Cytuj:
Po pierwsze, po śmierci będziemy tracili mniej doświadczenia oraz skilli, jednak nie wszyscy. Gracze do 24 poziomu, bez blessów i promocji wciąż będą tracili standardowe 10% całego doświadczenia i umiejętności. Natomiast powyżej 24, procenty będą stopniowo spadały. Postać poziomu 50-tego straci już tylko dokładnie jeden poziom. Jednak, aby nie było zbyt łatwo, od tego momentu koszty zaczynają wzrastać. Co każde 50 poziomów postać będzie traciła o pół levela więcej, czyli na przykład rycerz z setnym poziomem straci już półtora levela, natomiast z dwusetnym, dwa i pół. Oczywiście zmiany następują z każdym wbitym poziomem, więc taka postać ze 180 levelem straci około 2⅓.
Cytuj:
"bez blessów" odwołuje sie też do reszty tekstu, wynikało by z tego że bez blessów tyle tracimy tylko. Jednak coś tu jest nie tak bo:
"But since we reduced the death penalty in general, a character of level 100, for example, will only lose 1.35% of his experience and skills after the patch, provided he has bought all 5 blessings and promotion"
Te dwa teksty sobie przeczą. Jak to w końcu jest? Już od kilku godzin chodzę zdenerwowany i rozmyślam i nie daje mi to spokoju.