o, to spoko a jak myslicie lepiej jeździc z ta skrzynka z tyłu czy bez?
Wersja do druku
skrzynka z tyłu? Chodzi Ci o ten kuferek? ; f
Jeśli o to chodzi to kuferek jest na tyle przydatny, że można czasami coś tam schować. To jest jedyny jego plus.
Osobiście nie podobają mi sie nocniki z kuferkami. Żadne motocykle w sumie nie podobają mi się z kuferkami ; d
@e
W jakich granicach wahają się ceny crash-padów?
@e2
brać dostosowanie do mojej niuni, czy uniwersalne za 60 dyszek? ; d
kibel z kufrem jest tak brzydki ze jeszcze gorszy niz bez niego... ale za to mozna tam browary schowac ;)
Scavi ja to bym sobie sam wykrzesal te crash pady ;p ale jak chcesz kupci to kup dedyki przynajmniej nie bedziesz mial pierdolenia z zalozeniem chyba ze sa w chuj drozsze to uniwersalne.
bierz crash pady http://www.moto-akcesoria.pl/product...ducts_id=23009
Cena = sie jakosc a z reszta te za 60zl są za krutkie!
Troche mi szkoda 4 stówek na jakieś crash-pady. Poszukam czegoś z niższej cenie.
łooo jak 4 banki to ja bym sam takie strugal. bo zal tyle kaski.
Co idzie najlepiej jako 125ccm ? Aprilia RS 125, Honda NSR 125, a może coś innego?
Aprilia gs 125 i Cagiva mito.
#edit
No właśnie tylko Cagiva ma osiągi ale nie wybrał bym jej nigdy wolę Aprilię osiągi nie odstaję jakieś 4,5 do setki tam jest i 180 do osiągnięcia przy atrakcyjnym wyglądzie i wygodnej pozycji siedziska ;)
Cagiva Mito
piona ; )
#
up, nie było Ciebie.
kumpel ma GS'a i fajnie, fajnie to jeździ..ale do mito nie ma podejścia..gościu co śmiga tym mito to pogania za 500-600.
pozdro
jedyniem czym się jeszcze można jarać to amortyzatorem skrętu, jak ktoś się nie zna to od razu z góry mówi 'o zajebista sześćseta' etc.
ogólnie moto fajne, ale nie dla mnie..spalanie rzędu 8-10 litrów przy pałowaniu w mieście..nie dziękuje. :D
a tak poza tematem mito, mieliście kiedyś doczynienia z drz-400?
Jaram się w chuj tym motocyklem, niby 40 koni, ale wrzucam jakiegoś yoshiego cały układ i już jest pod 45, a na koło to to wchodzi z każdego biegu..jeździłem takim, ale w wersji terenowej..a ja jak bym kupywał to tylko i wyłącznie SM..ogólnie co myslicie o tym moto? ;d
nie wszystkim może się podobać, ja po prostu nie lubie plastików..a taka drz 400 po miescie rozwali nie jednego cwaniaka na sześćsecie..a głównie jeżdże po mieście + ''trasy'' rzędu 10-70km więc moto mi odpowiada zajebiście + z tego co słyszałem silnik jest nie do zajebania jak dba się o poziom oleju..i wymienia na czas wszystko.
Wracam !!!
Mito jest szybka, ale tak właśnie miałem, a w zasadzie mam do czynienia z freccia, bo na niej trenujemy, to 7-8l na 100km pali.
Sam Fanta mówił też, że RS dużo wcina, więc najbardziej ekonomiczna wydaje się w tym wypadku nsrka.
Nie jest złe. Nawet mi się podoba. Powiem więcej jak trochę o nim poczytam, gdy tylko znajdę chwilę.
Takie moto w trasy jak najbardziej sie nadaję po mieście tym bardziej.
Więc jak masz jakąś okazję to bierz :) Zważając na to, że podobają Ci sie takie motocykle.
@e
no i Suzuki ;) +1
Postanowiłem stworzyć swój moto to znaczy, że nie całkiem od podstaw, ale chciałbym przerobić, że tak powiem.
Więc polećcie mi takie oto rzeczy:
-rama- wytrzymała i tak ją na pewno będę przerabiał.
-silnik- w sumie tutaj już wybrałem mz 150/250, ale jak znacie coś ciekawego to dajcie znać.
Ogółem jeszcze zastanawiam się nad końcowym wyglądem, ale najprawdopodobniej zrobię sobie pod kątem "terenówki" może nawet crossa.
Części mają być niedrogie, niezawodne, niezniszczalne.
Nie dopuszczam 50tek. Najlepiej od 125+