Jak będzie przenikanie, to 0 trapów etc. ;/
Zmiany te są pół na pół.
Wersja do druku
sądzę, że po prostu będzie można bić summony tak jak na pvp.
Dlatego ta zmiana jest dla mnie bardzo pozytywnie odbierana ;)
Ja pierdole niech oni kurwa cofna do 2 fragow za czlowieka i bedzie wporzadku, a nie kurwa jakies war system i 20 unjustow za jednego typa, to w ogole smieszne jest, co update cos musza spierdolic, kombinuja kombinuja , najleiej by bylo jakby zostawili jak jest tylko co update jakies tereny potwory i questy dorobili
Co do zmian na npvp to dla mnie na +. Będzie można od teraz skillować na monku.
Zmiana dot. serwerów pvp nie jest za bardzo odczuwalna. O wiele lepiej by było, żeby przywrócili ten stary system czaszek.
A zmiana pvpe to, jak dla mnie porażka. Brak expa za zabójstwa sprawi, że prawie nikt tam już nie będzie grał.
ogmgomgogmgomgogmgomg
teraz openki beda wygladały jak otsy enfo :(
wpada 30 sorków >ue > i kto ustoi takie dmg ;///////
a o nie dostawaniu expa za zabicie na pvp enfo juz mówił nie bede bo to jest juz dosłowanie zal zal zal zlaaaaaaa
Tibia dalej zmierza ku końcu :)
obstawiamy o ile zmniejszy się liczba graczy po tym przemianowaniu ? ;>
#
Moim zdaniem tylko pomysł z brakiem friendly fire jest dobry, bo tak jest w większości RPG.
N-pvp na +
Pvp pół na pół
A enfo total fail...
Sam gram na n-pvp i widze ze fajnie sie zapowiada :) Może będe mógł postawic monka kumplowi tak jak on mi stawiał kiedyś na pvp ; d
Nawet nazwali typ serva moim nickiem , ja chce DSL xD.
Co do enfo totalny fail, tam fajne właśnie było to że można było expić na innych ;x
Cip-soft konsenkwetnie dazy do samodestrukcji ;d
- wylaczenie friendly fire - totalna porazka
- nie dostawanie expa za ludzi na pvp-enforced - totalna porazka, ludzie nie beda juz tam grac
- mozliwosc przechodzenia przez siebie (?) na non-pvp , to jest juz zniszczenie klimatu i zasad tej gry
Tibia była , Tibia umarła ...
Proponuję nową nazwę dla tej pseudo gry co teraz powstaje :)
no i bardzo ładnie, już mnie wkurzało jak przypadkiem członka pt trafiłem z exevo frigo hur i pz miałem.
Co do hardcore pvp to jakbym grał to bym powiedział że fajnie ale większość osób gra tam bo może zabijać innych za exp
Non-pvp ok, ale z drugiej strony przypomina OTSa, na którym można wyłączyć pvp/whateva.
Pvp raczej średnio, może naprawią w następnych updejtach.
Enfo poza zlikwidowaniem expa za graczy ok.
Nie ziomek. Teraz dopiero zaczną się hunty na pvp. Przedtem można było bić tylko 1 moba, żeby blokera nie bić. Teraz będzie można zapierdalać w blokera jak na noob-pvp. Na to właśnie czekałem. Z tym spamem ue, to można bardzo łatwo zaradzić. Wystarczy, że wprowadzą wyłączenie tego trybu gdy zaatakuje się kogoś kto nie jest z nami w pt.
#edit
TYLKO JEDNE MNIE WKURWIA. Będzie można skillować na monku na noob-pvp. Przecież tam będą bocić w mieście 24/h. To ja też chce non-pvp mode jak chce skillować, a nie co chwilę na kompa patrzeć, bo jakiś noobek expił na moich snake.
To jest jedyny dobry update jaki mógł wyjść.
Bo to zawsze było denerwujące, że ktoś se stoi i jakaś p***a go deda (mój kolega stracił 4k w złocie bo jakiś 8 lvl go dednął)
A jakoś nikt z moich znajomych (debile same ^^) nie chce grać na n-pvp bo "nie można nikogo dedać".
I zawsze myślałem "mogliby zrobić jak w metinie, że mogę ustawić czy atakować i żebym też był atakowany lub nie".
Ale teraz to możliwe, więc to jest dobre ułatwienie dla większości graczy ;d
Pozdro.