jakbym miał wymieniać olej do moich gruzów to bym poszedł z torbami:reeeee
#TEAMDOLEWKA:czesiuhehe
Wersja do druku
jakbym miał wymieniać olej do moich gruzów to bym poszedł z torbami:reeeee
#TEAMDOLEWKA:czesiuhehe
wymieniałem jak specol był poniżej 70zł:pepezyd
Wszystko zależy.
Jeżeli chcesz tym autem pojeździć a nie oddać po zakończeniu leasingu to wymień po 5k a potem wymiany co 15k. Jeżeli chcesz to oddać w pizdu i wziąć nowe po zakończeniu spłaty to pierdol te wymiany.
klasyka, ujebalo korbe przez panewki, ale dalo sie tego uniknac, wystarczy wymienic panewki na takie bez wady
https://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?t=7582Cytuj:
A co do samej roboty wystarczy
- podniesc auto
- spuscic olej
- odłaczyc czujnik z miski oleju
- odkrecic rure od IC od miski olejowej
- odkrecic sruby trzymajace miske olejowa
- nozykiem obciaklej miski olejowe
- nozem lekko oddzielic miske od bloku
- podstawic pojemnik pod silnik bo jeszcze troche leju skapnie
- zdemontowac smok ( sama rurke od oleju bez pompy oleju )
- odkrecic sruby trzymajace korbowod ( dostep do nich jest dobry )
- warto wspomniec iz inny numer panewki idzie na gore a i inny na dol ( sa one naznaczone charakterystycznym minusem )
- wymienic panewki i posmarowac lekko panewki od wewnetrzej strony olejem
- sruby nowe nalezy dokrecic kluczem dynanometrycznym 30 nm i nastepnie dokrecic ( 0,25 obrotu ) o 90 stopni
- zakladamy reszte w odwrotnej kolejnosci
- nie zapomnijcie o kleju do miski olejowej ktory tez troche czasu potrzebuje na wyschniecie
1.9 tdi to z oznaczeniem ASZ, stronk:czesiuhehe
We wczesnych 2.0TDI też wystarczyło wymienić wadliwy zabierak pompy oleju i silniczek złoto, ale tego dowiedzieliśmy się dopiero po ilu, 6-7 latach? Do tego czasu zdechło pełno tych silników. Dzisiaj to żadne BXE i 2.0TDI nie jest straszne, co nie zmienia faktu, że to zjebane silniki i tyle.
Takie pytanie mam co do świec żarowych w dieslu. Lepiej wymieniać co te 80-100kk? Nawet jeżeli auto bez problemu odpala czy dopiero jak się pojawią jakieś problemy?
Jaki silnik?
Ogolnie to sie przyjelo ze co 100kkm sie zmienia, ja osobiscie w dizlu zmienialem chyba przy 190kk a juz 320kk nalotu i zero problemow.
Nie wiem czy jest specjalnie wrzucac auto na kanal zeby wymienic tylko swiece, gdy auto nie ma zadnych objawow ani zadna kontrolka od swiec na desce nie sygnalizuje problemow. Imo lepiej to zrobic przy okazji wymiany rozrzodu bo masz na wierzchu juz wszystko i swobodny dostep do swiec.
Jesli jednak chcesz sobie zmienic albo sprawdzic te swiece to np. w TDI nie jest to skomplikowane
https://www.youtube.com/watch?v=_MRY...l=MarcinStoker
Ford kuga 2.0 tdci