O kurwa to spalanie podane przez producenta, 5,4 mieszany XDDDDDDDDDDDDD
Wersja do druku
O kurwa to spalanie podane przez producenta, 5,4 mieszany XDDDDDDDDDDDDD
W autoświecie albo motorze jest w tym tygodniu test Stinger vs 430 i A5. Bmka wychodzi najlepiej ze spalaniem, ale różnica między tym co podaje producent, a co jest realnie to 45% :v
https://www.youtube.com/watch?v=lRCdn2EM7Dk
Blisko 300 koni, na filmie pojechało to 12.60, ktoś w komentarzu napisał, że udało się zejść do 11.70, co jest już zajebistym czasem i mając takie auto można by się już coś amatorsko pościgać.
SHOSHOP stage II cams = 800$
Heavy Duty Valve Springs = 230$
Ported intake = 320$
Gutted 40mm big bore butterflys = 190$
80mm MAF sensor = 200$
Fuel Pressure Regulator = 280$
48lb injectors = 520$
255LPH Walbro Fuel Pump = 80$
Razem 2620$, na dzień dzisiejszy 9694zł, do tego transport, podniesienie kompresji poprzez splanowanie głowic, nowe uszczelnienia, nowe świece i przewody, mocniejsze heble, jakieś lepsze gumy, no i skrzynię wypadałoby odbudować i wzmocnić, wyjdzie ze 25k pewnie na gotowo.
A może by pojebać to Fiero i zrobić naprawdę szybkie SHO? :hmm
Kurwa calego posta napisalem i mi sie usunal .. dzieki za odpowiedz i duzo cennych informacji. Tymczasowo pomieszkuje w anglii i z tego co sie orientuje nie ma tam w ogole na rynku x drive jezeli chodzi o f10 co mnie zdziwilo. W ogole 525d jest w 2.0? O ile pamietam trojki w 25d byly 3 litrowe? A i w ogole to jest normalna cena za takie auto? Prawie 300k? Ile w takim razie kosztuje nowka po lifcie g30?
300 000 to kosztowalo jak bylo nowe, i takie sa ceny tych bmek.
525d i 528i to 2.0, pozmieniali troche te oznaczenia i nie ma silnikow posrednich pojemnosciowo miedzy 2.0 a 3.0, roznia sie tylko moca np 520d to chyba 190 km, moja 525d to 218km, 520i to cos ponizej 200km a 528i to 245km, i nie wiem jak to teraz wyglada ale jak obczajalem te roczniki 2014-2016 to 525d mial biturbo czyli dwie turbiny bodajze jedna wieksza druga mniejsza, a 528i to byl system twinturbo na pojedynczej turbinie ale z jakims podwojnym wlotem czy czyms.
Nie wiem skad jestes ale w razie czego zapraszam Kolbuszowa-Rzeszów to Cie przewiozę i sobie ocenisz, ja po miesiącu użytkowania daje jej 8/10 - -1 za niskie zawieszenie tj. wkurwiaja mnie krawezniki i -1 za mniejsza frajdę z jazdy niz e38 750iL
Mam okazje kupic audi a6 c6 2005 kombi 2.4 benzyna+lpg automat (7 biegów) za 13k. Blacharka cała jest git, zero rdzy, skrzynia też nie szarpie, nie zauważyłem nic co by mnie zaniepokoiło . Jedynym mankamentem to klapa do wymiany i trzeba zrobić generalny remont silnika , jeździć jeździ ale bierze olej. Felgi 18' od rs4 nie wiem czy oryginalne bym musiał sprawdzić. Może ktoś miał ten sam silnik i robił remont generalny lub wie ile może kosztować wymiana wszystkiego
Jak wyjdzie 10k to chyba już lepiej wymienić silnik
Generalny remont fałki może wynieść sporo więcej niż dycha. Nie mam pojęcia jak wyglądają ceny gratów do Audi, ale sama obróbka głowic i bloku pożera naprawdę sporo hajsu. Jak mi chodził po głowie remoncik mojego modulara, to posprawdzałem ceny i ja zamknąłbym się w 15k; to V8, ale fordowskie, a sprowadzając graty ze Stanów ma się je za grosze. W moim przypadku robocizna - a w tym obróbka - pochłonęłaby większość tej kwoty. A nie wiem czy do takiego Audi uda się kupić kupić komplet korb, tłoków, pierścieni, panewek, uszczelnień i rozrządu za około 1k$...
Ale @Dunk ; skąd pomysł, że potrzebna jest generalka? Może wystarczy ogarnięcie pierścieni?
@up: Jeśli całe auto jest ok i remont silnika wyrówna cenę, albo nawet nieznacznie ją podbije ponad średnią, to oczywiście, że lepiej jest zrobić remont silnika i mieć spokój na dobre, niż dołożyć do egzemplarza, który w każdej chwili może tego remontu potrzebować.
Popieram wawa, wymiana silnika w starych trupach nie ma sensu, bo ciężko o pewny silnik. A remont może wyjśc i z 6-8k ludzie różnie nazywaja remont generalny - dla niektórych to UPG, jakies uszczelki zaworów, pierścienie, panewki jakiś szlif korbowodu, dla innych to też wymiana tłoków, tulejowanie cylindrów, a może nawet wymiana, nie wiem czy da się to wymienić - no to z tłokami i robiąc wszystko na tip top 10k może nie starczyć, ale to już oceni człowiek, który bedzie robił remont
@Dunk ; ale ile tego oleju bierze i czy silnik ogólnie pracuje dobrze, jeździ dobrze, nie ma niepokojących objawów poza konsumpcją oleju? Bo jeśli tak, to nie będzie tragedii w tym remoncie, uszczelniacze i ewentualnie pierścienie i siema, kilka tysięcy i masz zrobione.
~Mex
na zakończenie lata dałem mazdzie troche miłości
-polerka
-korekta lakieru
-wosk
-sprzatanie i konserwacja dachu
jutro odbieram, podobno zwariuje
https://www.facebook.com/wrapperform...97630097118006
https://www.facebook.com/wrapperform...97672817113734
Czemu wosk zamiast ceramiki skoro już odjebałeś polerkę?
Doplac za ceramike to wrzuce
Jakby nie to że masz do mnie całą Polskę (jeśli Koszalin aktualny) to bym ci to za symboliczną stówkę + cena ceramiki położył.
na tym filmiku widac w dali e36 kupe w takim samym kolorze
A z ciekawości ile taka ceramika kosztuje sama w sobie @Pelikan ;
Najbiedniej w okolicach 200zł za buteleczkę, w zależności od firmy. Pewnie są tańsze, ale nie szukałem. Normalnie to tak 300-400, do 700zł za marki typu GTECHNIQ. Masz o tyle dobrze, że lakier jest już spolerowany. Bo problematyczne jest przygotowanie auta do takiej ceramiki, samo położenie to chuj. Jak ma być dobrze to dokładne mycie, dekontaminacja, glinkowanie, cleaner, polerka lakieru (jak jest mocniej porysowany), odtłuszczenie i dopiero kładziesz ceramikę.
są ceramiki że bez umiejętności nie położysz. Ba a nawet nie kupisz jeśli nie masz studia. Ceramikę z chin ostatnio testowali za 79 zł i coś tam działała nawet.
Z twoim kolorem na pewno efekt będzie mega. Najlepiej takie wychodzą. Rupers + Koch i jazda z tematem. Wosk klasy premium też jest dobrą opcją chociaż po ceramice umyć auto to jest bajeczna sprawa nawet samą ciepłą wodą z myjni samoobsługowej. Po wosku też ale wosk poleży z 4 miesiące może 5, chyba że będziesz sam jakimś QD nacierał po myciu. No omijaj daleko myjnie automatyczne i ściągaczki do wody.
Dobra ofiszjal moja nowa furmanka. Po dlugich poszukiwaniach i wielu postach wybor padl jak wiecie na cos totalnie innego niz szukalem. Na razie ukrecone jakos 1.1kkm i jestem w chuj bardzo zadowolony. Nawet jak sie bedzie jebac to jestem nadal zadowolony. Radosc z jazdy 10/10 zupelnie co innego niz te niemiecki wozy na guwno.
2.0 JTD 170 kuni i co wincyj mozna dodac nic wincyj. Naglosnienie BOSE, wersja z navi, grzane stolki, skora, automatyczne swiatla i wycieraczki, hill hold i jakies tam inne pierdolety, cos tam brakuje do pelnej opcji, ale i tak jest dobrze i wygodnie. Generalnie jak ktos nie mial do czynienia z tym samochodem to polecam sprawdzic i sie przejechac bo robi robote.
https://imgur.com/HDngQ9p.jpg
https://imgur.com/m6bQeuc.jpg
https://imgur.com/aHh5H6S.jpg
No kurwa nareszcie :D, za wąskie tablice będzie kara, morawiecki zaciera rynce
Przecież te blachy nie pasują tam jak Mexe do NBA xD Ale fajny furak
Takie byly, ja wloze normalne jak juz przerejestruje bo nie podobaja mi sie ta zaslepki, 10 wypustek jak na jakims dildosie.
Poka srodek co?
Z przodu te tablice fajne w Alfie, ale z tyłu to jest xD
@Master ;
Może nawet być, w sam raz dla kobiety [emoji3].
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
https://apollo-ireland.akamaized.net...JeM_rev001.jpg
Imo wlasnie z tylu spoko wygladaja, a z przodu chujowka
Wiadomix, dla siebie bym nie kupil :kappa
Tył w tym aucie nawet spoko, ale przód to jakaś porażka, jak większość alf. A te lampy za kloszami to jak turbiny samolotu XD Środek całkiem ok.
Przod to porazka jak wiekszosc alf. Ekhm xd. Have you kurwa ever seen brera or just jebane 159?
jak 159 ma najpiękniejszy przód z wszystkich aut ever
taki skurwiel który ci wyruchał dupe, matke i ojca i dalej mu mało
Większość alf, nie wszystkie. Z resztą i tak wg mnie najładniejszy przód w tej marce ma nowa giulia, to im wyszło.
jak przód nowej giulii to wtapia się w tłum jak chuj, a gdyby nie scudetto to w ogole bylby jakąś optimą albo maździną
159 najładniejszy przód z tych wszystkich alf
Teraz ja. W końcu jakieś fotki porobiłem
https://imagizer.imageshack.com/v2/xq90/923/xoF9lN.jpg
Elegancka furmanka, kurwa ludzie z forumka sie rozwijaja podoba sie to dla mnie
Ty, ale jak porobiles wincyj zdjec to moze bys laskawie je wrzucil czo? xD
Jak w końcu dostane downpipe, blow off i "Ford Performance" to będą fotki i filimki
Załącznik 368125Załącznik 368126Załącznik 368127
Ojebalem dzis Gulietke tym qd w sumie na zywca robi robote w chuuj podoba sie dla mnie, mimo chujowej scenerii daje rade i dobrze to wyglada
Szkoda tylko, ze nie mam garazu i jutro jak wstane to bedzie cala upierdolona na nowo
Czym kurwa?
Zderzak miałeś wymieniany??
Ps co za podczłowiek wziął małe tablice
Zderzak teoretycznie nie byl choc wg. mnie byl albo cos bylo robione bo jest nierowno spasowany
Dobry czlowiek kurwa zmienilbym juz te blachy, ale wlasnie przez to, ze jak ja wymienie to zmienie na zwykle nie chce wymieniac bo w chuj lepiej mi pasuja te krotkie i jak se pomysle, ze mialbym miec normalna to musialbym zmienic auto, a w sumie nie ma na co
Jakbym zobaczył gdzieś to autko na parkingu z tymi małymi tablicami gdzie masz miejsce na duże to od razu kluczyk w dłoń pzdr nie parkuj pod biedronka
Typie jak ja mam biedronke prawie w ogrudku to jak mam pod nia nie parkowac xD jak cie zoabcze u mn na podjezdzie to bd strzelal wiesz o tym
Ale serio lepiej wyglada z kurtko, serio serio nie jestem fanem tych krotkich bo na 90% aut wyglada to mega chujowo (w sensie nie licze tych gdzie tak ma byc fabrycznie), ale akurat na tym w chuj nie chce dlugiej xD
ale wiesz, że ona ma miejsce na długą, a nie krótką rejestrację
i to właśnie wygląda chujowo