Tym bardziej jeśli fajna felga i spoko samochód to wpakowałbym 205 bo 225 będzie tak "naturalnie" wyglądać :D
Wersja do druku
Tym bardziej jeśli fajna felga i spoko samochód to wpakowałbym 205 bo 225 będzie tak "naturalnie" wyglądać :D
Na lato, na lato.
Huk wie co tu robić. Jedni mówią że tak jak na wlepce czyli 245/40/18 i będzie git a drudzy żeby brać 225/45/18 bo lepsze prowadzenie w koleinach i nie trzeba się męczyć jak to przy 245/40/18
Czepiłeś sie tego 205. Nie do każdego auta pasuje. Do BMW np. e60 też byś 205 założył? To jak rower będzie wyglądać, na e46 zresztą też. Trzeba też patrzeć pod względem przyczepności, bo taka naciągnięta opona do codziennej jazdy, to sorry. Ktoś, kto szybko lata szybko zrezygnuje z tego.
Masz racje, lepiej do 8j zajebać balona 255 żeby samochód wyglądał na nim jak gówno i ocierał przy skręcaniu xD
Ktoś kto szybko lata zrezygnuje z tego bo? Ja z tym żadnego problemu nie miałem, kwestia gustu.
Wiadomo, że nic nie chroni rantu felgi, opona szybciej się zużywa ale też nie gadaj głupot, że "szybko zrezygnuje"
Bierz 225 i będzie dla Ciebie najlepszym wyjściem.
https://tyrestretch.com/8.5-205-40-R...Achilles-2.jpg
Wszystko kwestia gustu.
Istotne jest też wg mnie jak wyglądają felgi na samochodzie etc
Nie twierdzę, że nie, ale w tej chwili to Ty próbujesz mi teraz weprzeć, że na 8-8.5j opona 205 wygląda jak gówno i nie będzie to pasować do bmw...
Z resztą za daleko zboczyliśmy z tematu :D
@temat
Jak się połapiesz to obczaj sobie jeszcze stronę
http://www.rimsntires.com/specspro.jsp
Mi wygodniej się jeździ na 205 niż 225, bo w koleinach muszę mocno trzymać kierownicę, spalanie też rośnie. Jednak kupiłem 225 :D Lepiej to wygląda.
zimówki mam 205/60/16, letnie 225/55/16, felga 7J. Jedne i drugie opony wyglądają zajebiście. Ja lubię oryginalność, fabrykę i właśnie taki efekt mam. Nie ma balonu, ale jest fajna ochrona felgi, w lecie fajnie się trzyma drogi i lepiej wygląda z tyłu na szerszych, a teraz w ziemie na tych 205 jest cichutko i w śniegu dobrze idzie. Polecam.
Chyba dam 245 tak jak na wlepce i tyle https://zapodaj.net/b3fc8dc95a163.jpg.html
Pisałem na forum audi a4 i mówią że nic nie obciera, koło jest ładnie spasowane z nadkolem i mogę obniżyć zawieszenie po przez amortyzatory 1BE i wtedy siądzie jeszcze -30mm. Bo na seryjnym 1BA auto za wysoko stoi na 18'
Ważne żeby felga miała 8J i ET 47
Z tym ET to też nie jest tak do końca, bo może być ciut mniejsze, raczej nie większe, bo wtedy może obcierać. Przy mniejszym ET felga będzie bardziej wystawała na zewnątrz i jeśli masz zapas miejsca do nadkola, to można ET wziąć mniejsze. Dzięki temu koło będzie mniej schowane, co da nam naprawdę fajny efekt wizualny, dużo lepszy niż naciąg opony.
Na polskie drogi lepsze by były 225, bo na szerszych kapciach słabo się jeździ w koleinach, których u nas nie brakuje.
__________________________
Polecam serwis opon poznań profesjonalny
tak wygląda 245/40/18 8J ET47. Do tego obniżyć zawieszenie by trzeba było. Jak czytałem to 245 lepiej chroni rant felgi niż 225 bo 225 jest węższa
Załącznik 358262