6-7 tysięcy na samo auto czy razem z opłatami i ubezpieczeniem?
Od razu do głowy przyszła mi Astra Bertone. Tanie w utrzymaniu, ale niestety minimalnie za mały budżet
Wersja do druku
6-7 tysięcy na samo auto czy razem z opłatami i ubezpieczeniem?
Od razu do głowy przyszła mi Astra Bertone. Tanie w utrzymaniu, ale niestety minimalnie za mały budżet
peugeot 206 za 5.5 tysiaca rocznik 2000 w gazie to normalna cena ?
Normalna
Pierwszy coupe to jest nieporozumienie, to się nikomu nie może podobać
Jeśli już jesteśmy przy typowych coupe to za 6-7k może znajdziesz ar gtv czy fiata coupe ale przypuszczam, że trzeba będzie sporo polatać żeby znaleźć coś sensownego a i tak będziesz musiał jeszcze coś w niego włożyć.
http://otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-...-ID6yi06W.html
http://otomoto.pl/oferta/fiat-coupe-...-ID6yj81Z.html
A, o kurwa, XDD pojebało mi się.
W sumie II to jest ten jebany brzydal, nie wiedziałem, że to już była druga generacja. Mój błąd. Druga generacja w takim razie do 7k okej, jak najbardziej.
Anyway, Gniewny nam tutaj próbuje sprzedać, że III generacja chodzi za 7k. No niezłe, naprawdę niezłe XD
no spodoba, ale problem w tym, że nie ruszy spod bloku, bo za 7k to będzie totalny szrot po przekładce z anglika u Mieczysława Trąbki w garażu pod lasem.
Ale co tu się odpierdala oczywiście że możesz kupić dany model auta po najniższej cenie oporu ale będziesz do niego musiał na sam początek wrzucić połowę wartości auta.
Kupisz rzęcha golfa3 za 1 tysiaka i będziesz musiał zainwestować pare stów w niego na początek no chyba że dolewasz przepalony olej z ursusa, filtr powietrza z kawałka podpaski, dziury lepisz pianką i szpachlą bo z budowy wyniosłeś.
Jeszcze jest Ford Cougar :D
Ten Gniewny to jest jakiś troll, nie można być tak głupim.
Also, 5k za Golfa III w fajnym stanie i fajnej wersji byłbym w stanie zapłacić z miejsca.