Każdy silnik ma w sobie zapas mocy, po to są te programy. Uturubianie bmw, hmmm, jest po to, aby z silnika 2.8 nie mieć 200km, tylko z rzędu 500-600:) Ale to już trzeba worek kasy.
Panowie, czy wkładając springi ~40,50 poczuję dużą różnicę na tyłku? Dodam, że seryjnie i tak mam niżej bo wersja GT, i i tak mam twardo :P
Chodzi mi np. o taką glebę: http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-...573921325.html
Zastanawiam się jak to jest, bo nigdy nie miałem jeszcze porównania w obniżonym samochodzie.
szukam opony, spisałem to co było na niej i cos tam jeszcze bylo ale wszystkiego nie spisywalem
Michelin, padial X, tubeless 175/65 R 14
86T
Agilis 41
Reinforced R+W
Najważniejsze to to ostatnie 175/65 r14 i szukaj takich kapci
http://allegro.pl/listing.php/search...=175%2F65%2F14
@edit
Ja mam teraz pytanie.
Czy osoba posiadająca prawo jazdy B,C może ciągnąć przyczepe dwu osiową nie przekraczającą 3,5T?
"muszą zostać spełnione dwa warunki: suma dopuszczalnych mas całkowitych pojazdu i przyczepy nie może przekroczyć 3 i pół tony; masa własna samochodu musi być większa niż dopuszczalna masa całkowita ciągniętej przyczepy."
czyli
* masa Twojego samochodu i przyczepy razem, nie może przekroczyć 3,5 tony
* masa Twojego samochodu musi być większa od masy przyczepy (np. jak razem ważą 3,4 tony, to przyczepa może ważyć max. 1,6 tony~~)
Aha, to lipa:/ Bo bus waży ze 3 tony, a przyczepa nie wiem ile;/
Któryś z forumowiczów miał lub dalej ma BMW e39 z 2,3 benzyną. Mogłaby ta osoba opisać coś o tej furce? Spalanie głównie po mieście no i ogólnie co ci się w niej zepsuło w międzyczasie.
Nie byłem to raczej ja ale ojciec ma to skrobnę coś, po za tym nie ma 2.3 benzyny chyba, chodziło ci raczej o 523i (2,5l z starszym komputerem). Tak więc, auto od jakiś 4 latek.
Spalanie:
benzyna:
- miasto około 12-13l
- trasa około 10l (jak się postarasz ; d)
gaz:
miasto: do 14-15 dochodzi
trasa: koło 12
W międzyczasie zepsuło się: (może jakiś feralny model, nie wiem)
- 2x wydmuchało uszczelkę z pod głowicy (nie wiem czy to ma wpływ bo jestem zielony ale auto przerobione na gazie sekwencyjnym)
- 3x była wymieniana chłodnica (jedna została jakaś chujowa kupiona no ale jednak żeby aż 2 ...?)
- czujniki lubią padać (te co pokazują stan auta, co chwile tylne czujniki od lamp padają i się świeci na zegarach ikonka)
Rzeczy pokroju hamulców, amortyzatorów, gumek na wahaczach i innych rzeczy eksploatacyjnych nie wymieniam. Po za tym w lato ostro muzyki się słuchało i się zrobiły zwarcia, dosłownie z kabli porobiła się jedna wielka masa z przodu i tyłu auta. Jeszcze gdzieś zwarcie jest po środku (że ładowania radia nie wyłącza i się akumulator wyładowuje) i trzeba klemę odpinać :| ale odkładana naprawa tego jest bo trzeba będzie sporo rozebrać
Ja mam. 523i to nie 2,3 tylko 2,5 przed liftem (170 KM) . Po lifcie już jest 525i (196 KM)
W trasie i troche miasta spala około 10-11 litrów gazu
W mieście maksymalnie mi wyszło 18 litrów gazu (zimą), a minimalnie 14.
Od grudnia 2010 gdy kupiłem auto musiałem wymienić chłodnicę (była pęknięta jak ją kupiłem - koszt nie pamiętam ile dokładnie ale około 700 zł + wymiana oleju i wymiana jakiejś tam uszczelki) i tuleję wahliwą (Małe gówno, a sprawia że słychać cię z kilkuset mertów. http://youtu.be/RTHXvtNcERI częsta przypadłość BMW. Te samochody są przystosowane na niemieckie drogi, a nie na dziurawe polskie. Koszt wymiany to coś ponad 100 zł.)
Jeszcze wyskoczyła mi kontrolka z poduszką powietrzną - błąd napinacza pasów. Prawdopodobnie gdzieś nie łączy kabel. Łatwe do naprawienia, ale jakoś nie mogę się za to zabrać.