dokładnie, mogliby ogarnąć loota.
z potionami coś zjebią zapewne :>
Wersja do druku
dokładnie, mogliby ogarnąć loota.
z potionami coś zjebią zapewne :>
Moze od razu je zrobic niezniszczalnymi i obnizyc cene jeszcze? W koncu hity w pvp za 250+ i w pvm za 500+ to zdecydowanie za malo...
A co do potionow... Kurde no... Az sie boje ;p Szukalismy 4 osoby to team na Anhilator... Jak spieprza cos z tymi potionami to nie wiem... dalej z noob eq bede latac ;(
Ja kupiłem 100 mf na dle a tu update tylko zeby nie zmienili skryptow do manasow bo zmienia to do wody z manasami..
Assasiny sa dobre, liczmy ze 1 strzal z sd kosztuje 100gp, 1 assasin = 3 hity to 33 gp. Z tym ze sork musi tracic 1 runde na sd (mogl by uzyc potiona, exury) a pall nie... wiec assasiny sa juz dobre ;))
@topic
Stawiam, ze dodadza jakies potiony miedzy 8-50 lvl, 50-80 lvl, bo np 79 knight padal od pk teamu na raz, dwa a 80 juz nie...
Nom fajnie za zrobia te potiony oby nie zjebali^^, ale niektorzy z was mnie rozwalaja;] haha
i co?? taki 160 MS bedzie sie potionowal np. Super potionem po 400+ many? czy ile? Lepiej idzcie na ots, a nie gracie w rl tibie;]Cytuj:
Dobrą opcją byłoby także dodanie tych potionów od ~150 lvla, żeby troszkę urozmaicić grę.
Po 1 jak to czytam to nie mogę z noobów co piszą aby ulepszyć assasin stary... no fakt najlepiej aby as były od 50lvl i miały 80 ataku jak na teście kiedyś palkowie bili po 800 w demony... (btw, dla mało inteligentych tylko atak taki był na teście) A ja szłyszałem że do sklepów mają być wprowadzone berserk,bullseye, etc potki :) No ale to może być plotka.
Nie martwcie się ja mam 10bp ghp. ^^
Ediiit <--- cos mi sie w poscie najebalo.
#Up
Powaga assasiny na tescie mialy 80 ataku? Spoko by bylo gdyby zmniejszyli wymagany lvl do 50~ w koncu magowie moga uzywac sd a my tych piekielnie ciezkich spearow ;((
Najlepiej to jak by Uhy przywrócili do czasu z przed update gdy poty wjebali...
najlepiej niech cofną tibie do czasow 7.5 , albo niech odpalą server z taką tibia (nowe miejscowki mogą zostac) i zobaczymy kto z forum bedzie mial najwyzszy lvl (ja) :D:D
Potki mogliby poprawić bo z moich wyliczeń średnia ładowania mana potka (tego pierwszego) wynosi ~85, a heal potka 122.
Obliczenia zrobione na podstawie zużycia 100 każdego rodzaju potków.
Najbardziej sie boje ze cos zjebią z potionami ;(. Oby nie. I by mogli zmniejszyc wage spearow i przywrocic zasieg na caly ekran.
Assassin stars powinny mieć z 55 ataku i być droższe, teraz to jest bezsensu, że taki pall od 80 może więcej bić expa niż taki 100-150 ek, gwiazdki powinny być na specjalne okazje, np wojny, bossy itp albo jak ktoś chce PG(waste). Mag jest też trochę za mocny, nie mam pomysłu co powinni zmienić, trochę denerwujące jest jak 130 mag expi na frostach 500k~/h z profitem, albo 198 mag 900k/h(nie wiem czy profit czy waste), zaraz ktoś napisze, ze 200 mag to chyba musi mieć lepszy exp? Czy taki knight z 200 lvlem wyciągnie 500-900k/h? nie ma szans, chociaż by wasteowal jak cholera. 130 mag który bierze 8-10 frostów na klatę i leczy sie tylko exurka, a ja 110~ knight i mam problemy wziąć 5 frostow na klatę, źle to ująłem, nie mam problemów, jest to nie możliwe;)
Niech będą potiony, ale siła ich leczenie niech zależy od lvl... Żaden min. max... Trochę żal, bo przeciętnie shp mi daję ~~220 hp na 75 lvl.