ej to z tym expem mnie naprawdę wkurzyło.
no pacc no game.
koniec audycji.
Wersja do druku
ej to z tym expem mnie naprawdę wkurzyło.
no pacc no game.
koniec audycji.
Przeciwko botom wprowadzenie tej zmiany zapewnie
Fajny bonus zachęcający do kupna pacc i dla teych co nie graja w pixele długoCytuj:
Tutaj następuje szczególna część: przez pierwszą godzinę staminy (godzinę 42), gracze z premiowanym kontem będą otrzymywać specjalny bonus - doświadczenie powiększone o 50%!
antybot part2Cytuj:
Nie sądzicie, że niewidzialne potwory powinny być naprawdę niewidzialne dla wszystkich? CipSoft tak. Dlatego zostanie wprowadzona prawdziwa niewidzialność. Skierowane jest to głównie do graczy, którzy używali botów, by je namierzyć. Klient nie będzie więcej zawierał informacji o niewidzialności potworów. Uniemożliwi to oszukiwanie w ten sposób.
Super zapewne cipsoft duzo ss graczy oglądał i widzał że wszyscy mają takiel iczniki włączene bo naprawdę się bardzo przydają :DCytuj:
I ostatnia, ale nie mniej ważna sprawa - zostanie wprowadzony licznik doświadczenia dostarczający informacji o doświadczeniu potrzebnym by awansować na następny poziom. Co więcej, będzie on obliczał doświadczenie zdobywane na godzinę oraz pokazywał ile czasu zajmie zdobycie kolejnego poziomu w tym tempie. Obliczenia będą bazowały na podstawie doświadczenia zdobytego w ostatnich 15 minutach.
Gdzie będzie można znaleźć ten licznik? W okienku z umiejętnościami, pod doświadczeniem, zostanie wprowadzony w postaci paska postępu. Będzie można go ukryć jak pozostałe. Nowe informacje będą pokazywane w dymku, po najechanie kursorem na pasek. W okienku będzie można znaleźć także opcje resetującą wskaźniki tego licznika.
Podsumowując te patche to mają byc 4 razy w roku czy częściej. Ale te 15k za demona to za dużo stanowczo powinni 25% dać lub 15% bo teraz a ciągu tej 1h dużo się strasznie wyciągnie expa jak ktoś umie grać
wie ktoś a właściwie spodziewa się następnej fali banów ???
Ale tempia botow niezle. Ale wprowadzili licznik expa, tak samo jak kiedys nie mogli sobie poradzic z light hackami to sami wprowadzili. Czekamy na cave bot? Z drugiej strony dobrze, ze ograniczaja stamine itd tylko nie widzi mi sie to, ze gracz premium bedzie zdobywal 50% wiecej expa przez 1h. To dosyc duzo jak taki koles pojdzie sobie na wrl...
Jest Noc tylko, że nie jest już tak ciemno jak kiedyś, dla przykładu dam ci 2 ss
Postać bez LH + utevo lux
http://img6.imageshack.us/img6/7209/94869630.jpg
Postać z LH
http://img6.imageshack.us/img6/6465/lh1.jpg
Widać różnice? ;)
Będą na 100% , gdyby nie biły Cię przez 2 sec to "stairhopping" byłby cały czas , moim zdaniem nawet ułatwiony , bo przy 2 sekundowym opóźnieniu , bot ma więcej czasu na "zaplanowanie" reakcji
Przynajmniej tak mi się wydaje
Stamina - agree <3
NIEWIDZIALNE moby ;< - lipa trochę , stalkery są wkurwiające , no ale w końcu Cipsoft postawił wszystkich na równi , teraz gracze z botem będą w takiej samej sytuacji jak gracze bez bota
W sumie to nie LH... Zwykłe rozjaśnienie wbudowane w klienta ;)
Wchodzisz w options -> graphics -> advanced i ustawiasz ambient light na 100%, i tak zwany przez ludz "LH" jest włączony ;d
http://i42.tinypic.com/mbopdi.png
Zaznaczyłem na niebiesko ;d
Pozdrawiam, Masaker
Wczytałem się w tekst i chyba znam odpowiedź
Cytuj:
Creatures now have enough time to attack you if you change the floor level and wait until you can attack them
Chodzi o to chyba że potwór ma czas nas "zaznaczyć". A że pododawali wielu potworom dystansowego hmma to raczej będą obrywać stairhopki.Cytuj:
you only take a quick look but do not want to attack
Dobre są te pomysły, choć nie z każdym bym się zgodził w 100% ;/
Np. wkurzyło mnie to jak przeczytałem, że PACC przez pierwszą godzinę staminy będzie miał powiększony exp.. i to o połowę :| Ah, cały CipSoft - wszystko byle by dla pacca.
Stamina - hym.. aż chce się powiedzieć.. Zajebiste ;P
Lol czyli przez ten tydzień w pierwszej godzinie staminy bede miał 250 % expa huh ; d będzie chociaż jedna nocka, btw. pomysł z expx2 week mi się nie podoba ; p mogli go zrobić kiedy miałem ferie - albo w ogóle go nie robić ; /
mam pytanie, czy jutro po update, bedę mógł już chodzić bez aol, jak mam 5 blessów wykupione, tzn. czy bedzie od razu obowiązywał nowy system czy dopiero jak wykupie nowe. czy jak to bedzie ze staminą:
mam teraz 30h, czy jutro bede miał 42h czy zostanie mi nadal 30, tzn. czy ci co maja więcej niż 42h to im odejmie a ci co maja mniej niż 42h czy im zostanie dodane czy nic nie zmienią
jedyne co mi sie nie podoba to ze nie bede mogl uprawiac up/down ... jak dla mnie zenada z tym. ._.
dla mnie to śmiech na sali ;S bo metoda up/down jest jedna z podstawowych rzeczy moim zdaniem ale i tak już nie chce mi się grać ; p
Narzekacie na ten stairhopping a to wszystko przez boterów więc podziękujcie im a nie na cipsoft psioczycie ;)
Zrobili to dlatego, że każdy używał komendy exiva kill w blackd czyli tak zwanego reattack'u :)
Ide na otsa, joł
heh od jutra no life ;D
tylko szkoda ze to opóźnienie będzie na schodach itp ;/
-Stamina - mam na to wyj ... i tak całej nie zjadę ;)
-Opóźnienie hmm.. nie za bardzo sobie to wyobrażam, ale cóż jutro przekonamy się jak to wygląda w praktyce.
-Licznik doświadczenia - good idea
-Bot nie będzie wykrywał niewidzialnych - fajny pomysł mi tam nie będzie to za bardzo wadzić, a pewnie wielu tak ;x
A co do expa 2x to jak zawsze tylko 5x więcej ludzi ;>
Stairhopping - failCytuj:
Mirade napisał
Stamina - dłuższe czekanie na odnowienie, nie przeszkadza mi zbytnio. Zaś 2x exp przy max staminie nie przyda mi się
Licznik doświadczenia - świetna rzecz. Tego właśnie brakowało w Tibii. Nie wiem czemu nie dodali tego wcześniej.
Ogólnie rzecz biorąc nie jestem zbyt szczęśliwy z powodu tego patcha ;d
Gdyby usuneli stairhopping zaraz po tym, jak go odkryto (pochwalę się, że sam do tego doszedłem i byłem chyba pierwszy na moim serverze) to byłoby ok. Teraz troszkę nie bardzo, spóźnili się o ponad 1,5 roku.
Nie wyobrażam sobie już bez tego gry, i zapewne nie tylko ja, bo prawie każdy mag/paladyn tak expił. Przez ponad rok expiłem sobie na demonach, wrl, hff, i się do tego już przyzwyczaiłem, a teraz zostaną mi jakieś dle maksymalnie...
Stairopping zniszczył całkowicie ekonomię, mpa po 150k, g legi po 40k to właśnie dzięki temu. Gdyby usunęli od razu byłoby ok, teraz to nie ma sensu.
Myślę, że wiele osób przestanie z tego powodu grać.
Z tą staminą to też tak trochę średnio - będzie można expiłć maksymalnie 6h dziennie - mało. 50% w pierwszej godzinie to też jest jakiś żart...
Jedyne co mi się podoba, to wbudowany do clienta exp counter - bardzo fajne.
Stairhopping - agree, gra będzie miała więcej klimatu.
Niewidzialność - -||-
Stamina - niby minus dla PG i botów, no ale da radę przeżyć.
Exp x2 - pułapka na boty.
Exp counter - totalny fail, jeśli ma się bota to exp wbija się sam, bez bota patrzenie na licznik tylko opóźnia.
mi sie to podoba;) i tak z bota nie korzystam ;p a ten tydzien 2x exp to extra;)
100% się zgadzam i mam takie samo zdanie, tylko tyle że po 2 latach grania palkiem, możliwości bezhitowego stairhoppingu odkryłem dopiero z 2 miesiące temu i strasznie żałuję że więcej to nie będzie możliwe. Z resztą dla mnei gra bez stairhoppingu traci sens. Co innego zaorać demony i plague na yalahar bez hita, nawet juggernauta na kopie, nie wspominając o grim reaperach na drefii i undead dragonie na Helheim, niż nędzne dragony albo ewentualne behemothy z bieganiem naokoło słupka.... porażka, "rzal i bul".
Wszystkich którym to nie odpowiada zapraszam na forum tibia.com do działu forum / community board / proposals i sprzeciwać się temu działaniu!
lepiej by zrobili ze po schodach sie chodzi o 50% wolniej...
bo to nie realne tak skakac po schodach
ta blokada jest troszke zbyt dluga ;/ ale ale miejmy nadzieje ze dalej bedzie expilo z blokerami
dragon lair venore dragon lord tower=tylko ek:>
Bez blessów będziemy raczej tracić sporo, z blessami mniej. Nie zaś tak mało bez blessów jak to zostało napisane w poprzednim newsie:
"bez blessów" odwołuje sie też do reszty tekstu, wynikało by z tego że bez blessów tyle tracimy tylko. Jednak coś tu jest nie tak bo:Cytuj:
Po pierwsze, po śmierci będziemy tracili mniej doświadczenia oraz skilli, jednak nie wszyscy. Gracze do 24 poziomu, bez blessów i promocji wciąż będą tracili standardowe 10% całego doświadczenia i umiejętności. Natomiast powyżej 24, procenty będą stopniowo spadały. Postać poziomu 50-tego straci już tylko dokładnie jeden poziom. Jednak, aby nie było zbyt łatwo, od tego momentu koszty zaczynają wzrastać. Co każde 50 poziomów postać będzie traciła o pół levela więcej, czyli na przykład rycerz z setnym poziomem straci już półtora levela, natomiast z dwusetnym, dwa i pół. Oczywiście zmiany następują z każdym wbitym poziomem, więc taka postać ze 180 levelem straci około 2⅓.
"But since we reduced the death penalty in general, a character of level 100, for example, will only lose 1.35% of his experience and skills after the patch, provided he has bought all 5 blessings and promotion"
Z tym stairchopping to pewnie bedzie przeciwko lurowania potworów i x-ray. Powiedzmy koleś luruje 6 dwarf guardów pod zejście. Ty wchodzisz i masz czas żeby zobaczyć co jest na dole. I nie trzeba bota ;) - "+"
Stamina "+/-" - dobrze że zmniejszyli, jednak wg. mnie troche za wolno będzie odrastać
Niewidzialne potwory "+/-" - i tak nie używam bota do wykrywania stalkerów etc., wystarczy gfb lub exori i po sprawie xd
Licznik "+" - będzie to przydatne np. do znalezienie odpowiedniego expowiska
exp 2x "fail" - dziesięć osób na jednym respie rox
No to pozostało nam czekać do 18stej na nędzną łatkę niszczącą priorytety wielu graczy.
Jeśli najsilniejsze potwory w grze (demce/jugge) pokonoywało się bez straty hita, to chyba faktycznie coś tu było nie tak! Powinni już to dawno usunąć, no ale lepiej późno niż wcale.
Po za tym przez stairhopping gra traciła klimat, stawała sie jeszcze łatwiejsza (chociaż i tak jest dość łatwa), i dawała nowe możliwości botterom.
Ta gra schodzi na psy... Robi sie jak OTS dla dzieci neostrady.
Tacy ludzie nie powalają. Ktoś powiedział ze tibia schodzi na psy to teraz każdy to będzie powtarzał. Bo jeżeli twierdzisz że łatka jest ble i do dupy to po co piszesz że pozostało czekać skoro i tak ci się nie podoba ?
A swoją drogą nie sądzę aby skończyło się to o 18. Na 100 % się przedłuży jakieś 30-45 minut.
Tylko teraz lipa np. of'a wybić ekipa bez dobrego blokera nie da rady.
Na tym respie draga i dwóch warlodów kiedyś z 6osobowego teamu po zejsciu na dol zostały 2. Lało sie to z gfb a teraz nie wiem.
Jednak moze i dobrze ze to usuneli, bo z tymi botami to przesada juz tak expic.
/ pozdro dla normalnych
Rozczarowujecie mnie :< ZA TOWAR SIĘ PŁACI. I tyle. Płacę to mam. Nie płacisz, to masz gówno. Nic nie ma za darmo. Ile wy macie lat? W ŻYCIU nic nie ma za darmo (nie chodzi tylko o pieniądze, ale i o pracę)!!!Cytuj:
Np. wkurzyło mnie to jak przeczytałem, że PACC przez pierwszą godzinę staminy będzie miał powiększony exp.. i to o połowę :| Ah, cały CipSoft - wszystko byle by dla pacca.
Cip dodaje paccom, bo to z nich cip żyje. Proste -.-. Facc ma wystarczająco dużo, żeby pomiędzy paymentami sobie popykać. I nie ma co narzekać, że cip komercjalizuje grę! Oni po prostu dodają paccom! Nie odejmują nic z facc, więc nie szkodzą faccom, a to co wy mówicie, mówicie przez zazdrość. Zarobicie na pacc, to będziecie mieli. Amen.
I nie drzeć tutaj japy, że znów pacc faworyzują. Nie stać was, żeby zarobić (chociażby ulotki roznosić) to cieszcie się tym co macie. A jak wam tibia nie pasuje to grajcie w jakieś darmowe gry -.-
Koniec.
Jak tak dalej pójdzie to w letnim updacie dadzą exp x 5 o.O
Nie podoba mi się O.x
Mi sie bardzo ta latka podoba. Szczegolnie zmniejszona stamina i exp counter.
@up
Juz w tamtym roku kiedys byl exp x2, a wiecej napewno nie dodadza ^.^.
A PACC przynajmniej przez pierwsza godzinke sie pociesza expem x3 :D.
Zaczęło się......tydzień mordowania się o expowiska :P
mordowania się? ja nie widzę powodu, by się mordować ;d
większość się wjebie na coś co ich zabije, i będzie płacz i zgrzytanie zębów :D
osobiście z kolegami mamy zamiar się zalogowac, ale dopiero weekend i to dosyć rano, dzięki czemu ciekawsze miejscówki powinny być mniej więcej wolne.
ta kolejka o 18.05 o długosci 130 osób mnie przeraziła xD
co do zmian, to się przyda ten licznik expa i tańsze blessy ^^
wreszcie kase na coś wydam ;d
Jak dla mnie wszystko na minus, oprócz licznika. Ja potrafiłem w dobre dni zjechać staminę ręcznie... Do tego Stair hopping to żal bd padał co chwile bo ue nie bd mógł walnąć ;S
W sumie to z tym stair hoopingiem nie jest tak źle - da rade normalnie expic na guardach/mino magach XD licznik expa mi się podoba, pomylił się tylko o 4 minuty przy obliczaniu za ile lvl xDogolnie wydaje mi się ze jest lepszy niż te z botow, nie wiem dlaczego
Można się zajebać przez ten double exp...
Zalogowałem się po wejściu łatki - patrze 650 osób na servie. Ok ide do facc tomb'a, a tam 6 osób na respie 3 dragów :o zerkam na tibia.com - 950 osób na servie. Dałem loga i sprawdziłem kolejke - 140 osób... Dawno takich jaj nie było
Te przytrzymywanie przy schodach będzie miało swoje wieeelkie wady- Normalnie schodząc na dół można było szybko wyjść na górę gdy sie okazało że jest nalurowane, a teraz... jeśli ktoś zlurował jakieś mocne potwory na których większej ilości nie damy rady sie leczyć to dead ;(
Mógłby mi ktoś napisać o co w tym chodzi-
Gnębi mnie to tak że nie będę mógł spać spokojnie, bo nie wiem jak to jest:Cytuj:
Po pierwsze, po śmierci będziemy tracili mniej doświadczenia oraz skilli, jednak nie wszyscy. Gracze do 24 poziomu, bez blessów i promocji wciąż będą tracili standardowe 10% całego doświadczenia i umiejętności. Natomiast powyżej 24, procenty będą stopniowo spadały. Postać poziomu 50-tego straci już tylko dokładnie jeden poziom. Jednak, aby nie było zbyt łatwo, od tego momentu koszty zaczynają wzrastać. Co każde 50 poziomów postać będzie traciła o pół levela więcej, czyli na przykład rycerz z setnym poziomem straci już półtora levela, natomiast z dwusetnym, dwa i pół. Oczywiście zmiany następują z każdym wbitym poziomem, więc taka postać ze 180 levelem straci około 2⅓.
Te dwa teksty sobie przeczą. Jak to w końcu jest? Już od kilku godzin chodzę zdenerwowany i rozmyślam i nie daje mi to spokoju.Cytuj:
"bez blessów" odwołuje sie też do reszty tekstu, wynikało by z tego że bez blessów tyle tracimy tylko. Jednak coś tu jest nie tak bo:
"But since we reduced the death penalty in general, a character of level 100, for example, will only lose 1.35% of his experience and skills after the patch, provided he has bought all 5 blessings and promotion"
P.S. Powinni coś zrobić z tymi zajętymi ekspowiskami. Czy nie jest czasem tak że przy każdym dodaniu jakiś terenów powiększają liczbę ludzi mogących wejść na serwer? Dodawają te ekspowiska ale ludzi jakoś nie ubywa, może dlatego że każde ekspowisko jest żałośnie małe, ciągle wszystko zapchane, by gdzieś poexpić trzeba czekać 3h po czym sie okaże że ktoś sie wpieprzy bez kolejki...
Fajnie by było jakby zrobili możliwość nagrywania filmików z tibii i odtwarzania- napiszcie ktoś na tibia.com o takim czymś, może zrobią.