Na rdzę i czy wycieka olej spod pokrywy zaworów, a reszta jak przy oglądaniu każdego innego auta.
Wersja do druku
Licz się z tym, że w 2.3 każda grubsza naprawa wiąże się ze ściąganiem przodu. Nawet przy wymianie głupiego alternatora musiałem ściągnąć zderzak, odkręcić pas przedni z jednej strony i mocno się gimnastykować żeby się dostać do niego. Jeśli będziesz chciał kupić golfa z tym motorem to szukaj AQN (170KM), lepsza kultura pracy, pojedyncze cewki i ponoć mniejsze spalanie.
Jeżdżę audi a3 8l i wczoraj miałem okazję się przejechać golfem 4 ojca. Silink ten sam, techniczniez tego co wiem też ale w audi dużo ciężej kręci się kierownica niż w tym golfowie. Skąd moje pytanie tak po prostu jest czy możliwe ze coś jest jebniete?
Głównie chodzi mi o stwierdzenie czy jest coś jebniete czy po prostu w tym samochodzie chodzi lekko a w tym ciężej i nic nie zmienisz. Płyn jest ok.
Jakaś "limuzyna" do 8k? Wiadomo jakiego stanu się spodziewam ale chce sam w niego włożyć. Byle silnik był ok.
A6 C5 bym chciał ale chyba nie dostanę?
Passat B5FL?
E-klasa W210?
Z tej trójki wybrałbym przy tym budżecie B5 FL. Jaka motorownia Cię interesuje?
Ja właśnie strasznie się nakręciłem na A6 C5 :l
Dodam że wkład finansowy po zakupie póki co jest nieograniczony.. ale auto musi jeździć i żadne części nie mogą z niego odpadać podczas jazdy.
Silniki jakie mnie interesowały to 1.8 czy tam 1.8T ewentualnie diesle 1.9.
Odpada.. już i tak sam się sobie dziwie że dopuszczam jakiekolwiek inne samochody niż A6 ;D
jak ruda nie straszna to w210 z fajnym silnikiem znajdziesz w tej cenie, ale buda pewnie cala do zrobienia.