Reklama
Strona 9 z 9 PierwszaPierwsza ... 789
Pokazuje wyniki od 81 do 85 z 85

Temat: Telewizja dla TORGÓF

  1. #81
    Avatar Old-Era
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Michelau
    Posty
    2,358
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    nwm bo smart iptv to najlepszy program np na xiaomi mibox???
    zobacz sobie jak wczytasz taka playliste lokalnie to bedziesz czekal 300 godzin zanim ci liste wczyte
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul,
    Ash nazg thrakatuluk, agh burzum‐ishi krimpatul

  2. #82
    Avatar LordCompi
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    torg.pl
    Wiek
    24
    Posty
    3,113
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    Cytuj Old-Era napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nwm bo smart iptv to najlepszy program np na xiaomi mibox???
    zobacz sobie jak wczytasz taka playliste lokalnie to bedziesz czekal 300 godzin zanim ci liste wczyte
    Na chuj mam cala liste wczytywac jak moge zrobic precache?

  3. Reklama
  4. #83
    ★ Użytkownik premium ★

    spec od wszystkich hec Urlak jest teraz offline
    Avatar Urlak
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    5,501
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Krasula napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    u mnie wszystko pieknie hulalo, po raz kolejny utwierdzam sie w przekonaniu ze to najlepsza inwestycja 2020 xD

    Zobaczymy jak bedzie za rok glosowanie. Czy będziesz o tym pamiętać.

    Up

    Geniusz.
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny

  5. #84
    Avatar LordCompi
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    torg.pl
    Wiek
    24
    Posty
    3,113
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    Cytuj Urlak napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Zobaczymy jak bedzie za rok glosowanie. Czy będziesz o tym pamiętać.

    Up

    Geniusz.
    Dawaj stary robimy TorgTV i na kanalach 300+ beda playlisty psa ;)

  6. #85
    ★ Użytkownik premium ★

    spec od wszystkich hec Urlak jest teraz offline
    Avatar Urlak
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    5,501
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Mam jedną liste którą mogę dać na straty w sumie :) napisz pw
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny


Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •