Reklama
Strona 2 z 3 PierwszaPierwsza 123 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 11 do 20 z 21

Temat: Tortowe premium

  1. #11
    Avatar Crus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    25
    Posty
    15,914
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Cytuj Yogurt napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Same zjeby kupily tego vipa, to teraz wstyd to w ogole miec. Poza tym kasa leci dla Plutona, ktory nic nie robi. @Crus ; tobie moge na jakiegos kebsa przelac pieniadz, tylko zbanuj filie dla mnie prosze.

    W sumie jadę na wakacje zaraz, to piniondz się przyda @Yogurt ;
    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja chce zostac pantoflem
    serio jak nie zostane to elo zycie w wieku 35 lat alkoholizm i najpewniej zawiniecie sie 3 razy w okol jakiegos drzewka przy szybkiej drodze albo dedek na wysokosci 3-6k metrow takze szczerze mowiac nie wzgardzilbym zostaniem mokrom cipom zapiszcie te slowa

  2. #12
    Avatar Berry
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    27
    Posty
    10,613
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Crus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W sumie jadę na wakacje zaraz, to piniondz się przyda @Yogurt ;

    opony od Passata też sobie weź @Crus ;
    Cytuj Alex Hope napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Łapy precz od Diopa to po pierwsze, a o Maxi Gomeza już była walka zimą. Dobrze, że udało się go kupić. Jak WHU nie zajmie lepszego miejsca niż Cwelsea to jestem pedałem.
    ~15.06.19

  3. Reklama
  4. #13
    Avatar Crus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    25
    Posty
    15,914
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja chce zostac pantoflem
    serio jak nie zostane to elo zycie w wieku 35 lat alkoholizm i najpewniej zawiniecie sie 3 razy w okol jakiegos drzewka przy szybkiej drodze albo dedek na wysokosci 3-6k metrow takze szczerze mowiac nie wzgardzilbym zostaniem mokrom cipom zapiszcie te slowa

  5. #14

    Notoryczny Miotacz Postów Yogurt jest teraz offline
    Avatar Yogurt
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,367
    Siła reputacji
    6

    Domyślny

    Cytuj Crus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W sumie jadę na wakacje zaraz, to piniondz się przyda @Yogurt ;
    No to banuj chomika i wyslij mi email od swojego paypala na pw. Jak tylko odczytam wiadomosc, to ci przelew na jakiegos kebsa zrobie.
    I to tak serio, serio teraz pisze @Crus ;

  6. #15
    Avatar BBsrv
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    50cm od monitora
    Wiek
    26
    Posty
    4,488
    Siła reputacji
    9

    Domyślny

    Cytuj Evidence napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    odblokowujesz reklamy na torgu bo nie są inwazyjne
    otusz to

    Kontakt ze mną:
    pw

  7. #16

    Administrator techniczny
    Fata viam invenient.
    Decretis jest teraz offline
    Avatar Decretis
    Data rejestracji
    2004
    Wiek
    26
    Posty
    3,137
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Pracuję nad nowym systemem usług premium (nie tylko PACC, ale zmiana nicku, usunięcie warna etc.). vBulletin nie jest zbyt przyjazny do budowania takiej wielkości wtyczek, więc trochę mi to zajmuje, ale takie typowovbulletinowe zasady pisania wtyczek już ogarnąłem (trochę tricky hacky, ale działa xD). Będzie płatność za pośrednictwem dotpaya.
    ao.

  8. #17

    .postbitlegacy .usertitle Rahilux jest teraz offline
    Avatar Rahilux
    Data rejestracji
    2016
    Położenie
    Khorinis
    Wiek
    100
    Posty
    1,804
    Siła reputacji
    5

    Domyślny

    e
    kurwa
    decartis

    daj mi moje smsy

    jedyna opcja bym zuzyl pieniazki z telefonu i najbardziej sluszna


    PROTIP

    WEZ RANDOMOWA STRONE Z TIBII 8.6 I TAM SMSSHOPA ZAMIEN NA TORGOWEGO
    I DZIALAC BEDZIE
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja jestem gotów wrócić szerzyć chrześcijaństwo vortexem
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wgl uwazam za normalne to, ze jak laska definitywnie nie chce ci dac dupy to zwalasz sobie na nią konia jej reka
    [ISAAC]xd[/ISAAC]

  9. #18

    Administrator techniczny
    Fata viam invenient.
    Decretis jest teraz offline
    Avatar Decretis
    Data rejestracji
    2004
    Wiek
    26
    Posty
    3,137
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Luz SMS zostanie tylko czekam na info od pośrednika czemu wasze esy nie działały.
    ao.

  10. #19
    Avatar w00z
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Poznań
    Posty
    2,793
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    Cytuj Decretis napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Luz SMS zostanie tylko czekam na info od pośrednika czemu wasze esy nie działały.

    ale blagam zrób to w formie takiego sms shopa z 8.6, ze unban np (200 pkt) i obok obrazek unbana i klikasz wybierasz konto ktore chcesz odbanowac (hehe) i juz
    taka szata graficzna byłaby kozacka, taki piekny feature na torgpl ehhh
    Cytuj Janusz_Wons napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no nie wiem, może dlatego że ludzie to kurwy i "nie wypada" mi kurwa shitpostować na takim forum? xD, bo nie zostałoby to dobrze odebrane i zrozumiane, i rozjebałoby mi życie xD?
    to tak jakby kurwa papież miał tu konto i byś się go pytał na chuj mu ta anonimowość

  11. #20

    Administrator techniczny
    Fata viam invenient.
    Decretis jest teraz offline
    Avatar Decretis
    Data rejestracji
    2004
    Wiek
    26
    Posty
    3,137
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    No będzie coś w stylu SMS shopu xD mam np. taką ikonkę warna ze śmietnikiem
    ao.


Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •