Omg juz naprawde niemaja czego dodawac jakies nowe potiony,niedlugo to beda dodawac 50 rodzajow piwa:p
Wersja do druku
Omg juz naprawde niemaja czego dodawac jakies nowe potiony,niedlugo to beda dodawac 50 rodzajow piwa:p
kurwa jesli miejsza kasa teraz z malp to troszke lipa to tylko tam da sie zarabiac na hunty knightem np necro/hydry czy cos takiego
a co do potow bezsens czekalismy 3h na to samo co bylo przedtem
I tak w ten shit nie gram więc... ; )
Wg. mnie ten update nie przyniósł żadnych zmian jeżeli chodzi o system leczenia. Bardziej ciekawią mnie konkrety dotyczące zmian potworków. Jeżeli ktoś ma jakieś pewne wiadomości może sie ze mną podzielić.
Dobra, dobra. Już wiemy dużo o potionach, lecz prawie nie nie wiemy o zmianie dotyczącej potworków.
Może ma ktoś jakieś info?
Malpy mniej kasy daja, i rzadziej leca itemy.
Vampiry maja haste( haste+moga nas spowolnic).
Narazie tyle tylko wiem. Jak sie czegos dowiem to zedytuje.
dostałem od kumpla tutora:
* behemoth wypada grey tome
* all djinns (blue, green, marid, efreet) lepszy lot i exp Marid/Efreet tylko upija(zwykłe prawie wogole) i dropi Djin Blade
* bonebeast nowy atak poison
* demon haste(strong?) i to ponoc spore
* destroyer
http://tibia.gamigo.de/forum/attachm...d=252936&stc=1
* dwarf geomancer wypada green tome
* frost dragon haste,brak slabosci na energie,slabszy deff,lepsze srednie hity, daje haste innym(graczom tez) slabiej sie lecza
* giant spider poison atak z dystansu
* hero slabiej sie leczy
* hydra poison atak z dystansu, lepsze leczenie
* some apes (kongra, merlkin) mnije cashu leci
* minotaur mage mocniej bije?
* necromancer lepsze leczenie
* quara hydromancer & hydromancer scout ??
* quara predator wypada blue tome
* serpent spawn wypada yellow rose
* sibang mniej cashu?
* troll champion spear atack
* vampire haste,wiecej bije,leczy sie,ucieka na deep hp, 305 exp,czestszy paraliz
* warlock 3,5k hp,mocniej bije,leczy sie lepiej do~300 hp
* water elemental & massive water elemental słabszy deff?
POI monsters will be done with the summer update.
taa... kolejny przyklad glupiego pomyslu NIEMIECKICH cipusi.
Mysla ze robia fajnie a niszcza zabawe z gry w piksele. Ja mam o tym wszystkim jfno zdanie: tibia 7.6 come back!!!
to juz przesada, knightem do 70 spokoinie mozna expic biorac 2 bp strong health i,lub mana potiony. Magiem by wbic 60 biore po 10 bp strong mana potionow. Knight na 50 ma juz +100k i mase fajnych smieci, a mag nie ma nawet 50k i wszystko musi sprzedawac.A to wszystko bo knightami graja nooby ktore bija z "aksa". Knighci nawet na 100+ widzialem jak probowali zabrac 12 lvl 50gp. Knighci sa najprostsi do grania, wszystko co musi zrobic knight to troche poskilowac, albo nawet i nie, bo i tak mocniejsze potwory rozwali biarac 50 bp potionow... Magiem nie moge nawet mrugnac bo juz widze napis "you are dead", tak samo z freezem - knight na gsach moze dostac kicka, a mag na scarabach juz umiera. na dodatek knight leczy sie i atakuje - w praktyce trzyma F1, a mag musi wybierac - atak lub leczenie sie. GZ cipsoft, czekamy na spawn orshaabali na rooku :-)
edit: masakrer12: jesli to prawda, to kurde co ja bede bic ? RATY? taki mag na 60-70 jak nie bedzie bic vampirow to nie ma co. Gzgz cip soft.Haste ? Przesada. rozumiem loot etc, ale nie bede bic djinow z noobowskim expem
Fakt Sorc/druid nigdy zarobic nie mogl....Ale teraz ponoc jak ten loot z dragow leci...Mozna by bylo tam dobrze zarobic Sorcem/Druidem a co do uptade Na moje jak zwykle pogorszyl sprawe;/ 7.6 Rules dla mnie....i nic tego <na to wyglada> nie zmieni
Bylem przed chwila na vampirach..Zal.pl Bravo Cip Gratuluje...Tak dalej I wszystkim sie odechce w ta gre grac..
sebix: dragony sa porownywalne do cyclopolis (jak sie wie jak tam expic ;-] )... I 10x bardziej oplacalne sa cyclopy niz zatloczone smoki przez "knaithuff" z aksem. Po za tym dragi daja exp gorszy niz warlocki ktorych juz nie potluke solo + stairjumping.