A czy speary/kamienie będą potrzebne do skillowania paladynem?
Wersja do druku
A czy speary/kamienie będą potrzebne do skillowania paladynem?
Tibia swoja droga to gra w ktorej musisz sie troche napracowac zeby cos osiagnac.
Chociaz gdyby nie bylo wszelkiego rodzaju wspomagaczy czy innych botów to niektore updejty nie byly by potrzebne.
Teraz gracze ktorzy graja manualnie troche sie moim zdaniem zawiedli, a przynajmniej częsc z nich.
Odliczamy czas do upadku Tibii ;o? Jak można tak upraszczać grę, to tak jak stworzyć grę i dawać itemy, exp, skille albo cokolwiek bo ludzie płacą, to już lepiej item mail zrobić niż się bawić w takie rzeczy ;o...
Mnie się nie podoba, głównie dlatego, że mam inny obraz tibi, do takiego się przyzwyczaiłem. Gdybym zaczynał grę po wprowadzeniu tego, to pewnie bym wcześniejszy sposób skillowania uważał za głupi. W każdym razie tibia się zmienia, musi. <ale nigdy pewnie już w nią nie zagram>
Dla mnie w tibii zawsze było idiotyczne to , że musiałem spędzić milion godzin bijąc roty,slimy czy inne gówna żeby mieć potem 'fun' bijąc przez następne miliony godzin jakieś dragi.
Ta gra nie ma w sobie nic z dobrego mmorpg, w każdej normalnej grze mmo (nawet koreańskim gównie) są jakieś questy , jakieś eventy i inne bajery a tutaj masz questa (taska) tylko nie na zabicie 10 dwarfów i przyniesienia np jakichś itemów z nich tylko na 5000 minosów ...
W dodatku ta gra nie oferuję dla gracza nic prócz klepania mobów przez całe życie bo w końcu nie ma ograniczenia lvlowego i ew. pvp które polega na spamowaniu m walli przez cała mapę i wybijaniu pojedynczych targetów.
No ale czego można się spodziewać po cipsofcie jeśli dla nich paladyn to był łucznik ;ddddddddddd (dopiero po wielu latach istnienia gry dodali jakieś pseudo HOLY Czary robiąc z niego 'swietego lucznika').
Jak dla mnie sam pomysł beznadziejny.
Osobiście gram EK i straciłem na prawde dużo czasu żeby osiągnąć dobre skille, a teraz wprowadzą te "trainy" i dzien bedzie wygladal o wiele inaczej:
expie -> zostawiam postac na trainy i ide afk przykładowo na 10h -> wracam skille wbite, mozna expic kolejne 10h i nadrobić stamine na trainy .......
Jak dla mnie porażka.
@up
Expiąc nie będzie się odnawiało, czytaj uważnie.. poza tym to wyeliminuje training dummy = profit ?
...
Żenada.
Wg mnie to troche glupi pomysl.
Kazdy z nas zaczynajac grac w te gre przechodzil przez to skilowanie. Chcąc być lepszym od innych trzeba było poświęcić troche czasu na wbicie przyzwoitych skilli. To tworzyło klimat tej gry. Teraz mając wszystkie 4 profesje na 1 acc moge expic jedna z nich a reszte zostawic na skilla - czyli banalnie prosto wytrenowac wszystkie swoje postacie. Chociaz to bedzie mniej efektowne niz skilowanie po staremu to i tak po jakims czasie przyniesie to mi duzo wieksze skile niz w wypadku skilowania recznie - nie oszukujmy sie, nikomu nie chce sie skilowac 1 postaci przez powiedzmy 4 godziny dziennie a trening offline umozliwi skilowanie wiekszej liczby charow w jednym czasie.
Takie jest moje zdanie na ten temat.
Ta zmiana+skrolle dają możliwość farmienia botknightów. Wystarczy na początku wyłożyć trochę kasy na skrolle. Wszystko zależy od tego jak szybko będą rosły te skille.
zamiast botów na dummiesach będzie coś takiego. Mała różnica, a magowie będą mogli mlvl trenić
Omg co się dzieje z ta grą. Niedługo Cipsoft żeby mieć monopol, wyprodukuje po prostu swojego własnego bota do legalnego użytku, za skromną opłatą oczywiście. Bieda, bieda i jeszcze raz bieda :/
Ale macie problem, Tibia to gra. Gra to twór ludzi, którzy w ten sposób pracują. Więc takie updaty i ułatwianie gry na pacc'u, to dla nich czysty zarobek! W tym świecie tylko pieniądz ma jakąś wartość.
nie psamujcie, że skilowanie jest niezbędne
może dla knighta trochę się przydaje, zwłaszcza shielding(chyba, że z avengerem biegasz) ale pally low skill wbija lepiej na huncie, mid na slimach idize ok i wysokie znowu na huncie i lepiej zabić nawet te kilka słabych mobów niż tłuc dummy bez sensu, ja skilowałem tylko kiedy miałem co innego do roboty i to głównie w ank, tylko jak coś zawalało mki całe łącze to szedłem na golemy ale zwykle się nudziłem po paru minutach
i mam 90 dysta na 115 lvl co w zupełności wystarcza, wiadomo, przy 110 hity byłyby lepsze ale takie assa stary już celniejsze nie będą, najwyżej warsinger z większej odległości
komercyjny pomysł ciapsoftu na zwiększenie ilości sprzedawanych pacców i kolejny pomysł na spierdolenie tej gry.
jedyne za co można ich pochwalić to te 2 nowe serwery i ich zasady, mimo takiego oblężenia przez graczy.
też nie ogarniałem nigdy afera z tymi dummies- przecież chyba był jakiś limit levelowy na ten quest, a nie wyobrażam sobie skillowania czymkolwiek co ma levle większy niż 30;d
Darmowe to będzie?
Mogę za dnia expic a w nocy odpalać sobie na skilla bez problemu?
już niedługo addon dole, exp dolle, super magic long sword, super crossbow zapraszamy do tibijskiego sklepiku
Uważam*
Nie oszukujmy się - teraz większość w tibii szuka biznesu: stawiamy bota, zarabiamy, sprzedajemy. Od kilku upów cipsoft w tym pomaga, czy to target dummies czy to.
Teraz każdy będzie chciał kupić pacca i na nim trenować a przecież oni nie mieli zysku z tych, co na faccu siedzieli z kamieniami czy knifem i dzielnie na slimie trenowali. Nastał czas by i na treningu zarobić pokaźne sumki.
Przeglądam ten temat i te posty w stylu 'za rok exp się sam będzie nabijać' '100% ots'...chyba nie rozumiecie idei. To nie powstało po to żeby dzieciaki mogły wyskillać postać od 0 do 90/90 tylko o to, żeby choć częściowo wyrównać szanse między botami a graczami manualnymi. Tego typu powstają tylko dlatego, że Cipsoft nie jest sobie poradzić z botami...których ostoją jest między innymi torg-więc nie wiem co to za płacz, no chyba że płaczecie bo nie będziecie mogli postawić chara na targetach na 24h.
Osobiście to rozwiązanie nie podoba mi się, ale wiem, że to konieczne. Cipsoft widocznie się ogarnął bo od wprowadzenia mountów i world changes raczej im pomysły wychodzą
@2up
Płaczą, a pewnie 60% z nich nie wbiło większego poziomu niż 30 na RL...
@up
Znalazłem literówke, EK/ED?^^
Bo w tibii nikt mlvla nie trenuje? lepiej jest robic runy na softach czy na nich expic, i wtedy mlvl szybciej leci niz jakbys my mieli czekac.
a skille jednak sie trenuje i to jest normalne calkiem
//
Jak dla mnie pomysl do banii, tak jak wprowadzenie target dummies.
Kiedys to sie latalo z war hammerem 15 knightem i skillem 75 i karalo sie noobkow co mieli 35lv i skile 55
Na serwerach pvp ludzie zawsze mogą sobie dać rade za pomocą summona na mc.
To powinno być też pewne ułatwienie dla paladynów którzy nie będą musieli wydawać kasy na speary czy kamienie.
Ale mnie denerwują takie posty.
Pomyślcie, że ta zmiana jest niekorzystna dla botów i korzystna dla uczciwych graczy.
Mimo wszystko liczę na jakąś opłatę za skillowanie.
Poza tym co jest dziwnego w tym, że CipSoft chce/musi zarabiać?? Koniec tej gry jest blisko, bo przy dzisiejszych komputerowych rozrywkach nikt nowy nie zacznie grać w Tibię.
To jest mega ułatwienie dla paladynów co mają małe lvl bo nie mają capa na amunicje a jeśli to o kase chodzi to też masz racje ale te noszenie to moim zdaniem najgorsza sprawa chyba że na mc się nosiło :P
nie strasz że koniec tibi się zbliża :D
Mnie troszkę dziwi że nie ma serwerów o różnych wersjach klienta, co im szkodzi znowu zrobić 8.6 tibi ludzi by tyle grało że kolejki by były po 1000 i co z tego że każdy by bocił chociaż by mieli kase na utrzymywanie innych serwerów :P a tam niech się dzieje co chce hehe :D
@up
Im nie chodzi o sam klienta, tylko o atmosfere *której nie było* i nie potrafią jej określić
Mirade napisała ;)Cytuj:
Greetings!
For your information:
Many of you asked about the skill progress when training offline. We can give you a rough answer now:
Offline training will be about half as effective as online training. Please also keep in mind that you can only train offline for a certain time (up to 12 consecutive hours).
Please note, though, that this is still subject to change! The test server hasn't even started yet.
Ogólnie płakać powinny boty a cieszyć się legalni gracze :)
Boze, czasami poziom glupoty mnie naprawde przeraza tutaj. A teraz wedlug was barany bylo dobrze? Knighci na botach jechali po 23godziny, pallkowie z wiekszymi lvlami tak samo na tych target dummi. Szkoda tylko, ze tak wiele osob nabilo nawet ten 125+distance, ale lepiej pozno niz wcale. Chociaz dla mnie np. podczas takiego skillowania powinna schodzic normalna stamina, wtedy byloby zajebiscie, chociaz wiem doskonale ze w cipsofcie nie pracują ludzie z IQ przecietnego torgowicza i oni kazda zmiane jak to juz mowilem 100razy mają DOSKONALE zaplanowaną i przemyslaną pod kazdym kątem. A i fajnie, ze mounta jakiegos dostane bo i tak czy siak nie korzystalem z target of dummy moim pallkiem ;)
@Korzeń
Tu się zgodzę, ta gra upada, ale co do tego, że w dzisiejszych czasach nie znalazła by już 'popleczników' to mam mieszane uczucia.
Spójrz np. na grę Margonem (chyba tak się to piszę ;s), koledzy grają to orientuję się w liczbie graczy, którą sięga teraz miliona +/-...
Jest popyt, tylko ludzie nie zaczynają grać bo gra nie ma sensu, głównie przez botowanie, przez liczne ułatwienia (tak, kochałem wychodzić z rooka 2 dni ;o), i przez to, że widząc 350+ lvl'e, których jest już sporo, to gracz wie, a raczej ma nastawienie, że już nic nie da się osiągnąć...
@top
Upieram się przy moim wcześniejszym zdaniu, iż jest to żałosne gdyż knightem, postawisz się offline na te 12 godzin, postawisz bota na expie, zrobi Ci się stamina na skilla, znowu stawiasz na afk'a i tak, aż Cipsoft nie ogłosi tego, że popełnił błąd i pożegna się z graczami. ;)
Pjona ;)
Szkoda trochę, lubię w grach mieć jakieś wyzwania, swego czasu wbicie 100 poziomu było naprawde czymś, teraz ludzie na 150 poziomy mówią noobchary :( No i dodatkowe uproszczenia ciągłe, jednym się to spodoba (raczej młodszym graczom), drugim nie.
Śmieszy mnie ten wielki ból dupy o bardzo dobrą rzecz. Naprawdę sądzicie ,że siedzenie przed kompem po parę godzin dziennie przez miesiąc bez przerwy ma większy sens niż to? Szczególnie ,że dotychczasowy system sprawia ,że botterzy mają przewagę.
No ale cóż, trzeba to jak ostatni debil w każdym patchu wspominać o "starych czasach tibii" które jakoś zawsze dotyczą tibii 7.6 (która była kijowa swoją drogą). O idiotycznym argumenice ,że "wszystko jest dla pacc" nawet nie wspominam , bo to już jest umysłowa tragedia.
zRup gównianą gre
każ sobie za niąpłacić 30 złotych miesiecznie x DDDD
gdyby pacc byl tak za 10 zl na miech, to moze i bym nawet gral dalej w tibie. ale cipsoft musial narobic 3 tysiące serwerów, ktore teraz muszą utrzymywać, mimo że graczy coraz mniej.
i pomyslec ze kiedyś to byla taka fajna gra.
to wytłumacz mi fenomen, że w tym czasach ilość osób online była na poziomie 5 razy wyższym niż jest teraz ? Nie mów, że każdy gracz miał 5 botów odpalonych naraz, bo tak nie było. Inna sprawa, że GMowie dawali rade, banowali boty.
Ja nie neguje każdej zmiany wprowadzonej przez CipSoft, ale ten pomysł mi się nie podoba. O ile zmiany typu wprowadzenie staminy są ok, i uniemożliwiają bocenie 24h, to zepsucie systemu pvp już nie. Nie mowie tutaj o hotkeyach i celowaniu z battle, to może była zmiana konieczna by wyrównać szanse graczy i botów, ale chodzi mi tu o swapowanie. Teraz kazdy moze sobie wyjsc z trapa majac mw. W ten sposób można rozbijać defy też.
Trenowanie offline i target dummies to zbyt duże uproszczenie tej gry, o to mi chodzi. Taki bot, to sobie będzie teraz 12h na monku trenił i 12h offline więc dla botów to zbyt wielka strata nie jest. Small stone'y muszę sprzedać w takim razie.
Zbyt duże uproszczenie? Naprawdę sądzisz ,że trudność gry MMORPG powinna polegać na spędzaniu ogromnej liczby godzin skillując? Przecież to nie wymaga żadnych umiejętności, a jedynie większej ilości czasu/bota. Ja myślę ,że jeżeli skille w tej grze wyglądają jak wyglądają, a jest to moim zdaniem jedna z najgorszych, jeśli nie najgorsza, część tej gry , to Cipsoft powinien zrobić coś, co sprawi, że te skille będą możliwe do wbicia dla osoby która nie może pozwolić sobie na grę po kilka/kilkanaście godzin dziennie i po prostu nie chce wbijać ich tygodniami/miesiącami.
Moim zdaniem update zapowiada się ciekawie i chyba właśnie dzięki niemu będę wracał do gry.
Raczej 2-3 razy. Pamiętajcie, że to były inne czasy. Mało ludzi miało internet w domu, a jak już to słaby. Kafejki pracowały pełną parą, były przepełnione. Ludzie grali w Tibię, bo miała małe wymagania, jest super grą drużynową oraz ma potencjał uzależniający. Dlatego uważam, że świetlne czasy Tibii ~7.6 głównie zawdzięczane są sytuacją technologiczną w Polsce. Kolejny raz podaję wam ciekawostkę - sprawdźcie sobie komentarze do newsa na torgu o update 7.6.
Jest to też związane z tym, że Polacy uwielbiają narzekać. Na wszystko. Narzekaliśmy kiedy wprowadzali target dummies, teraz je wyrzucają, dalej narzekanie. Uważam, że ograniczenie 6h skillowania na 24h jest uczciwe (w sensie 12h skillowania x0.5 i 12h odpoczynku).
CipSoft też przemyśla swoje zmiany ze wszystkich stron. To nie jest pomysł wymyślany po drodze do pracy. Zamiast komentować sekundę po przeczytaniu newsa, zastanówcie się trochę.
Najgorsze zmiany CipSoftu:
1. wyrzucenie GMów
2. 20 unjustów
3. musiałbym się zastanowić
O ile sam pomysl nie jest taki zly (skillowanie baaaardzo odstraszalo ludzi od grania niemagicznymi, albo w ogole w tibie nawet) to dodanie go wylacznie dla prem porazka na calej linii
Jakiś czas temu wróciłem do tibii, ot tak, zobaczyć co się zmieniło. Zauważyłem niesamowitą tendencję do uproszczania, oraz do całkowitego likwidowania jakich kol wiek interakcji między graczami. Przykład, "action house". Kiedyś musiałeś biec pół kontynentu ,żeby spotkać się z innym graczem w umówionym miejscu i kliknąć "trade", teraz to tylko dwa kliknięcia myszki. Kiedyś szukałeś godzinami partnera do skillowania, albo chociaż "training monka.", teraz to tylko dwa kliknięcia myszki. Niszczą to co było w tej grze najlepsze : interakcja z graczami! przez to tibia jest martwa i klimat nie wróci.