Ta zasada nie sprawdzi sie niestety w terenie (moze nie do końća). W trudnym terenie taki mały silniczek nie da tyle frajdy z jazdy co np. 250 nawet w 4t
Wersja do druku
Ta zasada nie sprawdzi sie niestety w terenie (moze nie do końća). W trudnym terenie taki mały silniczek nie da tyle frajdy z jazdy co np. 250 nawet w 4t
Czarny dobrze gada ze 50 to sobie mozna chuja polatac w terenie. Jezdzilem na hondzie mtx 80 i przesiadlem sie na honde cr 250 to poprostu niebo a ziemia. Mtx ledwo szedl, a ta zapierdziela jakl glupia i jest frajda tysiac razy wieksza.
Assasin podam ci pare endurakow:
kawasaki kdx 125, kmx 125
honda mtx 50,80,125, crm 125
no yamaszki wiadome
suzuki rmx 50
aprilia rx(125, 50), pegasso, tuareg, etx <<reszta 125
husqvarna wr, wre 125
no i sa jakies 4t z powyzszych marek ale nie polecam bo jak wiadomo 125 w 4t sie do niczego nie nadaje. No moze do miasta bo pali ze 3 litry.
Zapomnialem dodac. To ja wspominalem ze na otomoto ceny dtetek sa kosmiczne bo to prawda. Paru moich kumpli sprzedawalo dt 80 to szly po okolo 2 tysie, a na otomoto to wolaja ze 3 klocki, Zreszta niech sobie wolaja i tak za tyle nikt tego nie kupi. Chyba ze ktos naprawde nie umie poszukac....
Binim
Jak bym mial 3 tysie to bym sobie kupil jakiegos full corssa 125 moze nie bedzie pierwszej mlodosci ale zobaczysz jak goni i bym tym sobie latal w terenie, bo 50 to nie ma frajdy. Chyba ze chcesz tym jezdzic po ulicach to niestety kupuj jakas 50.
Ja mam taki setup w swoim skuterze: wariator: Malossi Multiwar, sprzęgło: Polini 2G Evolution, dzwon sprzęgła: Polini Evolution, wydech:
Tecnigas RS. Do tych części oczywiście musisz zakupić rolki testowe, zestaw sprężyn dociskowych. Sprężynek sprzęgła nie musisz, gdyż sprzęgło Polini 2G Evolution ma zamocowane już sprężynki i je regulujesz po przez naciąganie a naciągasz śrubokrętem :)
POLECAM. Na tym setupie mam około 95-100 z bdb przyspieszeniem.
Po co Ci takie sprzęgło przy seryjnej 50? Wyrzuciłes hajs w błoto. Jeśli np. stare Ci się juz zużyło mogłes kupic np. Top Racinga. Bdb. sprzęgło.
http://www.allegro.pl/item521583071_...a_malossi.html
Ty tez Apode nie przesadzaj. Z 50ccm mozna 12KM wycisnac.
Hah Top Racing - śmieszny jesteś.
Zresztą kupiłem dlatego, że będę robił full racinga za tydzień. Ale te części co mam spokojnie mogą normalnie siedzieć.
Co do ZAQ:
Z 50ccm wyciśniesz około 15-16 nawet później to tylko kity 70ccm ~ 85ccm, Big Core, przerabianie karterow i 26-27 można osiągnąć na kole.
Może wytłumaczysz mi co widzisz śmiesznego w firmie Top Racing? Tylko poproszę o konkretne argumenty.
Siedzieć mogą tylko pytanie po co skoro nie wykorzystasz nawet połowy ich potencjału.
Pewien zawodnik w skuterze do wyścigów (EVO) miał sprzegło RMS racing pro, śmieszne prawda...-.-
15-16km z 50 a wiesz jaka będzie zywotnośc?
Czyli np. tuning klasy sport drastycznie zmniejsza zywotnośc silnika, tak?
Nadal nie odpowiedziałes mi na pytanie dlaczego Top Racing to szit.
No taki tuning to zmniejsza zywotnosc i to drastycznie. Dlatego najlepszym wyjsciem jest kupic wieksza pojemnosc. Ale tu znowu sie nasuwa ze ja nie mam prawka tylko karte motorawa !!11one!one11!one
Tylko czy wy wszyscy wiecie ze jak psy sie upra to was wezma na stacje diagnostyczna i hamownie, potem wam dowala kare ze wam sie odechce tiunow. Tunig jest oplacaly jak sie w zawodach startuje bo mozna jakas (chyba) kase wygrac zawsze wiec cos sie tam zwroci.
A no zapomnialbym 12km w terenie to sobie mozna wsadzic gleboko w otwor gdzie swiatlo nie dochodzi. Pierwszy lepszy piach i bym musial motor wypychac z niego bo by nie mial sily jechac.
Porównaj sobie tuning w skuterze z normalnym cylkiem reszta sportowe, a cylkiem 70 sportem albo 70 mid-race stage6 również z resztą sportową...
Ogółem Panowie i panie chciałbym się dowiedzieć wszystkiego o biegówkach, ponieważ chce kupić enduro lub jakąś tdr'ke coś w tym stylu. Jak do miasta bo raczej po mieście jeżdze to co się bardziej opłaca kupić tdr czy np. dt oraz jaka bedzie różnica w spalaniu? Tak w ogóle na co mam zwracać uwage kupując taką biegówke w skuterach to się już troche połapałem. A właśnie jak nie umiem jeździć biegówką znaczy nie jeździłem nigdy (prowadząc) to mógłby mi ktoś to trochę opisać i czy bym dał rade o samo prowadzenie nie chodzi bo to już mam obcykane....
Jak sie robi tuning żeby tylko wycisnąć ile sie da ze sprzęta to zmniejsza ale jak zrobimy np taki setup:
Malossi sport 70cc
Wał Racing
Łożyska teflonowe
Tecnigas next r
Wariator hebo ng
itp itd
To zestaw bedzie naprawde wytrzymały : )
@Assasin
Po jednym dniu będzie Ci sie już ok jeździć ale będzie Ci czasem gasł itp po tygodniu to już całkiem sprzęta ogarniesz. DT 80 jest "idiotoodporna" tzn ciężko ją rozjebać a części są naprawde tanie bo jest mnóstwo DT na części na allegro i wystarczy ludziom trochę posuszyć głowę.
@ktośtam up
Mówi sie "Nie moc a technika czynią z Ciebie zawodnika"
Amok
Nie zmniejsza drastycznie, ale dużo znaczniej niż bez tuningu.
Ale już np. w Racing/Evo trzeba zmieniać tłoki w Evo np. co nie całem 500km a np. w Dragach co 1/4 mili.
Co do tych Top Racing to sama nazwa firmy wskazuje, że to gówno i bardzo złe opinie ludzi którzy je posiadają. Nie wiem jak można porównywać Polini do jakiegoś Top Racinga...
Jak sama nazwa wskazuje...
Droższe nie znaczy lepsze. Spotkałem się z dużą ilością pozytywnych komentarzy na temat produktów Top Racinga od ludzi, którzy siedzą w tym troche i napewno wiedza co mowią.
Jak już wcześniej wspominalem, koles miał w skuterze EVO sprzęgło RMS racing pro czyli odpowiednik top racinga i nie narzekał.
A teraz podaj mi konkretne argumenty, które wskazują na to, że twoje sprzęgło jest lepsze od Top Racinga. Bo gadanie, że nazwa mówi sama za siebie świadczy tylko o tym, że nie masz żadnych argumentów.
Nie rozumiem. Napisz jaśniej.