A będzie Cie stać na jego utrzymanie ? -.-
Wersja do druku
Ooo, znowu mieloch.
Ja jednak nie zgodzę się ze Scavim, kible to skutery, automaty, a motorowerki to już całkiem co innego, dobre na początek zapanujemy nad skrzynią, mniejsza awaryjność itp. Skończmy tą dyskusje każdy ma prawo do wyrażania własnego zdania.
No dziś już tego nakeda będę miał. Tak sobie myślę, że jak dobrze pójdzie i znajdę jakąś robotę na wakacje czy by sobie nie kupić jakiegoś 125 z papierami rozjebundy i w zimę sobie nad nim popracować dla czystego zysku. Tak myślę nad jakimiś modelami właśnie, co by można było odstrzelić i sprzedać za niezłą sumkę, enduro albo po prostu cross.
125 do remonty no to zalezy w jakiej cenie. warto sobie obliczyc wszystkie ewentualne koszta bo mozna wjebac sie na taka mine ze sie go nie sprzeda z zyskiem.
siema ile trzeba docierac skuter? i na czym to polega?
i czy zipp to dobry wybór? pierwszy skuter
Na normalnej jeździe przez 1000 km, przy uważaniu na przegrzanie i nie robienia autostrady przez pierwsze 500 km. Należy też w 4t wymienić olej po 30-50 km, później już normalnie wymieniać,najlepiej jeździć 60-45 zmiennie. Jak w 2t to już inna bajka.
sry ale mało rozumiem ;d
mm ten skuter chyab http://www.zipp.pl/produkty.php?dokument=10&pierwszy=1
i gosciu mówił zeby przez ok 100km jexdzic okolo 40km/h a jak wy mi radzicie?
Ile? To zależy od marki no i w sumie od własnej cierpliwości.
Polega to na tym ze na czas docierania nie możesz nim za szybko jeździć(zależnie , ale docieranie zwykle od 35-50km/h), dodawać mu całkowitego gazu. Po co? Tłok i pierścienie muszą "przyzwyczaić" się do cylindra. Przy nowym sprzęcie masz zakładane blokady, tzn. że np docierasz(jeździsz) do 45km/h przez pierwsze 500km i skuter nie pociągnie więcej.
Co do wyboru Zippa, skuter to skuter nie będę już setny raz o tym mówił. Ogółem to co mogę o Zippie to, to, że jest wielki, dosyć dynamiczny jak na skuter 4t, jak trafiłeś na dobry egzemplarz to pociągniesz na nim dużo.
Cytuj:
zależy od marki
139qmb jest w KAŻDYM chińskim skuterze 4t.
Cytuj:
Tłok i pierścienie muszą "przyzwyczaić" się do cylindra.
Ułożyć, nie przyzwyczaić, a najlepsze co można zrobić do ułożenia to hamować silnikiem, wtedy przeciążenie jest największe.
Przez pierwsze 30 km jeździj nim po mieście i go męcz, cały czas zmienne obroty, zmienne obciążenie i jak najczęściej stosuj przyśpieszenie od 0-45. Przez blokadę nie dotrzesz go najlepiej.
Mój błąd. Sorry.
Teraz to nie ważne przed godzinką przyjechał do mnie mój naked. Jak na razie tylko kawałek się przejechałem, bo leje deszcz -.- Jeszcze o 17 była fajna pogoda. Wale to, wstaje jutro o 5, lecę po benzynę i idę pojeździć, ofc jak nie będzie padać. Jakieś foto wrzucę jutro. Teraz spadam trzeba się najeść poczytać instrukcje i książeczkę gwarancyjną, i wyspać się :D
duza roznica w mocy bedzie pomiedzy kawasaki 250 z gaznikiem a wtryskiem?