Up#
Oznaczenia są, trzeba dobrać świece pod model silnika i rok produkcji.
Up#
Oznaczenia są, trzeba dobrać świece pod model silnika i rok produkcji.
Siema. No to ja swojego wymarzonego samochodu chyba nie mam lubię Astona Martina DB9. Sam wożę(tzn. stary mnie wozi) Fordem Mondeo MK4 bardzo fajny samochód. Co do autobusów to Solarisów mamy kilka w Olsztynie są bardzo fajne. Ale część to stare Ikarusy. W ogóle to Tiry lubię nawet chcę zostać kierowcą ale pewnie nic nie wyjdzie.
chyba kupowalem to wiem nie? zreszta jak go spytaja w sklepie to chyba bedzie umial okreslic rok i pojemnosc no nie? a oznaczenia to ja wiem ze sa i to bardzo dobrze tylko ja napisalem ze nie trzeba ich znac przy zakupie tzn nie trzeba ich podawac sprzedawcy. Kurwa czytanie ze zrozumieniem sie klania.
Nie kurw mi tu-.-
Wiesz jakbym nigdy świec nie kupował-.-
Akurat się składa, że posiadam swój samochodzik do zabaw marki Ford, I musiałem podać oznaczenia świec z tabliczki znamionowej -.- Bo świece różnią się gwintem...
#bubch
Zarobki nie są złe, mój ojciec jest kierowcą tira ma ponad 4k, ale 3tyg w trasie tydzień w domu, i jeździ do ruskich.
bo?
tez sie ciesze ze umiesz czytac..
ty naprawde roznia sie gwintem łoo nie wiedzialem. ja jak kupowalem swiece nic nie musialem podawac powiedzialem ze do poldka i mi dali. Potem wykrecilem stare i byly takie same jak te co kupilem. Wybacz ale poldek jest tak popularny ze wcale nie trzeba podawac oznaczen..
Musiał jeździć w gównianej firmie. Mój tatulo jeździ, Polska - Niemcy - Holandia i powrót. Kółko półtora tygodnia jakieś, ok. dwa dni w domu i od nowa. Zarobki..... jeśli trafisz na wypłacalną firmę nie są najgorsze, ale mimo wszystko bywają lepsze roboty. Ale były czasy kiedy jeździł na totalnym przegięciu, trasy podobne do tych teraz robił w 3/4 dni, za gówniane pieniądze, do tego wracał, siedział dzień i z powrotem. Byłem z nim pare razy w trasie, strasznie monotonna robota. Generalnie dosyć ciężki zawód na dłuższą mete.
@top
A ja kocham Astony, i wszyściutkie stare maszynki ; ) Chociaż w przyszłości prawdopodobnie będzie motor, ale jak wiadomo teraz mają pojebać przepisy..... marzy mi sie jakiś naked 600 ; ) Ew. chopper/cruiser jakiś duży ; ) Pozdro!
Elo witam mam problem a mianowicie, posiadam Audi 80 B3 1991r. 98KM na monowtrysku. (Przejechane tylko 110 tys [PEWNE]:>). Otóż chyba zapalam silnik kontrolka oleju która powinna zaraz zgasnąć gaśnie dopiero po około 40 sekundach. Nie zawsze się tak dzieje nieraz to tylko raz na tydzień ale dzisiaj 2 razy sie to stało a za 3 jak już odpalałem silnik było wszytko ok. (silnik nie odpalałem co chwile tylko o 6, 9, 11. Czym to może być spowodowane?
Może braki oleju są? Nie młody samochód i olej może brać.
:) Kochane Audiczki. Uszczelniacz na głowicy Ci poszedł może i bardzo szybko Ci olej znika. Sprawdź poziom, potem jakość. Wymień/dolej i jeśli po tym kontrolka dalej będzie się włączała, znaczy tylko tyle, że to właśnie czujnik się zjebał z nie wyjaśnionej przyczyny, albo jakieś przebicie masz w instalacji elektrycznej. Nie mam więcej pomysłów.
To pewnie kłopot z czujnikiem lub elektryką. Mówię Ci :) Nie wiem jak to sprawdzić.. . . Jedź do elektryka samochodowego.
Właśnie oleju nie bierze nic :) ten model jest niezniszczalny
Wie ktoś może ile by tak mniej więcej kosztował dobry, tani, używany opel astra?
U siostry w samochodzie znalazłem 2 świece, które wyglądały na działające...
Wziąłem je złapałem za ten czarny łepek, i właśnie siostra powiedziała, że jak dotknąłem to czarne to nie będzie już działać bo to się wkłada odwrotnie...
Czy naprawdę to uszkodziłem? -.-
(Oczywiście problemu nie mam, bo wtedy pomyślałem "jaki pech...olać to")