Dziś wpadłem na trening gymkhany u Dzikiego. Bez szaleństw, bo Zuzia nie ma jeszcze klatki ani gmoli, a szkoda by było owiewek. Podnóżki jednak przytarły parę razy.
https://www.youtube.com/watch?v=meMDXNPDL8I
Wersja do druku
Dziś wpadłem na trening gymkhany u Dzikiego. Bez szaleństw, bo Zuzia nie ma jeszcze klatki ani gmoli, a szkoda by było owiewek. Podnóżki jednak przytarły parę razy.
https://www.youtube.com/watch?v=meMDXNPDL8I
Okazało się, że opona na przód CST C755 21' jest jakoś ciężko dostępna, także dopiero w przyszłym tygodniu wymienię gumy pewnie.
suzuki gs 500 na pierwszy motor?
z tego co widzialem na otomoto i innych stronach to mozna kupic w przedziale 3-5k. rozne lata produkcji, rozne przebiegi. na razie za bardzo nie wiem ktory rocznik najlepszy itd
chociaz kusi mnie zeby dac te 4-5k, naumiec sie i nie zalowac jak cos rozjebie
GS500 fajna maszyna, praktyycznie nie do zdarcia. Parkingówki nie straszne, a jak ma gmole to jest wręcz idealnie się nim chociaż raz przewrócić (wedle zasady- jak sie nie wyjebiesz to sie nie nauczysz).
Ps. Na sprzedaż ZZR600, okazjonalna cena :) Więcej info pw.
https://i.imgur.com/ArL7RBt.jpg
No i są nowe gumy.
Panowie może to i nie motocykl ale jako ,że sprzedałem auto postanowiłem odkurzyć moją 50tkę Aprilia Scarabeo i tutaj pytanko orientuje się ktoś czy muszę mieć lusterka z dwóch stron by dostać przegląd ?;d bo tak to skuterek milutki 14KM idealny żeby na działkę podjechać ew po mieście śmignąć jedyną wadą jest odpalanie przez kopa :P
Pytam bo do tej pory mykał tylko z prawym lusterkiem i moze się cos zmieniło
Wystarczy jedno lusterko - lewe.
Dziś znowu odwiedziłem pasek. Podczas prób śmigania na kolanie opona się domknęła(180/60) i Zuzia ze mną na grzbiecie położyła się na asfalcie. Na szczęście przed wyjazdem na pasek zdjąłem owiewki boczne :D
Końcówka dźwigni zmiany biegów się przekrzywiła(już naprawione), kulka klamki trochę przytarte, końcówka czachy(miejsce przy baku) lekko przytarta. U mnie przytarty but, trochę przedramię i rękawica ;)
Rano umówiłem się na przymiarki do klatki dla Zuzi na jutro... - to się nazywa fart :D
Załącznik 335529
Dostałem dziś stówę mandatu, ze niezgodnie z przepisami zamontowaną tablicę rejestracyjną. No ku*wa jeszcze, żeby jeszcze nieczytelna była... Tak skończyły się moje dni otwarte w jednym sklepów i testowanie kasków. Na prawdę przez 20 lat nie byłem żadnym JP, ale ch*** stały centralnie pod sklepem i dopierdzielali się do motocyklistów...
Spadł mi łańcuch ogarnalem , że jeździłem bez zapinki lol . Jak spadł te łańcuch uwalil się cały w piasku jakieś porady czym to wyczyścić ??
Preparatem do czyszczenia łańcucha albo naftą. Też bym musiał wyczyścić w końcu łańcuch po kąpielach błotnych, nurkowaniach w wodzie czy też piachu.
Prezent urodziny od "szwagierki"
Załącznik 336036
Oryginał:
Załącznik 336037
Ja jeszcze musze dokupić dętkę na przód i moja dt 125 wyremontowana przeze mnie od zera wreszcie będzie jeździła! :D
Zrobiłem w niej dosłownie wszystko oprócz optyki (będę szalał po terenie).
Fajny temat, jutro zrobie zdjęcia swojej kozy i wstawie :)!
Czy da się zarejestrować np cbr 600 na a2? Ktory inny motocykl łatwo zarejestrować na kat a2 jesli cbr 600 odpada? Miał ktos styczność z czyms takim? Chodzi mi o chwilowe zblokowanie żeby przejść badania techniczne
Przygoda z zeszłego łykendu. Trzech ludzi potem wyciągało tego bydlaka, ale dało radę :D
https://i.imgur.com/DivBKwU.jpg
@pexai ;
Ja blokowałem moto na A2.Mozesz zablokowac wszystko co ma max. 96 koni mech.
Z tego co wiem, to można sobie zablokować motocykl nawet 200-konny i w dowodzie mieć wbitą mniejszą moc,gdyż nie ma takiego czegoś jak rejestracja pod dane prawo jazdy. Tak czy inaczej prawo jazdy A2 nie będzie dawało uprawnień do poruszania się tak zblokowanym pojazdem, nawet jeśli będzie miał później mniej, niż te 48 KM.
Kumpel sprowadził sobie motocykl z Włoch i jak to jest teraz Vatem-24 / 25. Trzeba iść do urzędu i złożyć te wnioski, zapłacić 160zł i czekać? Bo gdzieś czytałem, że od 1 stycznia br. ten obowiązek już nie jest aktualny czyli, że można bez tego potwierdzenie rejestrowac?
Co Ty pierdolish za głupoty...
kategoria A2 (od stycznia 2013 roku)
motocyklem o mocy nieprzekraczającej 35 kW (46,9357 KM) i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającej 0,2 kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku wprowadzenia zmian w pojeździe o mocy przekraczającej dwukrotność mocy tego motocykla (wyjaśnienie: ostatnie zdanie oznacza, że motocykle, których moc została zdławiona o więcej niż połowę, nie spełniają wymagań kategorii A2; tym samym, wyeliminowano możliwość użycia motocykli o mocy sprzed wprowadzenia modyfikacji powyżej 70 kW, czyli około 95,2 KM),
motocyklem trójkołowym o mocy nieprzekraczającej 15 kW,
pojazdami określonymi dla prawa jazdy kategorii AM
Mam sv'ke zblokowaną 53kW na 25kW. Jeśli motocykl nie ma więcej niż te 95 koni oryginalnie to możesz go blokować do 48 koni i stosunku mocy/wagi 0,2kW/kg. @Marcinqua ;
Czy przeczytałeś do końca moją wypowiedź ? Napisałem, że nie ma takiego czegoś jak rejestracja zdławionego motocykla pod dane prawo jazdy, tylko można sobie zdławić dowolny motocykl to tych 48 KM, ale jeśli miał on przed zblokowaniem moc większą niż dopuszczona przez kategorię A2 (70kW), to mając wspomniane wcześniej prawo jazdy nie można poruszać się takim motocyklem.
Sam śmigam Yamahą XJ6 zdławioną do 25kW, więc znam ten temat.
Nie pisałeś, że może mieć max 70kW, wiec uznałem to za bullshit. Z resztą się zgadzamy
Potrzebuję jakiegoś dwukołowca, coby:
- mógł hasać po autostradzie
- pojemność 125
- tani, ale działa - najchętniej 1-2k
- może być stary, nieważne, ma mnie wozić do roboty i tylko to się liczy;d
Możecie coś zaproponować? Ja się nie znaju
Za 1-2 tyś to romet zetka 125? Nic nie chińskiego w tej cenie nie znajdziesz a on jak na chińczyka wypada całkiem ok.
@Celestian hunter ;
ZZR600 gubi prąd, z pychu idzie jak zła.
Świece były wymieniane, założone są DENSO. Obstawiam akumulator+regulator napięcia. Ktoś ma inną diagnoze? :>
POTRZEBUJE GO NA JUŻ.
Wie ktoś jak jest z olejem w przekładni(?) zipp pro 50? Czy to w ogóle się jakoś wymienia czy samo się smaruje olejem silnikowym?
@Rikimaru Uh ; @Nigger ;
Smaruje się olejem silnikowym :)
ZZR600 dalej jest pacjentem, narazie nic się nie ruszyło. Idzie do serwisu na dniach, czekam tylko na wolny dzien od pracy :<
Generalnie to po próbie podładowania aku prostownikiem jest koniec totalny. Przekręcam kluczyk i nic się nie dzieje, tak jakby stacyjka nie śmigała. Z pychu też już nie chciała iść, bo miałem zamiar do serwisu podjechać nią.
Nad morze i do Częstochowy dwa razy dojechała, z garażu pod blok nie dała rady :v Regulator napięcia padł <; /jezdzila 2 dni xd
Załącznik 338469
Lato powoli się kończy. Ostatnio upałów takich nie ma. Postanowiłem przetestować kamerkę i trochę pobawić się z obróbką. To co z tego wyszło.
https://www.youtube.com/watch?v=Sx9hXKDqpcA
@edit
I drugi filmik. Wybraliśmy się na stary tor mx
https://www.youtube.com/watch?v=MuA9vahUTIw
Wczorajsza polatanka. Kask będę miał nowy w środę także proszę mnie oszczędzić :D
Załącznik 340469
Załącznik 340470
Co to za potwór? Zajebiście się prezentuje :D
Nic nie słyszałeś o Kawasaki H2(na zdjęciu) czy H2R?
Nie słyszałem :D Zawsze tylko r1/cbr ;p Beka, wpisałem w allegro a tam nowy 100k xD
Na stronie kawasaki 109k PLN. Egzemplarz ze zdjęcia kosztował 105k z wydechem Akrapa i... nerką motocyklową na udo :D
Chyba najszybsze moto produkowane seryjnie.
Film z mojego pierwszego rajdu. Niestety po rajdzie moto jest w gorszym stanie wizualnym, niż przed. W zimę będę naprawiał zniszczenia i poprawie kilka rzeczy, jak założenie lepszych handbarów, składanych lusterek, podwyższenie kierownicy, czy zrobienie i skompletowanie narzędziówki i wymiana wszystkich płynów i łańcucha.
https://www.youtube.com/watch?v=JWLJoPgc8u8
Aż zachciało mi się pośmigać w terenie :D Jak wrażenia?
Ja dziś zaliczyłem polatankę w nowym kasku - Nishua Enduro Carbon. Polecam z całego serca - 1040g bez daszka, mega wygodny i cichy, pinlock w zestawie. Czarną szybę zamówię w zimę to wygląd będzie pasował do H2. Trzeba jeszcze kupić H2 :D
Ja głownie latam w terenie. Czy to w okół komina się jeździ, czy w dalszych trasach to wychodzi taki 50% asfaltu i 50% terenu. Czasami jak się leci lasem to się człowiek dziwi, że tak szybko można dojechać do innego miasta, bo asfalt leci na około. Dla mnie jazda po czarnym jest złem koniecznym, żeby dojechać na coś mniej utwardzonego. :D Prawie każdy wypad jest odkrywaniem czegoś nowego i za każdym razem są inne wyzwania i przeszkody do pokonania. Szczególnie jak się ma jakąś słabą mapę, która nie pokazuje dużej ilości dróg w gęstym lesie :D
Co do kasku. To ostatnio widziałem kogoś na ścigu właśnie z kaskiem z daszkiem i się zastanawiałem czy coś tam widzi jak jedzie taki pochylony :P
Być może kiedyś się skuszę na coś do jazdy w terenie.
Daszek w kasku nie ruszany jeszcze. Nie mam zamiaru go zakładać, bo jest mi niepotrzebny, poza tym kask ma świetny kształt bez niego.
Powyżej 120km/h, może 130km/h daszek tylko wkurwia jak się pędzi. Chyba, że ma się lepszą szybę od mojej, jakąś turystyczną co tak nie wieje.
Czytałem test kasków enduro, który Nishua wygrała. Chwalili ją i Sharka Explorer-a za niski poziom hałasu. W Sharku jeździłem i było cicho, w Nishue jest jeszcze ciszej, ale do tej pory moim głównym kaskiem był LS2, więc dobry kask>> nic> LS2> stalowe wiadro. W Shoei'u NXR parę km zrobiłem, w Gt Air'ze i moim zdaniem shoei jest przereklamowany. Jest dobry, ale nie warty, aż tak dużej kwoty. Caberg V2R był cichy(główny kask mojego brata) i Nishua jest jeszcze cichsza(stwierdzenie brata). Scorpion Exo700 też przyjemny, ale brakuje mi sporo do explore-r'a tak samo do Nishuy.
Chodzi mi bardziej o to, że nieraz jak wiatr specyficznie zawieje, to przez daszek kask leci ku górze. Co do LS2 to ja mam wersje mx coś tam. Ten kask był na dakarze, więc myślę, że w mojej, mniej ekstremalnej jeździe też się sprawdzi. Na dalsze wyjazdy i bez zbytniego offa mam integrala od Nolana, też nie podam nazwy, bo nie pamiętam, ale to co mogę powiedzieć to to, że jest głośny :D Do tej Nishuy da radę założyć google, czy nie bardzo?
Co sadzicie o zapisaniu sie na kurs prawka na A, bedac calkowicie zielonym w temacie motocykli - nigdy nie jezdzilem, poza tym jaka pojemnosc na pierwszy motocykl?
No w teorii to właśnie po to jest, żebyś się nauczył jeździć, co nie?
Co do moto to tak na prawdę co chcesz będzie spoko. Pojemność nie jest wcale największym wyznacznikiem czym chcesz jeździć.
Co do pierwszego pytania to serio? XD a co maja powiedzieć osoby ktore idą na jakiekolwiek inne prawko czy uprawnienia do llatania samotem?
Co do pierwszej pojemności 125ccm nada sie idealnie. Prędkość max wyciągniesz przyzwoita zeby jeździć bezpiecznie ok 100km/h, a i motor nie bedzie za ciężki ( waga tez pewnie ok 100kg), nie zrobisz sobie krzywdy i osoba trzecim
Wiadomo ze w dalekie trasy tym nie pojedziesz ale na miasto i okolice nada sie idealnie do manewrowania miedzy samochodami w korkach czy przyspieszeniu na światłach
Wiesz co? Jakoś może udałoby się wcisnąć te google, nie próbowałem i nie będę próbował. @szokiz ;
No to powiedz czym chcesz jeździć, bo jest spora różnica między sportem 500, turystą 500, a czoperem 500. Ja mam np 660 a więcej, niż 140 nie pojadę, bo to nie jest motór do szybkiej jazdy. Pół litra na początek jest git