póki cieplo
mx5 2l 160hp
http://puu.sh/BbXJ5/e50ffea9f0.jpg
Wersja do druku
póki cieplo
mx5 2l 160hp
http://puu.sh/BbXJ5/e50ffea9f0.jpg
W sumie NC jest ciężka, nie prowadzi się już jak NA i NB i jest zdecydowanie większa od nich, ale ciągle to MX-5, a 160 koni to już daje radę nawet przy tej masie. Ile dałeś? @Byczek ;
Duzy chlop w malej furce, chcialbym to zobaczyc :D Jednak co do samochodu to bardzo ladna sztuka GZ
31k 2 lata temu poza sezonem garażowana mysle jeszcze sezon pojezdze i sprobuje sprzedac za ta sama cene
Ogolnie zrywne autko bardzo dobrze trzyma sie drogi. Minus ze przy zalozonym dachu strasznie glosno no i siedzac tak nisko wizja nadjezdzajacej ciezarowki z naprzeciwka :kappa . Przy powylaczanych systemach mozna fajnie polatac bokiem
Nwm moja wizja z nadjezdzajacej ciezarowki jest calkiem spoko
bo przy wypadku zmieściłbys się w schowku
a mx5 marzenie, kiedyś się kupi na drugie albo i trzecie auto ehh
http://i65.tinypic.com/2nst8ar.jpg
A może by tak Fiero Bronze na SHO dać?
:hmm
A może by tak nie, bo oszpecisz fajną furę w oryginale?
Jak oszpecisz, piękny kolorek przecież.
I mnie tam oryginał wisi i powiewa, a z każdej strony znalazło by się coś do roboty, więc najsensowniej byłoby dać nowy lakier.
Ale rdzy, poza jakimiś małymi wykwitami, to nie ma nim, więc może lepiej byłoby zabezpieczyć ewentualną chujnię i dać folię.
oszpecić sho?? da się???
kurła, spirit of american 90's mi obrażajo
Ten Fiero bronze wygląda bardzo dobrze
Wygląda genialnie i jeśli postanowię zostawić sobie to auto na dłużej, to na bank ten kolor siądzie na wiosnę.
Już tinderbirda częściowo miałeś w takim kolorze
Tylko krańce progów zewnętrznych ;/
Niestety takie zmienianie koloru samochodu trwa zbyt długo, w razie czego uderzę w jakąś folię.
Trzebaby być pojebanym żeby w taki sposób potraktować auto, które nie idzie z góry na złom za jakiś czas. Cała blacha do wyjebania potem.
??? Widziałem niejedno auto po zdjęciu folii, bez większych skaz, więc w czym rzecz?
@Pelikan ;
Bardziej chodziło mi o celowe pokrycie rdzą całego auta. Zrozumiałem, że wstępnie tak chciałeś zrobić, ale zrezygnowałeś na rzecz folii.
Jak ty zrozumiales ze on chce pokryc auto rdza bo nie jestem w stanie zrozumiec twego toku myslenia
A nie wiem, wstawił zdj jakiegoś rdzawego koloru, napomniał coś o rdzy, myślałem że chce zerdzawić auto, bo widziałem już takie super "projekty" co ludzie całe auto rdzą pokrywali. Myślałem że kolejny taki.
moj obecny łazik po polach i lasach :D
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net...ac&oe=5C0C2E97
niezła upalara
obniż go troche wrzuć białe kierunki i będzie git
az mi sie przypomnialo jak w pierwszej pracy tuz po maturze mialem sluzbowa fieste III ehh to bylo auto, nigdy nie wiedziales jaki bieg wrzucisz a krecenie na parkingu zastepowalo trening lap w silowni
Wcześniej jakoś nie miałem okazji nawet zdjęcia wrzucić, winc tero śmigam tym:
https://i.imgur.com/MDOno8j.jpg
Jak cos to ja chetnie wskocze na tylna kanape @Cybuch ; jak cos.
Ladna furka.
Co ciekawego pod maska?
Master - zapraszam, ale modliszka będzie zazdrosna xD
Exe - M54B30, manual. Trochę jeszcze trzeba w niego włożyć hajsu, ale przede wszystkim LPG xD
Cybuch, ale Ty mnie zaimponowałeś w tej chwyly
błotnik prawy malowane ???? @Cybuch ;
@Bubuch ;
Na zdjęciu jest lewy i był malowany.
Exe - niestety nie jest to V8, ale i tak cieszy
230 kuca w e46 to podobna frajda jak 330 w e60
Dobra, to teraz moja kolej, wrzucę co się działo z autem przez 3 lata w kwestii blacharki. Wszystko to powstało przez moje niedopatrzenie, brak czasu, częste wyjazdy za granice i odkładanie na ostatnią chwilę. To co zobaczycie może zranić wasze oczy, więc oglądacie na własną odpowiedzialność.
Zacznę od tego, że po kupnie auta wszystko z blachą było w porządku, nie było oznak korozji, ale z drugiej strony nie przeprowadziłem konserwacji, żeby zabezpieczyć auto przed nadchodzącą zimą. I tak, podczas pierwszej, jako właściciel, zimy 2015/2016, gdy siedziałem ponad półtora miesiąca za granicą, a auto pod chmurką w śniegu, deszczu i błocie, coś musiało złapać od wewnętrznej strony tylnych nadkoli i na progach. Gdy wróciłem widziałem, że coś zaczyna się pojawiać, ale z auta korzystałem codziennie, więc zbagatelizowałem sprawę, usprawiedliwiając się w myślach "jak będzie chwila wolnego to odstawię auto, żeby coś z tym zrobić" - niestety taka chwila nie nastała, aż do maja tego roku. Jakoś tak wyszło, że zawsze jak myślałem o tym, żeby ją odstawić to coś się pojawiało, jakiś wyjazd, brak funduszy, auto potrzebne, bo auto rodziców w warsztacie, albo trzeba było postawić na warsztat e46. Przed każdym dłuższym wyjazdem (2 razy do roku w okresie wakacyjnym i zimowym na około półtora miesiąca) brakowało czasu, żeby dogadać sprawy z blacharzem i lakiernikiem, a jak wracałem to witamy na początku tej pętli - potrzebne auto z jakiegoś powodu. To z roku na rok powodowało, że coraz bardziej wstyd było poruszać się tym autem. Czarę goryczy przelała taka historyjka - jakiś niecały rok temu, koło 4 w nocy padł mi akumulator (pewnie ze starości, chyba nie był wymieniany przez poprzednich właścicieli), auto zaczęło strasznie, nieustannie pikać więc się przebudziłem i zszedłem sprawdzić co i jak, odpalić już nie chciał, więc odpiąłem klemy, pozamykałem kluczem i stwierdziłem, że rano pojadę po nowy. W czasie około 4 godzin ktoś wyciął mi spoiler z klapy, zostawiając okropny ślad. Oczywiście gdy zabrakło spoilera to usunąłem też płetwę z dachu.
https://preview.ibb.co/ekEM59/225224...59094528_o.jpg
Muszę dodać, że w czasie gdy upadał wygląd tego auta, to mechanicznie starałem się go cały czas utrzymywać na dobrym poziomie. I tak się stało. Raz lub dwa razy do roku odwiedzałem ASO, robili mi listę rzeczy do zrobienia. A ja powoli sobie wykreślałem kolejne pozycje z tej listy. Więc chociaż z tego faktu jestem zadowolony.
Przechodząc do najważniejszego - stan blacharski po 3 latach, bagatelizowaniu sprawy i odkładaniu tego na później. Auto było lekko puknięte z tyłu po prawej stronie więc tam widać dużo więcej rdzy.
https://preview.ibb.co/juEua9/401439...18627072_n.jpg
https://preview.ibb.co/n3M7v9/401947...92678144_n.jpg
https://preview.ibb.co/b4dnv9/402384...70646784_n.jpg
https://preview.ibb.co/hwFBNp/401971...24409600_n.jpg
Tutaj możemy zaobserwować jak zbierała się woda na progu w drzwiach kierowcy, przez walniętą uszczelkę.
https://preview.ibb.co/j4Gkhp/401877...29828352_n.jpg
No więc tak jak pisałem - w maju tego roku, po kolejnej nieprzyjemnej dla auta zimie w końcu zebrałem się w sobie, uzbierałem fundusze i w końcu postawiłem auto do blacharza i lakiernika. Okazało się, że warto zrobić też progi, bo ich kondycja również upadała z roku na rok. Nie zastanawiałem się długo - jak robić, to wszystko od razu.
https://preview.ibb.co/d7SQhp/401362...48113408_n.jpg
https://preview.ibb.co/f2eGoU/401365...71124992_n.jpg
https://preview.ibb.co/dWOboU/401365...95615232_n.jpg
https://preview.ibb.co/k3Rkhp/401949...53786624_n.jpg
Po udanej operacji, auto było gotowe do lakierowania.
https://preview.ibb.co/cucQhp/363167...13658368_n.jpg
https://preview.ibb.co/n9NrNp/401384...56765440_n.jpg
https://preview.ibb.co/fWDy2p/401384...57972736_n.jpg
https://preview.ibb.co/jJ9hTU/401942...13934592_n.jpg
https://preview.ibb.co/gOvp8U/401578...75475968_n.jpg
https://preview.ibb.co/eskNTU/401686...92430848_n.jpg
Lakiernik oprócz tego zrobił dolne ranty drzwi, przednie nadkola, maskę (było kilka brzydkich wyszczerbień od kamyczków) i klapę.
https://preview.ibb.co/cnDCv9/401386...42014464_n.jpg
https://preview.ibb.co/cGTqhp/401391...04304384_n.jpg
https://preview.ibb.co/h6tZ8U/401642...82968832_n.jpg
https://preview.ibb.co/dOz2v9/402621...71097600_n.jpg
https://preview.ibb.co/diwFF9/402691...34084096_n.jpg
https://preview.ibb.co/hHhi2p/401989...15368448_n.jpg
https://preview.ibb.co/fAFHdU/403168...23513600_n.jpg
Nie jest może idealnie, ale i tak cieszę się z tego efektu.
Plamy nie z mojego auta, niefortunny dobór miejsca.
Więc tak, zadbałem o mechanikę, teraz o blacharkę, zbieram fundusze na kolejne zmiany.
Tu lista z pozycjami, które chciałbym zmienić.
- Najważniejsze to zrobienie coś z tym miejscem nad przednią osią, mam nadzieję, że mimo, że to XI, nie będzie problemu, żeby ten przód obniżyć - jak macie jakieś propozycje jak to zmienić to piszczcie, bo nie wiem jak się za to zabrać;
- Zderzaki na wykończeniu więc mpakiet wleci;
- Zmiana listew wokół szyb na shadowline;
- Zmiana felg na czarne 18" (te zostaną na zimówki);
- Na koniec, jak dobrze pójdzie to folia, ale to póki co odległy plan;
Auta nie mam zamiaru się pozbywać, raczej pojeździ w mojej rodzinie do końca swych dni.
Dziękuję za uwagę. Pamiętajcie - dbajcie o stan blacharski, bo później tak wychodzi jak widzicie wyżej.
P.S. nie zamierzam wchodzić w kwestie kosztów więc to uszanujcie
P.S.2 330xi, automat
Jak z tego wszystkiego to nas najbardziej interesują koszty :kappa
Also, tutaj to nie było żadnej tragedii, zobaczyłbyś mojego pierwszego Tbirda xD @Ileev ;
A podloga jak wyglada? Ja w przyszlym roku chce zrobic konserwacje podlogi tylko ciezko w poznaniu o kogos z polecenia, mechas dal mi jeden namiar, ale firma specjalizuje sie w szykowaniu aut do sportu, wiec czuje ze cena ugnie kolana. Also zastanawialem sie nad blotnikami zamiennikami za ok 6 stow, tylko nie wiem czy warto kupic zamiennik czy wspawac reperaturke. Co do obnizenia to zalezy jak nisko chcesz go posadzic, zwykly zawias mpasztetowy ci nie starczy? Amory, sprezyny i wahacze z przodu, nie pamietam co na tyle jest inne. Co do chuja, ktory ci ujebal spoiler to wspolczuje, na grupach fejsowych najczesciej gina klamki, czy one sa z platyny czy jaki chuj
Wiedziałem, że kwoty będą najbardziej interesować, ale nie chcę o tym mówić, post jako przestroga :)
O dziwo podłoga wygląda dobrze, być może poprzedni właściciel coś z nią robił.
Chciałbym go mniej więcej wyrównać z tyłem, tak żeby ta dziura była na palec lub dwa a nie na całą dłoń. Nie wiem jak wygląda sytuacja wrzucania zawiasów mpakietowych do xdriva. Myślałem, żeby najpierw spróbować wrzucić sprężyny eibacha i zobaczyć jak będzie tego efekt. Szukałem po różnych forach BMW jak się ma xdrive do zwykłego tylnego napędu, ale nikt nie był w stanie dobrze tego opisać.Cytuj:
Co do obnizenia to zalezy jak nisko chcesz go posadzic, zwykly zawias mpasztetowy ci nie starczy? Amory, sprezyny i wahacze z przodu, nie pamietam co na tyle jest inne.
Też tego nie rozumiem, przecież to jakieś 50zł na allegro. Chyba, że ktoś bardziej z zazdrości to zrobił, bo przecież nic na tym nie zarobi.Cytuj:
Co do chuja, ktory ci ujebal spoiler to wspolczuje, na grupach fejsowych najczesciej gina klamki, czy one sa z platyny czy jaki chuj
Gdzie koszt malowania elementu to 300-400zl? W bialym w tej chwili firmy o najlepszej opinii biora 700zl za element, jacys polecani lakiernicy ktorzy robia sami na siebie okolo 500-600
Powiem Ci że u mnie cena 300zł za element to jest standard. Malowanie drzwi z rozbrojeniem 500, maska pełna 500zł. I nie mówię tylko o jednej firmie. Wiadomo, że nie oddałbym samochodu do odrestaurowania do nich, ale 10+ letnie auto czemu nie
Gratuluję @jaxi ; zakupu e39
Wszystko zależy co dla kogo oznacza w chuj :)
Wydaje mi się, że nie tylko na zdjęciach. Ale wiadomo, to nie to samo co lakierowanie całego auta.
Co do kwot za element to od 250 do 400zł. Tyle chyba mogę zdradzić.
Głównie chodzi o to odkładanie na ostatnią chwilę, można było to zrobić 2 lata temu, za dużo mniejszą kwotę i byłby spokój, a może nawet by już felgi wpadły.
przez te lampy z tylu myslalem ze to lanos
@Ileev ; weź nie odwalaj trzody, bo zapłaciłeś za to max 3k jak Urlak napisał, a ukrywasz jakbyś siostry dziewictwo przehandlował za trochę blacharki. 250-400 za element to bardzo spoko cena swoją drogą.
@Royalsiwy ; bo to jest Lanos XD E90 jest okej, ale do E46 nie ma startu, nie mówię już o E36 (nie o sedanie, bo to lipa akurat, ale coupe niszczy E92 i nawet E46 lekko). F30 jest o niebo ładniejsza od E90, tak samo jak F10 od E60. Ot, najgorszy desing w historii marki i niestety (pomimo tego, że się trochę do niego przekonałem ostatnimi czasy) starzeją się te auta paskudnie, już teraz E90 wygląda dużo mniej świeżo od E46, a co będzie za kilka lat.
Zajebiscie potwierdzam, jestem zagorzalym fanem bmw, podobaja mi sie strasznie oprócz wszystkich 1 i 2 active tourer ale e60 i e90 sa dla mnie najgorszymi modelami marki i ich bym nie kupil, mowie oczywiscie o wygladzie,nie siedzi mi calkowicie :) chociaz e92 to jednak bym przygarnal :D
Jakby ktos sie kiedys zastanawial nad f10 to z calego serca polecam, mija powoli miesiac jak jezdze, zrobilem jakies 4000 km i bardzo wygodny, dobrze wygladajacy i co wazne swietnie sie prowadzacy samochod, dorwalem z przebiegiem 68 000 wiec srodek jak nowy. Jedynie co to opony na wymarciu ale jeszcze miesiac jakos na nich dojezdze.
Pytanie ode mnie:
Mam run flaty - kupowac kolejne rowniez z tym systemem?? tak pobieznie przegladajac to 18 275/40 to wydatek 600-700 za opone jakas taka konkretniejsza a nie wiem co o tym myslec, oczywiscie zapasowki brak no ale jest full pakiet assistance takze sam nie wiem.
Pytanie drugie - f10 siedzi w xdrive - czy to normalne ze przod to 18 255/45 a tyl 18 275/40?
Zorientuj się czy w ogóle możesz mieć inne opony niż run flaty.
A różnica w szerokości jak najbardziej może być, ale lepiej to skonsultować z dealerem, może będzie jakieś info w VIN. Chodzi mi czy fabrycznie wyszedł z różnej szerokości felgami, bo zgaduję, że tylne są szersze.
Powiedz mi jaki masz silnik w tym f10? Pakiet M sport czy cos innego? Jezeli chodzi o wygode to jak z zawieszeniem? Twardo sie jedzie? Czujesz cos na dupie czy plecach po dlugiej jezdzie? Masz te rozne tryby sport//comfort? Czuc jakas roznice miedzy jednym a drugim? Patrze sam na f11 touringi i zastanawia mnie jak z wygoda w takim aucie.
Opony mogę mieć inne niz runflat - to wiem na bank, musza miec tylko jakas tam homologacje obslugujaca bmw bo sa ten rozne czujniki itp.
@Royalsiwy ;
525d tj. 2.0 218 km dwie turbiny, siedzi m pakiet zewnetrzny i wewnetrzny tj listwy, kierownica i pewnie kilka innych rzeczy o ktorych nie wiem. Zawieszenie twarde, z m pakietowym zderzakiem auto jest dosc niskie i wkurwiaja krawezniki, wczesniej w x1 i e38 nie musialem na nie patrzec, jazda jest zajebiscie komfortowa, jezdzilem wieloma samochodami ale tu komfort jest naprawde najwyzsza klasa, fotele zajebiste, super trzymaja, w dodatku alcantara wiec wszedzie mieciutko. Mam te tryby, jezdze comfort a jak sie spiesze/wyprzedzam to sport, kreci sie wyzej i trzyma dluzej obroty, poza tym spina fotel zeby mocniej Cie trzymal. Komfort/wygoda - naprawde polecam, mija miesiac spalanie mam 8,2 teraz, xdrive.
Zalaczam specyfikacje, jakby trzeba bylo Ci taka znalezc z pewna historia i przebiegiem to mow, chlopaki ogarna.
Załącznik 366036
Załącznik 366037