Cytuj:
Witam,
Niestety,mimo naszych ciągłych starań nie jesteśmy w stanie dostarczyć Państwu kurtek wraz z kolejnym zapowiedzianym terminem.Minęło już ponad 10 dni od ustalonego miedzy nami a podwykonawcą ostatecznego dnia odbioru towaru,od tego czasu słyszymy tylko zapewnienia,które staraliśmy się Wam przekazać poprzez maila. Mimo to dokładny termin dostarczenia wszystkich preorderowych zamowień nie jest znany. Nie chcemy podawać więcej dat,których potem nie jesteśmy w stanie dotrzymać.Możemy zapewnić, że każdego dnia odbieramy niewielkie partie które natychmiastowo wysyłamy do naszych klientów,niefortunnie szwalnia mimo naszych próśb założyła sobie wyprodukowanie skrajnych rozmiarów,a dopiero dnia dzisiejszego dostaniemy mała część najczęściej wybieranych.Zgodnie z informacją jaką Państwo dostali,wszystko wysyłane jest w kolejności składania zamówień,w żaden sposób nie jesteśmy w stanie przyspieszyć tego procesu.Jako rekompensatę możemy obiecać już wcześniej zapowiedziany rabat na następne zakupy. Osobom bardzo niecierpliwym,które chciałyby odzyskać swoje pieniądze,odeślemy je tak szybko jak tylko dadzą nam znać. Możemy również zapewnić,że osoby te w razie zmiany zdania będą mogły zakupić kurtkę w późniejszym terminie,na tych samych warunkach.
Najmocniej przepraszamy i obiecujemy że podobna sytuacja się więcej nie powtórzy.
A zamówiłem 6.11, czyli wcale nie tak późno. Niektórzy już dostali, miały być do soboty, później do środy, dzisiaj się dowiedziałem, że mogę w sumie ją dostać za 2 sezony.