update do dołpy normalnie bo jak ide na hydre to na sd wydaje(przyklad) ze 150k a pally 30k na power bełty a bije podobnie i dupa :"(
Wersja do druku
update do dołpy normalnie bo jak ide na hydre to na sd wydaje(przyklad) ze 150k a pally 30k na power bełty a bije podobnie i dupa :"(
Jak każdy update budzi kontrowersje, ale jedno sie nie zmieni - cipsoft zarabia ; 'd
Według mnie to jest bardzo dobre podejście. Ponieważ postacie powinny być po równo, a nie że MAGE na 120 levelu jest znacznie silniejszy niz knight na 120 levelu.
__________________________________________________ _________
oraz powinni zmienić to w tym ponieważ knight ma bardzo trudniej na początku jak Mage.
ja uwazam ze to niedorzeczne po upie odzeszlo tyle sorcow i drutow podobno MDW tez juz nie gra polepszyli tlyko knightow jak ja z kolega ma dragi poszlem to wlnalem dragowi 30 z hmma... oczywiscie po upie ^_^P.S jestem sorciem
ale tez zgadzam sie z up :)
Wedlug mnie to nie powinni ruszac obrazen ofensywnych od sorc i druida
teraz druid i sorc to lipa palle i najty wiecej udezaja z broni niz sorce z sd czasami
Zal mi osob ktore biadola ze sorc i druid zostal udupiony ....
Tak na prawde to knight zawsze zbieral po dupie!
Przyjmijmy ze jest knight 100 lvl vs. sorc/pall/druid tez 100 lvl
Wiadomo ze na tym lvlu 90% osob ma pacca chociazby za gp kupionego.
Knighta ciezko bedzie ubic bo ma duzo hp ale sorca/dru to z samym scignieciem bedzie ciezko z paladynem raczej tez sobie nie poradzi jesli walka jest na otwartym terenie...
Calkiem do niedawna (chyba 1,5roku temu) knight nawet nie mogl wytargac lootbaga bo nei dalo sie ropowac bagow podczas gdy pall/sorc/dru na stosunkowo niskim lvlu mogli juz samemu huncic dragi - wiadomo ze mniej itemow leci ale bardziej oplacalnych
Jak sytuacja wyglada teraz?
sorc/dru - mysle ze nie wiele sie zmienilo niestety fanatycy tych profesji wyrazaja glosny sprzeciw i jecza ze male hity maja bo przyzywczaili sie ze musza miec o 500 wieksze od innych profesji. Oczywiscie sorc moze juz na low lvl zabijac pojedyncze spawny np. dragow czyli potworow nie dostepnych dla low lvl knightow. Sorc/dru na high lvl dalej wymiata.
paladyn - juz na dosc niskich lvlach moze klepac calkiem oplacalne potworki (dragi/cyklopy/dwarv guardy). Trening nim jest duzo szybszy niz knightem. Na servie pvp nie ma z tym problemu latwo jest wyskilowac palla uzywajac maga na macro z monkiem (wystarczy elegancka miejscowka i jedziemy). Na non pvp jest sprawa duzo trudniejsza ale jak ktos sie uprze to zrobi monka i podstawi pod niego gejomancera no i paladyna aby w niego rypal : s Gra paladynem jest dosc ciekawa (gralem nim lecz tylko 1 raz) na poczatku mamy dostep do w miare mocnych (dla naabow ; ) ) potworkow co bardzo umila gre i nie trzeba tyle trenowac na samym exepieniu skille ladnie skacza. Niestety na wyzszych lvlach spowalnia exepienie ponadto bolty kosztuja ale warto pamietac ze nei potrzebuje on odrazu crown seta p arm mu starcza jesli gracz umie biegac ; P Zdecydowanie nie polecam paladyna newbowi zaczynajacemu gre w tibie dosc ciezka postac. A to ze pall wolniej exepi na high lvl nie zmienia faktu ze moze nabic calkiem ladna ilosc exepa w jeden dzien ; p no i jest swietnym pk szczegolnie gdy wyrobi 15 mlvl
knight - na low lvl slabiutki... wyskilowanie go zajmuje duzo czasu ale po update bardzo sie oplaca! Kiedys zmiany po skillowaniu nie byly wprost odczuwalne teraz widac jakie knight ma przywalenie na skillach 75 i z dobrej broni. Duzo lepiej sie teraz nim exepi ; ) frajda zaczyna sie na lvlu 30+ i skillach 75+/75+ wtedy knight'em calkiem milo sie gra. Powyzej 100 lvla wyraznie przesciga juz paladyna na tym lvlu i skillach no i eq solowanie nawet Dragon Lordow jest dla knighta pierdnieciem. Jednym slowem najtrudniejsze i najnudniejsze sa poczatki potem z gorki.
Podsumowujac:
Mysle ze nie ma co jeczec ze update wywalil w kosmos palladynow i knightow bo tak na prawde to wlasnie zblizamy sie do wywazenia tych postaci a wszelkie jeki na ten temat sa spowodowane tym ze sorc/dru zawsze gorowali nad innymi profesjami zarowno ze strony zamoznosci i szybkosci exepienia. I nie mowcie ze sorc musi w pyte dlugo runy robic bo na non pvp szczegolnie widac jak sorce robia te runy afkujac ; p
Zreszta na pvp tez gralem i jest identycznei tylko ze wtedy zamiast opcji wyloguj gdy gm przyjdzie ustawia sie wyloguj gdy player przyjdzie ;s - w bocie rzecz jasna
Moim zdaniem to cipy z Tibii teraz zrobili OTS. Czary takie jak exori gran są żywcem wzięte z Ots'ów. No i te zabójcze hity... Powinni przemyśleć co zrobili źle i jeszcze raz spróbować wyrównać profesje.
Bullshit, druid i sorcc zamożniejsi od knighta?? Chyba jak knight ma o 100lvli mniej, świetnym przykładem jest JAvAL, pamiętam że kiedyś w jego temacie czytałem, że jak padł to musiał sprzedać swoje bohy bo nie miał kasy na blessy, 120(wtedy) ed. Pozatym przed upem, druid i sorcc musieli dużo więcej włożyc w exp co zmniejszało zysk z expienia, ale dawało siłę, za to knight wkładał o wiele mniej, czyli miał większy zysk, ale expił dużo wolniej.
A teraz? Knight wkłada tyle samo (czyli b. mało) na exp, expi szybciej i stosunkowo bezpieczniej. Sorc/Druid wkłada tyle samo(czyli dość dużo) expi 2x wolniej, oczywiście co chwila narażając się o niespodziewany dead. Co do skilli, nie gadaj że kina ma źle bo w porównaniu do palla to ma luz, nie musi ciągle biegać po ammo, a to że leci mu wolniej od palladyna właśnie jest tym spowodowane. A co do skille/mlv to już wogóle nie mówie... Wbiłeś kiedyś 60mlv? albo chociaż 50? Jest nie porównywaniej trudno go wbić jak skille 70/70.
ja bym zamknal ten temat
Przed updatem knight nie znaczył nic na wojnach, służył jako samouhający się garnek nie do przesunięcia, teraz jego rola uległa znacznej zmianie co bardzo wszystkich rycerzy cieszy.