https://i.imgur.com/we291ln.jpg
Wersja do druku
@Alex Hope ;
Mylisz się koleżko, mylisz się bardzo. Nie każdy terrorysta to muzułmanin, przykład?
IRA-- 21 lipca 1972 r. - tzw. Krwawy Piątek, podczas którego wybuchło 22 bomb, zabijając 9 osób.
- 27 sierpnia 1979 r. - w dwóch zamachach zginęło 18 brytyjskich żołnierzy oraz ostatni wicekról Indii i lord Louis Mountbatten.
- 15 sierpnia 1998 r. - zamach bombowy w Omagh, podczas którego zginęło 31 osób.
ETA-
- 20 grudnia 1973 r. - zamach bombowy, w którym zginął premier Hiszpanii i najbliższy współpracownik generała Franco admirał Luis Carrero Blanco.
- 26 czerwca 1979 r. - próba wysadzenia wieży sanktuarium maryjnego Torreciudad, podległego Opus Dei.
- 30 grudnia 2006 r. - zamach na lotnisku w Madrycie, w którym zginęły 2 osoby a ponad 20 zostało rannych.
_________________
Skomentuj to!
IRA, kurwa serio?
Reszty nawet nie komentuję.
A co to jest jak nie organizacja terrorystyczna? Owszem, 99,8% terrorystów to muzułmanie, ale są wśrod nich europejczycy, więc nie można zgodzić się w pełni z Twoją tezą.
Do tego dochodzi jeszcze FARC, ETA, NPA, I pare lat temu sławne LRA pod Konym. Z tego co widzę ten Alex to pewnie trollkonto jakiegoś innego użytkownika, bo nikt nie jest tak głupi.
Katalonczyk a co Europejczyk nie moze byc muzulmaninem ? Wyjatki potwierdzają regole. Zydzi wcale nie sa tak gnebieni. A to ze ich nikt nie lubi spowodowane jest ich chciwsocia. Sporo zydow zajmowalo sie lichwiarstwem, oraz zazdroscia Bo zyd zawsze sobie poradzI I zarobil kase. Do tego Zydzi wmawiaja wszystkim antysemityzm mimo tego ze sami palaja nienawiscia do muzulman I katolikow
do autora
bo ZA WSZYSTKIM stojom zydzi
Nie rozchodzi mi się o bronienie islamistów, czy żydów. Żydzi sami sobie są winni II wojny światowej, o czym pisze Hitler w swoim dziele i potwierdza tezy wielu historyków. Należy zważyć na to, że nie można wszystkich wsadzać do jednego worka, bo tak jak mówię, przykładowo mój ojciec pracuje w Arabii Saudyjskiej i ma na codzień do czynienia z tamtejszą ludnością, oni traktują jego osobę normalnie, respektują aspekty religijne, nie nakazują mu asymilacji, źle odnoszą się do zeszłorocznych zamachów.
@Edit
Ciekawy artykuł, tylko nie patrzmy na liczbę 2% odnośnie ataków terrorystycznych ze strony islamistów. Ta liczba jest na pewno większa, ale w artykule zawarte są informacje o organizacjach żydowskich.
http://bliskiwschod.pl/2015/03/czy-k...to-muzulmanin/
Co to za brednie, że to są jakieś teorie i ktosie utworzyły państwo położone w Palestynie? To są fakty historyczne. Pod koniec XIX wieku prężnie działał kongres Żydów czy jak to się tam u nich nazywa. Postanowili sobie za cel utworzyć własne państwo.
Podobno było kilka propozycji, między innymi Ameryka Południowa (chyba). Jeśli chodzi o teorie spiskowe to pojawia się tu oczywiście Judeopolonia, która rzeczywiście była planowana przez niemieckich Żydów (Federacja Wschodnioeuropejska), ale czy konkretnie na terenie Polski?
Zbiegło się to z emigracją Żydów z Europy do Jerozolimy. Wiązano nadzieje z I WŚ ale przesunęła ona nieco plany. Po wojnie Wielka Brytania poparła powstanie takiego państwa. Spowodowało to jeszcze większy ruch imigracyjny na tereny Palestyny, gdzie do II WŚ zaczęły wybuchować konflikty, ponieważ zamieszkujący te tereny Arabowie byli zaniepokojeni rosnącą ilością Żydów. Terenami Palestyny władała Wielka Brytania, ze względu na mocniejsze rozruchy i konflikty na tle etnicznym postanowili oni ograniczyć napływ Żydów (co z kolei wywołało nielegalną imigrację) oraz ograniczono możliwości zakupu ziem przez Żydów. Oczywiście to nie pomogło i Arabowie starali się przegonić nachodźców. Doprowadziło to do tego, że Brytyjczycy chcieli podzielić Palestynę na dwa terytoria, Arabowie odmówili. W trakcie wojny i tuż po niej spłynęło mnóstwo Żydów do Palestyny. Żydzi zajęli się działanością terrorystyczną wobec Brytyjczyków, a ci oddali sprawę ONZetowi. Ten przy zgodzie USA i ZSRR podzielił Palestynę na część arabaską i żydowską.
A co było dalej to już chyba każdy wie, z roku na rok aż do dzisiaj państwo Izrael zjada przyznany legalnie przez ONZ teren arabski i wciela go w siebie. Nagle znikąd, zwykły ruch imigracyjny zmienił się w poważne państwo, które było w stanie odeprzeć ataki kilku sąsiednich krajów arabskich. Co ciekawe dawni wrogowie Izraela dziś nic do niego nie mają, jedynie Iran i Hezbollah otwarcie szerzą nienawiść, wszyscy inni ucichli.
Z tego co czytałem, to na wojnę z Arabami wszelkiej maści posłano Żydów europejskich, którzy dopiero co wrócili po wojnie podczas, której ich tępiono. Podobno pierwszy przywódca Izraela nie chciał mieć w narodzie ludzi skażonych mordami i prześladowaniami, chciał stworzyć świadomość narodową od zera.
Samo powstanie tego państwa jest mocno dyskusyjne, dzisiaj jeśli mówi się o wolnej Irlandii Północnej, Kraju Basków czy Donbasie ludzie krzyczą, że przecież to terroryści, zabijają ludzi i w ogóle! A jak Żydzi kiedyś zajmowali się partyzantką i terroryzmem wobec Arabów to już nikt tego nie pamięta, bo nie oszukujmy się ale wiele o tym się nie mówi.
@ temat
Kontrowersji jest naprawde mnóstwo. Samo podejście do ocalałych Żydów z holokaustu i zesłanie ich od razu na śmierć na froncie, jako mięso armatnie to jest strasznie śliska sprawa. Żydzi sami sobie panowali w gettach na terenie Polski, jak psy sprzedawali siebie nawzajem, pomagali w mordowaniu Polaków podczas inwazji Sowietów w '39. Sami swoich ludzi uważają za gorszych, syjoniści nienawidzili Żydów europejskich, poza tym stosunek judaizmu i Talmudu do jakiekolwiek człowieka nie żyda jest zastanawiający.
Poza tym, przypomnijcie sobie liceum i lektury. Praktycznie w każdej jest coś negatywnego o Żydach, a w większości są to teksty z XIX wieku (zabory) i do końca II WŚ. Może to wynikać z tego, że duża liczba Żydów spiskowała przeciwko Polakom, donosiła zaborcom. A później po dupie dostawało się zwykłym handlarzom, których można poznać chociażby w Lalce.
Dzisiaj też nie jest kolorowo, Żydzi w wypowiedziach publicznych często obrażają Polaków, tutaj dużo na ten temat mówił Grzegorz Braun (na podstawie prawdziwych wypowiedzi, a nie ktoś tam kiedyś coś tam). No i te interwencje w USA i UK, że Polska musi koniecznie zapłacić Żydom odszkodowania.
Według mnie ten naród to taki dziwny pasożyt(d), próbując czerpać korzyści ze wszystkich dookoła, zjada po części samego siebie. Obawiam się jednak, że bardzo dużo czasu minie zanim poznamy (jeśli w ogóle!) prawdziwą historię naszego kraju i Żydów. Ta nienawiść nie bierze się z niczego, dodatkowo jest kreowana jednostronnie, że to Polak jest antysemita, a jak Żyd pluje na Polaka to nikt tego nie widzi.
Chyba za bardzo uwierzyles Pani na WOS w gimbazie jak forsowala, że stereotypy są nieprawdziwe ;] z autopsji powiem, że w chuj wiele stereotypów w ogólnym zarysie sie po prostu często zgadza. Pewnie jest to w jakims stopniu uwarunkowane genetycznie. Polak hardworking i złodziej, myślę, że mało w jukej mam takich rodaków, których skrzywdziłbym doklejeniem jednej z tych dwóch łatek; )
Co do Żydów to zło świata, daleko nie patrzeć to ostatnio u nas chyba niemiecki pociąg ze złotem w Wałbrzychu znaleźli, nie muszę mówić kto pierwszy składał roszczenia. Tak samo z kamienicami itd. Nie mowie ze każdy zyd tak, wiadomo, murzyn tez się jakiś trafi jeden na milion co tabliczkę mnożenia umie ;]]
Dla jasności nie znam żadnego Żyda, ale z uwagą obserwuje sytuacje polityczna na świecie i wiem, jakie postawy obieraja ^coś to odsylam
@Adisky ;
Zgadzam się co do stwierdzenia odnośnie tego, że są bardzo pazerni, ale odnośnie kamienic pozwolę sobie wyjaśnić. Przyszła wojna, żydzi mieli swoje kamienicie, na które "ciężko" pracowali, ale "źli" niemcy sprawili, że musieli je oni opuścić. Podczas wojny właściciele tych kamienic giną, ale ktoś z ich rodziny przeżywa i dorabia się potomstwa. Świeżo po wojnie nikt nie upomina się o wymienioną wyżej kamienicę, ponieważ jest to kwestia świeża, ale po kilkudziesięciu latach Żyd, który jest potomkiem osoby będącej właścicielem kamienicy ma prawo, podkreślam ma prawo ubiegać się o to, żeby państwo oddało tą kamienicę. Z tym, że od razu zaznaczyłbym tutaj, że owa osoba która ubiega się o otrzymanie takiej kamienicy musi pokryć wszystkie koszty związane z jej remontami itp. Niestety państwo polskie przewiduje tylko pierwszą część poruszanego tutaj problemu, a kwestia kosztów jest sprawą pomijaną. Gdyby tak włączyć w ten cały proces koszty wtedy na pewno odstraszyłoby się potencjalnych potomków poprzednich właścicieli kamienic.
Nie wiem czy wiesz, ale dochodzi juz do sytuacji, gdzie żydzi dochodzą swoich praw tylko dlatego, że np. kamienica była żydowska, a nie ze względu na stopień pokrewieństwa. Zawsze będę miał z tyłu głowy, że są to ludzie stawiający bezwzglednie interesy nad moralność.
a czym, może bohaterem xD
EDIT:
no kurwa nie wytrzymie
a pomyslales moze o tym, że widzisz tylko część obrazu ( w tym wypadku - Polaczki w UK, którzy, no sorry, w większości to patola ktora uslyszala ze za najglupsza prace mozna dostać wystarczajaco by miec na nawet godne zycie? xD
UWAGA TŁUMACZĘ: nie znam żadnego żyda, ale ogladam niezależne media, "włączyłem myślenie" i wysunałem tezę, która na pewno musi być prawdziwa, w końcu uważnie obserwuje co się na świecie dzieje przez ekran telewizora i internety!~~
To jest właśnie spłaszczanie faktów , spowodowane - prawdopodobnie - brakiem samodzielnego zgłębienia tematu i opierania się wyłącznie na doniesieniach.
To może być prawda xD