do mojego czeskiego towaru u dobrego znającego się na rzeczy mechanika za tył z częściami oryginalnymi i robocizną ok. 750zł~
ale tak jak mówię u mnie części tanie jak tematy danjelka w hp
Wersja do druku
Serio co roku zawieche robisz?
Tak, wrzucam chinczyki bo oryginaly wypierdalaja sie tak samo. Jakbym jezdzil wolniej i nie po lubelszczyznie wytrzymaloby 2 albo 3 razy tyle
kiedyś amortyzatory przeguby laczniki stabilizatora sprężyny i coś tam tam jeszcze zawieszenie sachsa za 1400 ale był to randomowy mechanik
Zawiecha mtechnikowa w bejcy kosztuje over 9000, nie chcę tego kiedyś robić.
also ciągle nie kupiłem Merca, można zapalać znicze i zadawać pytania :/
http://torg.pl/image.php?u=360684&dateline=1497730559
Co się stało?
tak to jest jak sie wymaga chuj wie czego od samochodu 20 letniego i w dodatku kupowanego w polsce
ta ja wogle jak mysle ze stare samochody to mi od razu sie kojarzy ze sie bedzie wszystko pierdolic bo stare hehe
ale patrzmy realnie takich mercedesow w polsce w dobrym stanie w rosadnych pieniach jest w chuj malo, wiec chac kupic cokolwiek to trzeba miec na uwadze, ze cos moze byc do roboty
Dlatego ja wolę kupić egzemplarz, który jako tako kupy się trzyma, wydać na to kilka k mniej niż za wychuchane cacuszko i za zaoszczędzone pieniądze zrobić co trzeba. W starych autach zawsze coś się spierdoli, choćby miało jednego właściciela i 40k nalotu, bo było jeżdżone tylko w słoneczne weekendy, a reszta czasu pod kocem w ogrzewanym garażu.
O gurwa, nie odpisujcie temu trollowi, bo on na oczy W124 nie widział.
Wymagam, by auto miało cenę dostosowaną do stanu, a niestety 90% aut, które oglądam, są zbyt drogie jak na to, co sobą reprezentują. W sumie tyle w temacie, bo jakbym zobaczył tylko te 10%, to bym nic nie mówił i szukał dalej, a tak mówię, bo zmarnowałem kupę czasu i pieniędzy na debili, którzy nie potrafią dobrze wycenić swojego auta, opisać go w ogłoszeniu i przez telefon (prawie zawsze zapewnienia o braku rdzy, a na miejscu wiadomo co i jak, nie wiem po co oni kłamią) i zrobić porządnych zdjęć.
Kolejna paczka zdjęć, jeszcze trochę i się będziemy żegnać
Załącznik 362182
Załącznik 362183
Guys, furmanka powinna stać podkasana z tyłu jak bocian przy sraniu po wymianie amortyzatorów bez sprężyn? bo wiem, że na pewno powinien stać wyżej niż wcześniej po wymianie sprężyn, ale u mnie one zostały i poleciały same amory. Spierdolili coś czy spodziewać się, że siądzie po jakimś czasie?
Załącznik 362462
A taki nowy popierdalaczek
Kupilem auto bo duzo kilometrow teraz robie i czyms musze jezdzic. Kupilem dokladnie 12 dni temu i wykrecilem dotychczas 1400km takze no troche sie to kula
Ibiza 3, 1.9 tdi 130km i powiem szczerze jestem mega milo zaskoczony. Szukalem jakiegos popierdalaczka w dizlu zeby to mialo jakas moc i bylo w miare tanie takze glowny target ibizy, leony, golfy, polowki, troche nimi pojezdzilem, zbadalem i niby takie 1.9 90km tez spoko to jednak za mala moc jak dla mnie i zdecydowalem sie na ta mocniejsza wersje. Kupilem w koncu ta ibize ze wzgledu na to, ze byla w najlepszym stanie do 12k (bo dla mnie majac mniej niz 40k nastawianie sie na jedna marke i jeden model jest opcja 2/10, po prostu bierze sie to co w najlepszym stanie i elo). Zapierdala to jak gokart, trzyma sie drogi jak pojebane, wyjasnia kazdego sebixa w gulfie czy starym bmw na swiatlach, a w trasie pali nie wiem kurwa chyba z 2 litry (nie licze dokladnie, komputer tam pokazuje z 4.5 - 5.5 przy 150-160 km/h - nie wiem na ile to prawda, ale mysle, ze nie myli sie bardzo)
Dopiero w przyszlym tygodniu tak naprawde zobacze co tam slychac bo odstawiam do mechanika na tydzien furke to mi powie co tam dokladnie slychac, ale jestem pewny na 100%, ze zawieszenie i hamulce to nie jest seria, a jezeli seria to z wersji sport/cupra/fr bo jezdzilem sporo taka ibizka 1.4 i ta moja to jest zupelnie inny swiat
Ogolnie zalecam takie autko w sumie kazdemu - chcesz tanio jezdzic i nie masz duzych oczekiwan to kupujesz, chcesz sie scigac po wiosce to bierzesz, chcesz miec komfort jazdy jezdzac w max 3 osoby to bierzesz. Szans na kontrole policji nie ma zadnych. Jak lubisz sie scigac to bezcenny jest odjazd na co drugich swiatlach od sebixow w gulfach 4 i bmw e36 (:kappa) nie przekraczajac 3 tysiecy obrotow na 2 biegu
pewnie pojawia sie pytania o Corse teraz i na ta chwile powiem, ze projekcik chwilowo zawieszony bo zmienila mi sie praca, zarobki i priorytety i licze, ze uda mi sie kupic max do przyszlej jesieni Saaba 93 z B205R lub B235R