O stary, tyle czynności, że można zbudować wahadłowiec nasa a ja nawet nie mam sprzętu to chyba największy problem. Jednak zagadam do Pana Mietka XD
O stary, tyle czynności, że można zbudować wahadłowiec nasa a ja nawet nie mam sprzętu to chyba największy problem. Jednak zagadam do Pana Mietka XD
Dobra, to teraz moja kolej. Jakie auto proponujecie na własne pierwsze, mam 18 lat, aktualnie jeżdzę autem ojca ;d. Interesuje mnie auto w granicach 20 tyś ostatecznie troszkę więcej.
Interesuje mnie raczej małe auto, może jakies coupe ? Troszkę takie zadziorne, lekko sportowe, wiecie o co chodzi, żeby wyglądało jakoś w miare.. No i przydałoby się żeby pił "trochę" mniej niż 20l/100 ;)
Ja jestem kompletny laik.... z tego co patrzyłem to na razie na oku mam mazdę 3, albo mercedesa c200/c220 coupe (poproszę o opinie ekspertów :D ).
@Lycking
Do Twojego opisu idealnie pasuje moja miłość życia, czyli Alfa Romeo GT.
Alternatywnie starsza wersję, czyli GTV za połowę ceny, wtedy możesz ją tak zrobić, że Kubica by nie pogardził i zostanie jeszcze hajs na wydatki w przyszłości. Pije mniej niż 20l nawet przy silniku 3.0, jest kilka silników do wyboru w tym nawet zajebiste JTD chociaż do takiego autka zdecydowanie wolałbym benzyniaka. No i zostanie jeszcze hajs na dbanie o alfę wtedy na pewno nie będziesz narzekać.
Jakie kołpaki do vectry B '96 żeby nie było wsi?
Trzeba pamiętać że każda wymiana tarcz i klocków wymaga przy pierwszej jeździe ułożenia - raczej dobrego spalanie i rozgrzania ale odpowiednio przeprowadzonego, tak aby dobrze się dogrzały ale nie pokryły nalotem który wprowadzał będzie w drgania koło podczas hamowania.
To też nie każdy wie ale hamulców nie zrobi się już w tych czasach w nowszych samochodach bez KOMPUTERA.
Warto też przed montażem nowych klocków i tarcz zobaczyć co dzieje się z zaciskami, żeby nie potrzebnie potem narzekać na nowe części kiedy tłoczki są zardzewiałe...
Brembo nie jest tak drogie... ATE, ferodo, z tańszych montowałem też ABE. Tarcza może być nieco gorszej jakości - ale zainwestuj w dobre klocki, unikniesz głupich sytuacji typu piszczenie no i siła hamowania będzie o wiele lepsza i nie przeminie po okresie 2 miesięcy czy krócej...
Przy okazji jak robisz komplet hamulców warto wymienić płyn i odpowietrzyć układ...
imho gołe felgi podstawowe to większa wieś niż jakieś zwykłe kołpaki opla, o felgach porządnych nie myślę bo by przekroczyły wartość tego cacka ;)
Dzięki wielkie.
Właśnie wracam od Pana Mietka i krzyknął mi 220zł za robociznę przy wymianie wszystkich tarcz i klocków. Co sądzicie? Ma do mnie zadzwonić i przedstawić ceny różnych części. Podobno z tyłu mam tarcze na łożyskach, które są znacznie droższe.
Btw. pomalowanie zacisków w lagunie II to wiocha?
Tzw "tarczo piasty" udziwnienie dla klientów francuza aby im za tanio nie było :( Drogie jest to niestety... Co do ceny wymiany nie jest najtańsza można szukać taniej o parędziesiąt złotych - ale 220 to nie jest jakaś straszne cena... Ale mógłby w cenie dorzucić wymianę płynu :)
Malowanie ? Kwestia gustu... Jak już to nie maluj byle czym aby po tygodniu nie zeszło...
Moim zdaniem nie.
Co do tych kołpaków, to znajdź sobie jakiś ładny wzór, taki który Tobie się podoba i już. To jest zwykły plastik, większej filozofii przy kupnie nie ma, ale jak chcesz się zabiezpieczyć przed ich utratą (np. w czasie jazdy) to obwiąż sobie takimi plastikowymi paskami. Mnie osobiście by było szkoda kasy na to, bo jest mi to obojętne czy miałbym stalówki gołe, czy kołpaki na tym, ale na pewno z kołpakami będzie ładnie i też bez wsi o ile to będzie w miarę normalny wzór.
Gdzie kupie takie Emblematy ale NOWE
http://img13.allegroimg.pl/photos/or.../98/3334579876
jeszcze trzeba "1.4 SI" bo chciałęm takie w miare oryginalne bo jak po chromuje to takie fajne już nie będzie xd
Trytki - Trudne słowo xDD
http://img14.allegroimg.pl/photos/or.../95/3271559512 Moim zdaniem normalne.