Te THP to chyba chujowe były, ale pewny nie jestem.
A TSI,TFSI, FSI, ten cały chłam do roku 2013 to nie ma co się pakować, bo są problemy. Potem już poprawione to zostało i w sumie jeden kij, downsizing jak każdy inny.
Wersja do druku
Te THP to chyba chujowe były, ale pewny nie jestem.
A TSI,TFSI, FSI, ten cały chłam do roku 2013 to nie ma co się pakować, bo są problemy. Potem już poprawione to zostało i w sumie jeden kij, downsizing jak każdy inny.
czemu kurwa pasaty b6 takie tanie
normalnie nawet bym na to nie spojrzał, ale kurwa średnio z 15-17k (te starsze oczywiście), 2.0tdi, które ma 140/170km, można pokręcić jedno i drugie o te 30km, spalanie niskie, wygląda znośnie, wejdą ze 2 świnie i tuzin kur do bagażnika, dsg, które pięknie zmienia biegi
co jest nie tak z passatem poza tym, że jest passatem??
Awarie elektroniki, choroby wieku dziecięcego i jazda na opinii wyrobionej na poprzednich generacjach? Takie jest moje zdanie nt. Paska B6, po 2008 roku może i ten ich nowatorski 2.0 TDI (na Common Railu) został poprawiony, DSG dopóki nie szarpie też jest uznawany za dobrą, stosunkowo szybko zmieniającą skrzynię automatyczną.
Nowatorski to on nie jest bo inne firmy juz duzo wczesniej opracowaly silniki na common railu i byly rownie pancerne na co przykladem jest JTD
@Mexeminor ;
ty masz zolta miate mordziaty??
dizajn z zewnątrz nawet ładny te b6, ale panel środkowy to kurva jakaś porażka
Pacjent to seat leon I
Ille musze wybulić na dobre 1.8t i która z wersji jest najlepsza pod LPG
nudzi mnie moje 2.0 a przeskok z 140>225km może być przyjemny.
ile toto pali przy normalej jezdzie i butowaniu ? (zarówno 95 i lpg)
ile kosztuje dobra instalacja lpg ?
jakie sa najwieksze bolaczki tego auta i ew. koszta naprawy ?
warto się pchać w to ?
XDDD Z poprzednim właścicielem mojej się kumpel z osiedla gonił Laguną trójką.
Kiedy jesteś w robocie, bo teraz mam wreszcie czas @Ander Twenty ;
Poprawcie mnie ale tego cupry miały 225 koni?
Zwykłe miały 150, miałem kiedyś a4b5 1.8t to po mieście 11 gazu przy takiej pośredniej jeździe, przy mocniejszym butowaniu do 13-14 dochodziło. Nie wiem czy to taka typowa bolączka(w sumie to bardziej zużycie eksploatacyjne), ale ja przynajmniej to przerabiałem i czytałem że sporo ludzi też to było rozciągnięcie się łańcuszka z tyłu rozrządu przez co miałem spadek mocy, a każda ingerencja w rozrząd to zdjęcie całego pasa przedniego. Dodatkowo u mnie bez przerwy były problemy z ciśnieniem oleju ale musiałem wyjątkowo chujowy egzemplarz trafić bo wujaszek w tych samych latach miał to samo i nic nie robił oprócz wymian oleju/filtrów.
@jaxi ;
No kurwa mondeo ładniej wygląda, i sam odpowiedziałeś na swoje pytanie, jest 2 lata młodsze. Do tego ludziom się vagi trochę przejadły, przynajmniej dla mnie na pewno
Jakie samochody w granicach 10k opłaca się kupić jako inwestycję? Tak aby go doprowadzić do stanu tzw. igła i wyjechać sobie nim tylko raz na jakiś czas, żeby go przepalić, a za kilka(naście) lat sprzedać z zyskiem? Myślałem o jakimś e46, może jakiś starszy mercedes, albo borewicz? XD