Jak już jesteśmy przy temacie spadku jakości Moreli - ktoś może polecić jakiś zamiennik, sklep który w tej chwili jest "perełką"?
Wersja do druku
Jak już jesteśmy przy temacie spadku jakości Moreli - ktoś może polecić jakiś zamiennik, sklep który w tej chwili jest "perełką"?
Co to ma być? Skoro jest gwarancja na złożenie, a PC się nie włącza to uzasadnionym jest zerwanie plomb, do czegokolwiek one by tam nie były.. Kpina z klienta, do tego zero ludzkiej empatii i życzliwości.
UWAGA: Cena usługi nie zawiera montażu dodatkowego chłodzenia. W przypadku zakupu dodatkowego chłodzenia należy dokupić usługę montażu dodatkowego chlodzenia
Montaż dodatkowego chłodzenia Twoja cena: 18,99 zł
zesrałem sie, typ wyjebał 7k na komputer i żałował 18,99zł na montaż chłodzenia XDDDDDDDDDDDD
p.s. kopnąłem, powodzenia
Byś przeczytał chociaż jego komentarze pod tym wpisem, to byś zauważył, że przez pomyłkę kliknął w tę opcję, a jak zobaczył swój błąd to dzwonił do nich, że może dopłacić, żeby mu wszystko zamontowali, ale oni odmówili.
No ale po co, lepiej się zesrać. @BBsrv ;
ja mam ten luz, że x-kom, netpunkt, gral, esc i komputronik są w odstępie max 2 przystanków od siebie, a 15 min ode mnie także patrzę ceny i tyle
i jakoś tak od dawna morele cenami nie zachwyca to sobie nie zawracam głowy, zerknę i tyle
a jak będę kupować to albo esc (niezłe ceny, ale za stronę to bym za jaja powiesił) albo x-kom, bo w gralu cokolwiek znaleźć to w ogóle masakra (filtry? a co to? sortowanie? że. co?)
W internecie bez problemu można znaleźć kod na montaż wszystkiego za 1 zł, tak na przyszłość.
mi też składali kompa za ponad 4k i jestem zadowolony. Jakby robili ogólna fuszerke to byłby dużo większy smrud.
Xkom sprzedaje używane części. x)
@Przemo ;
wyjasnisz moze?
xkom wydymal mnie tak jak po ani pis tego nie zrobia nigdy. Czekam od 3 mc na naprawe laptopa u Lenovo ;]
Składałem u nich pcta pod koniec listopada, kontakt z nimi to jakaś tragedia ( dostalem maila że wyślą mi konkretnego dnia kompa, po tygodniu chyba musiałem dzwonić i wyjaśniać czemu paczka nie doszła to powiedzieli że zamówienie nawet skompletowane nie jest XD ), okazało się że w karcie graficznej cewki piszczą, zapytałem czy to reklamować czy nie, powiedzieli że bez problemu mam im odesłać kartę i coś z tym zrobią.
Leży u nich od 22 grudnia ( tak wiem, sporo wolnego po drodze było ), a ostatnio pisałem maila żeby dowiedzieć się kiedy w ogóle mogę spodziewać się jakichkolwiek informacji na temat zgłoszenia to nawet nie kwapili się żeby odpisać xD
Bałem się że trafiłem po prostu na jakichś kutasów tam u nich w firmie, ale widzę że nie jestem sam.
Z własnych doświadczeń - ja przy składaniu komuś kompa dostałem płytę główną, gdzie pudełko miało naruszone plomby a torebki z akcesoriami były pootwierane i części brakowało. Jako, że ważny był tutaj czas to sprawa została olana, zwłaszcza, że nie ja płaciłem a brakujące elementy mogłem skompletować z tego co miałem w domu.
Kumpel zamawiał jakąś "gejmingową" myszkę za nie małą kwotę, odbierał w punkcie - plomba na pudełku naruszona, myszka brudna na LPM i PPM, ślizgacze porysowane. Poszedł oddać nie wyjaśniając sprawy, zamówił kolejną taką samą - sytuacja podobna. Tj myszka była już używna acz oczywiście po czym innym poznał. Oddał, wziął kasę i kupił w innym sklepie.
Dodatkowe historie do znalezienia w necie.
Znaczy tak długo, jak towar jest sprawy i kompletny to nie miałbym nic do tego, że był otwierany. Ale płacąc za nowy towar taki też chce otrzymać a zwroty - mogły by być odpowiednio oznaczone i sprzedawane taniej - zależnie czy były tylko otwierane, czy brak jest XYZ czy może noszą ślady użytkowania. @Gaba ;
jak ktoś ma siłę to może zamawiać, jak płaci za nówkę a dostaje refurba może próbować walczyć o rabat, a na pewno może wymieniać, jak po wymianie to samo to już nie ma co tylko iść wyżej, bo to już czysta głupota "ej, płaciłem za nowe a wy co tu" "ok spoko, masz inną używkę"
ja w sumie we wrzesniu kupilem u morele za ponad 3k i bylo na szczescie wszystko ok z montażem, a słyszałem różne opinie na ten temat ;d