym też inni to cóż - tak naprawdę teraz też mogą skorzystać jadąc do Czech czy innej Słowacji to czemu nie mogą tego robić w Polsce?

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ogólnie aż ciężko skomentować perfidię waszej dwójki. Żeby odebranie prawa do życia zakamuflować jako wielką troskę o potrzebujących i obronę wolności, i ustawić się w opozycji do bezdusznych przeciwników aborcji, którzy nie mają współczucia dla osób z fasem, to naprawdę trzeba mieć tupet.
    Ja niczego nie kamufluje, mówię co myślę. O ochronie życia poczętego to każdy krzyczy, ale jak potem trzeba takiemu dziecku (i też rodzicom) z dużą wadą rozwojową pomóc to nie ma nikogo. Dla mnie to jest większa perfidia.

    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To ciekawe jak tacy zwolennicy skorbanki daja sobie prawo o mozliwosci decydowania o zyciu innych, a niektorzy jak widac wrecz chetnie poddaliby eutanazji osoby chore czy z "gorszego domu". Szanuje taka wolnosc, o to chodzi, to mi sie podoba. xD
    Żyjemy w państwie demokratycznym, gdzie większość decyduje o życiu mniejszości. No i wyskakujesz z eutanazją, gdzie nikt tu o żadnej eutanazji nie mówi tylko o aborcji. No ale kolega bez pierdolenia nie byłby sobą.

    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mozliwosc decydowania o sobie? A to co, Tobie ktos kutasa na sile wpycha w dziure randomowej karynki czy o co chodzi? Mamy perfekcyjna mozliwosc decydowania o sobie - jak ktos nie chce guwniaka to sie o niego nie stara i go nie robi, proste. Ktos Ci zabrania? Karyna Ci na kutasie bez zabezpieczenia skacze z przymusu czy jak?
    No taa, w końcu zabezpieczenie daje 100% gwarancje, że gówniaka nie będzie xD

    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Chociaz w obu przypadkach nie widzi mi sie wykladac zlotowki z podatkow na kogos kto popuszcza i nie potrafi sie zabezpieczyc.
    No a teraz musisz wykładać na gówniaka karyny patusiary co chlała i ćpała w ciąży.

    Cytuj Lord Xivan napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    oni tak dzialaja. bez zawladniecia jezykiem, stworzenia nowomowy, niewlasciwego rozpoznania rzeczywistosci, odwrocenia znaczenia pojec, wytworzenia nowych i fikcyjnych jak jakies aborcje, rasizmy, homofobie
    XD no taa, dokładnie tak jak mówisz gościu

    Cytuj Taidio napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    i konsekwencją niechcianej ciąży jest aborcja
    +1

    Cytuj Lord Xivan napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    zludzenie
    Ale w teorii tak jest, więc argument o decydowaniu za innych jest śmieszny.

    Cytuj Lord Xivan napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    X jest obiektywnie zle
    W tym przypadku subiektywnie jeśli już.
    Ostatnio zmieniony przez Zulfisek : 19-05-2020, 12:46

  9. #38

    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    17
    Posty
    9,625
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Zulfisek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale to nie chodzi o to żeby przestały zachodzić w ciążę, tylko o to żeby nie przychodziły na świat kolejne ułomne dzieci. A że skorzystają na tym też inni to cóż - tak naprawdę teraz też mogą skorzystać jadąc do Czech czy innej Słowacji to czemu nie mogą tego robić w Polsce?
    X jest obiektywnie zle. X mozna robic w panstwie A. X nie mozna robic w panstwie B. mozliwosc robienia X w panstwie A powoduje bezzasadnosc zakazu robienia X w panstwie B?

    Żyjemy w państwie demokratycznym, gdzie większość decyduje o życiu mniejszości.
    zludzenie.

    No taa, w końcu zabezpieczenie daje 100% gwarancje, że gówniaka nie będzie xD
    czyny maja swoje konsekwencje.

    XD no taa, dokładnie tak jak mówisz gościu
    tak. goraco polecam zapoznanie sie z wykladami pana bezmenova.

  10. #39
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Sayonara
    Wiek
    29
    Posty
    20,979
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    Cytuj Lord Xivan napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    czyny maja swoje konsekwencje.
    i konsekwencją niechcianej ciąży jest aborcja

    co to w ogóle za karanie kogoś dzieckiem xD jebani psychopaci, chuj z dzieckiem, byleby tą kurwę pokarać

  11. #40
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Santa Motyka
    Wiek
    22
    Posty
    13,882
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    Cytuj Zulfisek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Żyjemy w państwie demokratycznym, gdzie większość decyduje o życiu mniejszości. No i wyskakujesz z eutanazją, gdzie nikt tu o żadnej eutanazji nie mówi tylko o aborcji. No ale kolega bez pierdolenia nie byłby sobą.
    No przeciez sam ty i twoi koledzy mowicie, ze takiemu downowi to lepiej zyloby sie gdyby nie zyl wiec lepiej go odjebac juz w brzuchu. Tak by wszystkim zylo sie lepiej. Zreszta co za roznica czy zabijesz dziecko 3 miesiace przed urodzeniem czy 3 miesiace po urodzeniu czy tam 30 lat po urodzeniu? Jeden chuj przeciez w waszym toku myslenia.

    Cytuj Zulfisek napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No taa, w końcu zabezpieczenie daje 100% gwarancje, że gówniaka nie będzie xD
    Praktycznie tak. Jest tez opcja nie uprawiac seksu w ogole jezeli nie jestes wystarczajaco dorosly na dzieciaka, nie wiem czego nie rozumiesz? Bedziesz sie spieral teraz z tym, ze te pol % nieskutecznosci danego srodka powinno przelozyc sie na legalizacje mordowania dzieciakow bez szczegolnych podstaw? xD Jak masz cisnienie to sobie zwal konia i ci przejdzie.

    Cytuj Zulfisek napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No a teraz musisz wykładać na gówniaka karyny patusiary co chlała i ćpała w ciąży.
    W ktorym miejscu napisalem, ze mi to odpowiada lub to popieram? Nie przypominam sobie, ale widze jakies stany autystyczne wjezdzaja i brak argumentow na poparcie swojej tezy o liberalizacji prawa do aborcji trzeba podpierac logicznymi fikolkami xD
    Aczkolwiek jak juz mam na cos wykladac to wole na takiego gowniaka bo prawo do zycia nie jest mierzalne pieniedzmi.

    Jezeli juz jakas dyskusja mialaby byc to co najwyzej o jakims sposobie legalnego samobojstwa i ucywilizowaniu tego zeby taki zjeb Maskot na przyklad mogl sie legalnie odjebac bo i tak nikomu nie jest potrzebny na swiecie i tyle wiec jak jest dorosly niech sobie decyduje i robi co chce. Ale nie mi (i nikomu innemu) oceniac czy Kaszmirek zagniezdzony u Karynki w brzuchu zrobiony pala Zulfiska powinien przyjsc na swiat czy moze nie bo Zulfisek stwierdzil, ze jednak w sumie to mu sie nie chce chowac guwniaka.

    Ps.
    Rozumiem, ze liberalizowane prawo uwzglednia taki wypadek, ze kobieta chce urodzic dzieciaka, ale facet stwierdza, ze nie i moze zmusic kobiete do aborcji tak? Bo jezeli nie to chyba cos nie halo tutaj.

  12. #41
    Avatar Zulfisek
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    29
    Posty
    497
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Zreszta co za roznica czy zabijesz dziecko 3 miesiace przed urodzeniem czy 3 miesiace po urodzeniu czy tam 30 lat po urodzeniu? Jeden chuj przeciez w waszym toku myslenia.
    No nie jest jeden chuj i to jest zajebista różnica.

    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Praktycznie tak. Jest tez opcja nie uprawiac seksu w ogole jezeli nie jestes wystarczajaco dorosly na dzieciaka, nie wiem czego nie rozumiesz?
    Uwielbiam ten argument xD

    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Bedziesz sie spieral teraz z tym, ze te pol % nieskutecznosci danego srodka powinno przelozyc sie na legalizacje mordowania dzieciakow bez szczegolnych podstaw?
    Tak

    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W ktorym miejscu napisalem, ze mi to odpowiada lub to popieram?
    Nigdzie, ale nie zgadzając się na aborcje doprowadzamy właśnie do takiej sytuacji.

    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Aczkolwiek jak juz mam na cos wykladac to wole na takiego gowniaka bo prawo do zycia nie jest mierzalne pieniedzmi.
    To może lepiej nie wykładać wcale?

    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale nie mi (i nikomu innemu) oceniac czy Kaszmirek zagniezdzony u Karynki w brzuchu zrobiony pala Zulfiska powinien przyjsc na swiat czy moze nie bo Zulfisek stwierdzil, ze jednak w sumie to mu sie nie chce chowac guwniaka.
    A czemu nie mógłby każdy sobie o tym decydować?

    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Rozumiem, ze liberalizowane prawo uwzglednia taki wypadek, ze kobieta chce urodzic dzieciaka, ale facet stwierdza, ze nie i moze zmusic kobiete do aborcji tak? Bo jezeli nie to chyba cos nie halo tutaj.
    Nie uwzględnia, za to może uwzględnić taki fakt, że laska w takiej sytuacji może zapomnieć o alimentach.

  13. #42

    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    17
    Posty
    9,625
    Siła reputacji
    22

    Domyślny


    obligatoryjny yuri

  14. #43
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    32
    Posty
    10,401
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    I co jeszcze? Moze poklepac po pleckach i wpierdolic program aborcja plus 5000 zlotych dla takiej bohaterki co wyskrobala? xD Opieka psychologiczna to mozna objac zgwalcona kobiete, a nie typiare co popuszcza z pizdy i nawet nie wie kiedy i komu, a teraz chce wyskrobac gowniaka, a dokladnie takie cos postulujecie tutaj.
    zjebanyfajny jesteś wiem, psychologiem powinny być objęte wszystkie kobiety przed i po narodzinach. Jak ma usunąć to i tak to zrobi czy to patola czy zwykła kobieta po gwałcie, po co utrudniać taki dostęp i robić problemy z jakimś rachunkiem sumienia lekarza? Patole najlepiej sterylizować ale to znowu było by zakazywanie, niech każdy ma wolną wolę, może kiedyś taka mamuśka się nawróci i będzie żałować tego co zrobiła?

    Ostatecznie już wole przyzwolenie na skrobanke(niechcianego dziecka) niż niemowlaka wyjebanego na śmietnik albo to co się odjaniepawliło z mamom Madzi z sosnowca



    @btw, skrobanka tak w ostateczności może psycholog dotrze do takiej kobiety że lepszym wyjściem jest okno życia.
    DZIABNIJ SIĘ ARIS

  15. #44

    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    17
    Posty
    9,625
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    wyobrazmy sobie sytuacje, w ktorej jutro pojawiam sie pod twoimi drzwiami i strzelam ci w leb. po co mi to utrudniac i jakies prawa, pieprzone kodeksy karne i jakies inne bzdury?

  16. #45

    Data rejestracji
    2020
    Posty
    48
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj Lord Xivan napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    wyobrazmy sobie sytuacje, w ktorej jutro pojawiam sie pod twoimi drzwiami i strzelam ci w leb. po co mi to utrudniac i jakies prawa, pieprzone kodeksy karne i jakies inne bzdury?
    w którym kraju zastrzelenie kogoś jest legalne, że porównujesz to z sytuacją aborcji w europie?

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •